Amikor magamhoz tértem egy francia ágyban ébredtem ami túl kényelmes volt hogy ki keljek belőle de amikor tudatosult bennem hogy mi is történt egyből ki pattantam. Már nyítottam volna az ajtót amikor az kicsapodott és fejbe vágott.
- Ohh basszus! káromkodtam el magam és masszírozni kezdtem a fájópontom, mikor jobb lett fel néztem a támadomra aki körübelűl egy majdnem velem egykorú srác lehetett.
- Apám hívatt téged! mondta érzelem mentes hangon.
- És ki vagy te hogy engedelmeskedjek neked??
- Azt mondta apád hogy ha nem akarnál jönni erőt is alkalmazhatok!
- Azt nézném meg hogy te hozzám nyúlsz!
- Hidd el durvább dolgokat is műveltem nővel mint amit veled fogok!
Én itt jobbnak láttam nem tovább haragítani szóval egy bólintás után elindultam utána.
Mondhatnám azt hogy nem féltem de az nem lenne igaz hisz rettegtem jobban mint eddig bármikor.
Remegő lábakkal követtem és amikor oda értünk egy tárgyaló terem felé a szívem ezerszer jobban vert.
- Áhh itt van a kissaszony! jött felém az apám de mielőtt megölelt volna ellöktem magamtól mire kaptam tőle egy nagy pofont.
- Ne merj szemtelenkedni!
- Te nem vagy az apám megöleted anyámat tényleg??
- Amíg nem tudod a teljes történetet addig kussolj! szólt nekem egy idősebb pasi aki már kezdett őszülni szerintem ez lehetett a gyerek apja vagy kicsodák is ezek.
- Pontosan tudom hogy mi történt mindannyian egy undorító...!! befejezni már nem tudtam mert egy óriási ütést mértek a szemem közé amitől meginogtam és elestem.
Mikor sikerült fel szenvednem magam álló helyzetbe kaptam egy pofont is.
- Greg vidd el a szobádba és tanítsd meg neki hogy mi az a jómodor! utasította az apja mire engem megfogott és szó szerint elrángatott engem a szobájába.
Ahogy beértünk egyből sorozatba kaptam tőle a pofonokat meg az ütéseket, már alíg voltam eszméletemnél de akkor hirtelen abba hagyta.
- Majd ha össze kaptad magad újra kapsz! köpte oda nekem majd egyedül hagyott a sötét szobába.
Mikor kilépet egyből elkapott a sírás, mit tettem hogy idáig fajultak a dolgok?? Pedig kezdett már egyenesben lenni az életem erre elkapnak ezek a pszichópaták.Nem tudom mennyi idő telhetett el 2 vagy 3 óra is mikor lépteket hallottam egyenesen az ajtóig, majd be is lépet az illető. Nagyon halványan láttam még a dolgokat de a magasságából ki vettem hogy ez csak az apám lehet.
- Sajnálom kislányom de meg kell tanulnod egy- két dolgot ha már végre itt vagy!
- Hidd el semmi kedvem itt lenni!
- Tudom de sajnos muszáj lesz! Van nálad valami ami a miénk!
- Még is mi?? Semim nem maradt nekem semmim!! ordítottam rá mire kaptam egy pofont megint.
- Kussolj ribanc anyád adót neked valamit amibe hatalmas összeg van ami a miénk gondolkoz hogy mi lehet az!
Nagyon is jól tudtam már hogy mire gondol anyám annó adott nekem egy nyakláncot ami valójában egy pendrive. Azt mondta hogy nagyon vigyázak rá és hogy egyszer rájövök hogy hogyan tudom feltörni és ha az sikerül ami rajta van az csak is az enyém lesz. Soha nem próbáltam mert el is feledkeztem róla de már tudom.
- Nagyon elgondolkodtál aranyom talán tudod is már hogy miről is van szó!
- Azon gondolkodtam hogy mi a fasz lehet az amire ennyire rá vagytok kattanva hátha akkor békén hagytok de esküszöm hogy nem tudom hogy miről beszélsz! itt már elsírtam magam nem tudom hogy a félelem miatt vagy a fájdalom miatt de már alíg voltam eszméletemnél.
- Nagyon rosszul hazudsz kislányom!
- A KURVA ÉLETBE MÁR ROHADTUL NEM TUDOM HOGY MI A FASZRÓL BESZÉLSZ!!! durr még egy pofon és még egy majd ezt követte még egy amíg már tényleg elveszítettem az eszméletemet.Mikor magamhoz tértem észre vettem hogy Greg a fotelban alszik és én az ágyába fekszem de ahogy meg moccantam azonal ki is pattantak a szemei.
- Na végre 2 nap után már ideje volt hogy magadhoz térj! ült át az ágyra mellém.
- 2 napig aludtam?? döbbentem meg.
- Igen 2 napig aztán apámnak eszébe jutott hogy ha ki akarunk belőled szedni valamit talán nem így kéne bánni veled vagyis jobban bele gondolva én ajánlottam neki!
- Te?? Miért tettél volna velem ilyet?
- Mert olyanba keveredtél amihez kurvára semmi közöd meg hát nem vagyok olyan rossz ember mint azt gondolnád! kacsintott rám?? Mi van már öribarik is leszünk?? Na nem azt már nem.
- Megvertél szinte már félholtra hogy ne lennél rossz ember?? akadtam ki teljesen.
- Azt igazán sajnálom is de sajnos ha apám azt mondja hogy meg kell tennem akkor sajnos meg kell tennem!! hajtotta le a fejét.
- Csodás akkor minden nap legyek szarrá verve igen az a megoldás főleg hogy nem tudom hogy mi a kurva anyámat akartok tőlem!
- Majd eszedbe jutt idővel de most már egyél tessék hoztam fel neked ételt! nyújtott felém egy tálca finomságot de valahogy most egy falat sem ment le a torkomon így hát elutasítottam.
- Enned kell!
- De nem akarok érted hányingerem van tőletek!
- Azt mondtam hogy EGYÉL!!! ordított rám és a pofámba öntötte a narancslevet.
- Te idióta barom!
Na jó talán ezt nem kellett volna mert hirtelen lerakta a tálcát és le szorított az ágyra.
- Velem ne feleselj édesem mert esküszőm úgy megverlek hogy nem állsz lábra! sutogta a fülembe.
- Már meg tettétek! suttogtam vissza mire hirtelen felállt és ki viharzott a szobából.
Hirtelen elkapott a sírás és addig sírtam amíg álomba nem szenderültem..Egy nagy ajtó csapódásra riadtam fel mikor tisztán láttam már Greg ideges apját véltem felfedezni magam előtt aki nagyon ideges lehetett mert egyből rámarkolt a hajamra és le rántott az ágyról nem érdekelte azt hogy ez nekem fájt.
Kivágta az ajtót és valahova húzott engem egyszer csak Greg lép ki az egyik szobából kómás fejjel.
- Apám te meg mit csinálsz??
- Eleget vártam erre a ribancra ha a szép szóból nem ért talán a kínzás megereszti a kicsi nyelvét! ennél a szónál úgy megijedtem hogy próbáltam ki szabadulni a markai közül de nem sikerült.
- Apám ezt lehet nem kéne! futott utánunk Greg és csak akkor vettem észre hogy csak egy mackó nadrág van rajta semmi több a felső teste csupasz amin éktelenkedett egy két heg.
- Te nekem ne ugass azt teszek vele amit akarok ha kell ki is nyírom!
- Kérem engedjen el tényleg nem tudok semmit sem! zokogtam.
- Kussolj majd meglátjuk!
Amint beértünk egy szobába egyből egy székhez kötözőtt engem majd elment egy kis asztalhoz ahol különféle késeket véltem felfedezni.
- Kérem higgyen nekem ha tudnék bármit is elmondtam volna már!
- Hazudni bűn bogaram! mondta majd az egyik kést végig húzta a combomon és ez így ment nem tudom meddig.
Halványan észre vettem hogy Greg könnyes szemmel nézte egy darabig hogy mit művel velem az apja majd ott hagyott minket kettesbe.
Nem érdekelte hogy már síkítok ordítok csak tovább folytatta addig amíg már az apám nem jött be.
- Hagyd abba basszus ő a lányom!
- Igen aki nem mond semmit én meg mondtam hogy mi lesz ha nem ered meg a nyelve!
- És szerinted így meg fog ha tele baszod sebbekel??
- Te csak maradj csendben a kis kurvád tehet mindenről nem véletlenül kértem hogy öld meg!!! itt teljesen lefagytam. Szóval apu nem azért ölte meg mert úgy tartotta kedve hanem azért mert egy a paraszt azt adta neki parancsba. Már értem hogy miért mondta azt hogy én nem tudok semmit sem.
Még egy darabig veszekedtek mikor már nem értettem hogy miről folyik a vita mivel hogy kezdett elsőtétülni megint minden, a hangokat is tompán hallottam már....
VOUS LISEZ
Egy Egyetemista Élete
AléatoireSamantha Collins a nevem 19 éves egyetemista lány vagyok. A szüleim 15 éves koromban meghaltak egy brutális gyilkosság áldozatai lettek. Az egyetem kezdéséig a nagyszüleimmel éltem. Hosszú és sok erőfeszítések árán de be jutottam a a Tehetségképzői...