2 hónap múlva:
Igen csak úgy szalad az idő 2 hónap telt el hogy Logan megkérte a kezem. 2 hónap hogy elkezdtem az építkezést és már csak a festés meg az ilyen kis ügyes bajos dolgok vannak hátra az egészből.
Hogy hogy haladnak az esküvői előkészületek?
Sajnos azt én sem tudom, mert a csajok kikötötték, hogy ők fogják meg szervezni nekem, de azt hogy hogyan és miképp már nem számolnak be nekem. A leány búcsúról is csak annyit tudok, hogy majd egy híres club-ba kell mennem Logan-ék meg egy koncertre mennek aztán még elviszik valahova szórakozni még. Igen, szóval így telnek a napjaink én a tánc studiómmal vagyok el foglalva Logan-nal együtt a többiek meg az esküvőmet szervezik.
A mai napon szép kellemes időre keltem fel annak ellenére hogy pár nap és decembert írunk, remélem Avery-nek lehet most már egy fehér karácsonya mert sajnos eddig nem történt meg.
Na, szóval elmentem a fürdőbe össze szedni magam majd le sétáltam a konyhába ahol nagy meg döbbenésemre nem csak a nagyiék voltak hanem az összes barátom is.
Hogy minek arról sajnos fogalmam sincs.
- Jó reggelt! Ti mit kerestek itt reggel 8 órakor?
- Tudod ma viszünk el téged ruha próbára és 10-re ott kéne lennünk!
- Értem, jólvan!
Nagy szerencsémre hagyták, hogy csendben elfogyaszthassam a kávémat és a reggelimet majd fel kísértek engem a szobába hogy biztos ne aludjak vissza.
Elmentem a fürdőbe le tusolni és sminkelni, majd oda mentem a szekrényemhez hogy egy kényelmes de csinos ruhát válasszak magamnak.
Szerencsémre a csajok ebbe is segítettek mint minden másban.
Egy fehér szoknyát találtak nekem meg egy fekete dzekit cipőnek meg egy fekete adidas cipőt kaptam.
Miután készen lettem elindultunk a ruha próbára, addig a mamiék vigyáztak a kicsi Avery-re mivel mint meg tudtam neki tegnap már meg vették a koszorus lány ruhát de miért is ne azt sem láthatom ilyenek az én barátaim.Már 3 órája, hogy itt vagyunk és vagy 100 ruhát fel próbáltattak velem a csajok és eddig mindegyikbe volt valami hiba ami nem tetszet nekik.
Már kezdtem elfáradni meg ideges lenni amikor is Kim-ék egyszer csak fel síkitottak hangosan aminek persze az eladó nem igazán örült meg a többi mennyaszony sem.
- Ez gyönyörű Sam kérlek próbáld fel! hozta oda nekem vigyorogva a ruhát Kim amitől szó szerint elált a szavam egyszerűen mesebelien gyönyörű volt.
- Hűhaaa! csak ennyi csúszot ki a számból majd óvatosan meg fogtam mert annyira szép volt hogy nem mertem annyira hozzá nyúlni :D.
Szerencsére a csajok segítettek fel próbálni így nekem nem volt túl sok dolgom.
- Hát Sam azt hiszem hogy meg találtuk az igazit!
- Igen én is úgy gondolom!
A ruha egyszerűen csodálatos volt de sokat nem akarok róla le írni majd az esküvőn meg látjátok :D.Miután ki sírtuk magunkat és meg vettük a ruhát elindultunk haza, vagyis külön külön, úgyanis a csajok nem akartak most nálunk aludni nem tudom miért ezért egyedül ballagtam haza.
Haza érve vettem egy forró fürdőt, játszottam Avery-vel kicsit aztán neki láttam vacsorát csinálni hogy mire Logan haza ér le tudjon ülni enni.
ESTÁS LEYENDO
Egy Egyetemista Élete
De TodoSamantha Collins a nevem 19 éves egyetemista lány vagyok. A szüleim 15 éves koromban meghaltak egy brutális gyilkosság áldozatai lettek. Az egyetem kezdéséig a nagyszüleimmel éltem. Hosszú és sok erőfeszítések árán de be jutottam a a Tehetségképzői...