21. rész

1.9K 55 2
                                    

A napunk nagyon jól telt nem is gondoltam volna hogy ilyen jó el leszünk.
Az ebéd után el mentünk fagyizni úgye és utána le sétáltunk a partra ott Avery el kezdett kagylókat gyűjtegetni mi meg addig leültünk a homokba és figyeltük őt.
- Tudod nagyon el akartalak felejteni főleg azok után amik történtek de valamiért sajnos nem tudlak el felejteni! mondtam ki hirtelen amit valjuk be nem bántam meg.
- Én sem tudlak téged én tényleg sajnálom hogy ezt tettem veletek örök életre bánni fogom akár meg bocsátasz akár nem!
- Ne zsörtöld magad ezen nem érdemes! Avery-nek jobb lenne ha lenne egy családja aki szereti és vigyáz rá sajnos egy szülőt nem lehet pótólni!
- Tudom, mit szólnál ahhoz ha meg próbálnánk újra? Nem nem egyből bele vágni hanem el kezdenénk találkozgatni aztán ha minden jól alakul akkor meg próbálhatnánk a közös életet!
- Rendben van csináljuk így!
- Tényleg? csillantak fel a szemei.
- Igen de Avery-nek még ne mondjunk semmit nem akarom hogy nagyon bele élje magát aztán ha nem működnek a dolgok akkor szegény szomorú legyen!
- Igen ez így korrekt mit szólnál hozzá ha kedden el jönnél hozzám vacsorázni?
- Rendben van mikorra menjek át?
- Eljövök érted 8-ra!
- Jólvan! Avery gyere menjünk haza! kiabáltam oda neki majd elindultunk a házunk felé amikor oda értünk Averyt be küldtem én meg Logan felé fordultam.
- Szeretnéd el vinni éjszakára?
- Meg engednéd?
- Az apja vagy jogod van hozzá!
- Akkor persze!
- Okés gyere be addig össze szedem a cuccait!

Fel mentem a szobába és egy kis háti táskába be raktam mindent amire szüksége lesz majd.
- Avery gyere csak ide! szóltam neki a nappaliból.
- Igen anyuu?
- Tessék?
- Ez mi? Miért adod ezt nekem? ijedt meg.
- Nem szeretnél ma apánál aludni?
- Deeeeee! síkított fel és ugra bugrált örömébe.

- Vigyáz rá! mondtam neki miután ki kisértem őket az autóhoz.
- Mindenképp vigyázni fogok rá, akkor jóéjt Sam!
- Neked is Logan!
Már indultam volna vissza mikor is Logan meg fogta a csuklom maga fele fordított és adott egy puszit az arcomra. Ebbe teljesen bele pirultam és elöntötte a szívemet egy fajta melegség de próbáltam nem ki mutatni ezért csak mosolyogtam.
- Szia Logan!
- Szia Samie! a régi bece nevemen szólított amit már nagyon régen hallottam és most furcsa volt az ő szájából hallani elöszőr.

Éjszaka alíg tudtam valamit aludni, egész éjjel Logan-an kattogott az agyam meg a puszin amit adott. Vártam már a keddet hogy mi fog ki sülni belőle remélem minden jól fog alakulni.

Reggel arra keltem fel hogy valaki ugrál az ágyamon kómásan felültem az ágyba és Averyt véltem fel fedezni az ágyon.
- Csillagom ez nagyon csúnya húzás volt! mosolyodtam el ördögien neki egyből le esett hogy miért és már épp rohani készült de én pont elkaptam le döntöttem az ágyra és elkezdtem csikizni.
- Olyan jó titeket így látni! szólalt meg mögülem hirtelen Logan.
- Jeeszusom te mióta vagy itt?
- Mióta Avery elkezdett ugrálni az ágyadon!
- Elképesztő vagy! 
Kiszáltam az ágyból és csak akkor tudatosult bennem hogy csak egy bugyi van rajtam és rövid póló.
- Kislányom ki mennél egy percre szeretnék anyukáddal beszélgetni!
- Igen!
Mikor Avery ki ment Logan lassan oda jött hozzám és a fülembe suttogot.
- Olyan gyönyörű vagy!
Meg puszilta a nyakam amitől egy kellemes bizsergés fogott el az újját végig húzta a vállamtól egyenesen a bugyim széléig.
- Lo-Logan! suttogtam.
- Nem tetszik?
- De nagyon de ne csináld ezt velem kérlek megőrjítesz!
- A terhesség után nem voltál férfival?
- Nem!
- Akkor el sem tudom képzelni hogy milyen kanos lehetsz most! harapot bele a fülembe amitől nyögtem egyet.
- Ne ne csináld kérlek!
- Rendben van csak kíváncsi voltam rá hogy még mindig ilyen hatással vagyok rád! kacsintott majd ki akart menni de én még utána szóltam.
- A kanoságomat le szoktam vezetni magamon el hiheted és gonosz vagy!
- Hogy mit szoktál csinálni?? fordult hirtelen felém és oda jött hozzám.
- Igen magamhoz szoktam nyúlni!
- Hogyan? harapta be a száját.
- Komolyan nem gondolhatod hogy majd pont neked fogom meg mutatni! röhögtem ki mert azért ez egészen abszurdnak gondoltam.
- Majd meg látjuk hercegnő majd meg látjuk! Viszont nekem mennem kell a fiúkkal próbánk lesz akkor majd kedden jövök érted!
- Szia Logan!
- Szia hercegnőm!
Ezután Avery-val töltöttem a napot majd este kénytelen voltam magamhoz nyúlni amiről Logan tehetet.

Egy Egyetemista Élete Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang