24. rész

1.6K 49 1
                                    

Este felé elkezdem készülődni a randimra mikor is elkezd csörögni a telefonom gyors oda mentem és megnéztem hogy ki az.
Cool volt az, gondoltam fel veszem mert miért ne.
Telefon beszélgetés:
Sam: Szia Cool!
Cool: Szia Sam küldök valamit és gondolkodj el a dolgokon!
Sam: Miről van szó?
Cool: Csak nézd meg!

És itt rám nyomta a telefont. Nem értem mi baja ezért inkább meg néztem hogy mit küldött nekem.
Amikor meg nyítottam és elolvastam a telefon ki esett a kezemből.

Logan Withmoore 2 nővel van együtt? Az első képen Logan Withmoore Samantha Collins-sal látható akit az elmúlt hetekben sokat láttunk együtt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Logan Withmoore 2 nővel van együtt?
Az első képen Logan Withmoore Samantha Collins-sal látható akit az elmúlt hetekben sokat láttunk együtt. Nekik van egy közös gyerekük Avery Withmoore.
A második kép tegnap készült délelőt amint Amy Sparks és Logan Withmoore "közel" vannak egymáshoz!
Talán ez egy szerelmi 3 szög kezdette? Vagy Logan nem tudd egy nő mellett meg lenni?
A folytatásért keresétek a lapunkat mindent ki derítűnk!

Ezt nem tudom el hinni hogy tehette ezt megint? És ráadásul most híres és most az egész net ezzel van tele.
Ennyi volt végeztem vele.
Vissza öltöztem pizsibe és bebújtam az ágyba.
Sajnos már nem nagyon tudok könyeket ejteni miatta de mérges azért még vagyok meg csalódott.
Egy hűtlen féreg vagy Logan.

Egy darabig így feküdtem és néztem a plafont amikor is elkezdett csörögni a telefonom.
Logan volt az. Még van képe fel hívni engemet? Biztos magyarázkodni akar de nem adom meg neki ezt az örömet.
Ki nyomtam a telefont de az utána még megint meg csörrent ezt eljátszotta velem vagy 5-ször így inkább kikapcsoltam a telefonom. Holnap úgy sem kell mennem sehova szóval nem szükségss be kapcsolva hagynom.

Nem tudom mennyi lehetett az idő de félálomba csak arra lettem figyelmes hogy valaki beront a szobámba.
Elhihetitek hogy ki ment az álom a szememből hirtelen és mikor realizáltam hogy ki az olyan dühős lettem.
- Még van képed ide jönni??
- Sam meg magyarázom! Nem az amire te gondolsz!
- Igen hallottam ezt tőled már egy jó párszor!
- Sam csak hallgas meg!
- Nem menj el innen soha többet nem akarok hallani felőled!
- Kérlek! láttam a könyeket a szemébe de a legkevésbé sem hatottak meg.
Eljátszotta az esélyeit többet nem tudok neki adni. Avery össze lesz zuhanva tudom de így lesz mindanyiunknak a legjobb..
Gondoltam én.
- Menj el Logan, nekünk nincs miről beszélnünk!
- Kérlek ne tedd ezt velem!
- Én ne tegyem?? Ember te léptél félre, megint!
- Nem, nem történt semmi ilyen ez nem mostani kép!
- Jólvan Logan menj haza kérlek!
- Oké ha ezt akarod el megyek de be fogom bizonyítani az igazamat!

Ezután a beszélgetés után nem hallottam felőle napokon keresztül.
Aztán egyszer csak újra meg jelent.
Nem nem a házamba hanem a TV-be.
- Anya, anya apa van a TV-be! kiabált nekem Avery.
- Jólvan kicsim nézed csak!
- De te rólad van szó!
- Micsoda? ezen már fel kaptam a fejem és ki mentem hogy nézem én is az adást. És tényleg még egy kép is itt volt rólam amin igazából mind a 3-an szerepelünk.
Műsorvezető: - Szóval azt mondod hogy a kép ami megjelent a cikkbe Amy-ről az egy hazugság ?
Logan: Igen ez a kép nem most készült amit be is tudok bizonyítani mivel Amy instagramján szerepel is és ott a dátum is más!
Műsorvezető: - Pontosan mikor készült ez a kép?
Logan: - 2 éve készült amikor Londonban volt egy koncertünk és elmentünk az utolsó éjszaka egy buliba!
Műsorvezető: - Akkor te most nem Amy-vel vagy együtt, hanem Sam-mel?
Logan: - Sajnos nem vagyunk együtt Sam-mel mert ahogy megjelent ez a cikk már nem hitt nekem többet!
Műsorvezető: - Akkor reménykedjünk benne hogy látja ezt az adást és megbocsát neked!
Logan: - Remélem Collin, remélem!

Ezután már képtelen voltam figyelni a TV műsora és úgy éreztem hogy levegőre van szükségem ezért ki mentem a partra ahol is leültem a homokba és meredtem a távolba.
- Kislányom! ült le mellém a nagymamám.
- Mama én ezt már nem bírom tovább! hajottam a fejem a vállára.
- Tudom kicsim de nem gondolod hogy ezutal tényleg igazat mondott és megváltozott?
- Szerinted képes lenne megváltozni?
- Szerintem minden ember képes rá csak valaki nem akar viszont én Logan-en észre vettem a változást és most ez a TV műsor csak ráadott egy lapáttal!
- Ezzel azt akarod mondani hogy higgyek neki és fogadjam a bizalmamba újra? néztem fel rá.
- Én azt mondom hogy egy hazugság miatt ne tegyetek tönkre mindent magatok körül!
Logan aranyos srác és felnőtt szerinted nem akar egy kapcsolatott egy gyönyörű kislánnyal?
- De igen!
- Eleget szenvedtetek már mind a ketten ideje lenne már hogy boldogan éljétek az életeteket!
- Igazad van mama! Imádlak!
- Én is téged kislányom, ígérd meg hogy el gondolkodsz hogy mi lenne jó mind a hármotoknak!
- Megígérem!
- Akkor én most vissza megyek Avery-hez!
- Köszönöm!
- Nincsmit drágám!

Miután elment tényleg el gondolkoztam a dolgokon és hát rá kellett jönnöm hogy én szeretem Logant azok ellenére is amik történtek közöttünk.
El kell fogadnom a tényt hogy nélküle üresnek érzem magam és hát azért Averyt is figyelembe kell vennem, úgyanis neki apával kell felnőnie nem nélküle.
Nem tudom hogy mit csináljak mert ha most újra meg bízok benne lehet idővel megint elkövetne egy hibát vagy nem de valamelyik az biztos.

Annyit gondolkodtam erről hogy a végén bele fájdult a fejem, ezért inkább vissza mentem a házba és vettem be egy fájdalom csillapított.
- Anya! jött be félénken Avery.
- Mondjad csillagom!
- Haragszol még apára?
- Nem tudom kicsikém nehéz ez a döntés, hisz tudod hogy az emberek nem mindig mondanak igazat!
- Szereted őt? na itt félre nyeltem a vízet. Nagyon össze kellett szednem magamat hogy mit válaszoljak rá, de aztán rá jöttem hogy inkább elmondom neki az igazat, hisz meg érdemli.
- Igen szeretem!
- Akkor házasodjatok össze!
- Ez nem ilyen egyszerű kislányom!
- Dehogyis nem jesszusom anyu ő is szeret téged te is őt házasodjatok össze aztán jöhet a kis tesó! nevetettet fel angyalian.
- Na jó kislányom szerintem menj vissza és néz valami mesét! tereltem ki a konyhából majd neki áltam főzni.

Ebéd után úgy gondoltam hogy el viszem Averyt az úszódába.
Nagyon szereti az úszodát főleg a csúszdákat amik ott vannak.
Egy gond volt hogy ott voltunk, sok ember fel ismert engem a TV-ből és oda jöttek kérdezgetni hogy mihez fogok ezután kezdeni az életemmel.
Voltak akik kedvesek voltak, megértőek és voltak olyanok akik elítéltek azért hogy nem hiszek Logan-nak és hagyom Averyt apa nélkül.

Mikor már kezdett elegem lenni a sok tini lányból meg fogtam Averyt és elindultunk haza.
Még csak délután 3 óra volt de én nem bírtam tovább a tétlenséget és elhatároztam hogy el megyek sétálni egyet.

Annyira el merengtem hogy arra döbbentem rá hogy egészen Logan-ék házáig sétáltam. Úgy voltam vele ha már itt vagyok akkor beszélek vele a történtekről.
Lassan komótosan oda sétáltam az ajtó elé és be kopogtam. Pár másodperc elteltével Alexisz nyít ajtót.
- Szia Sam rég láttalak!
- Szia Alexisz! öleltem meg.
- Logan itthon van?
- Igen gyere beljebb, le hívjam vagy fel mész hozzá?
- Fel mennék inkább!
- Jólvan menj csak a folyosó végén balra!
- Köszönöm!
Beértem a nappaliba ahol a többiek amint megláttak megöleltek azonal.
- Jólvan, jólvan hagyjátok hadd menjen oda ahova mennie kell! tolt el mindenkit tőlem Alexisz én meg egyből fel mentem Logan szobájához.
Kopogtam. Semmi. Kopogtam még egyszer. Semmi. Kopogtam harmadszora még mindig semmi. Úgy gondoltam hogy be nyítok...

Egy Egyetemista Élete Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang