6 év elteltével:
Igen már 6 éve hogy Avery megszületett azóta feledtébb boldog vagyok.
Hogy a tárgyalás hogy sikerült?
Meg nyertük a pert nehezen majdnem el veszítettem a kislányom de végül még is mellettem döntöttek.
Az anyja nem igazán örült neki az apja viszont annál inkább Logan arcán is a megkönyebültséget láttam lehet hogy még sem akarta Averyt csak részeg volt azért mondta??
Vagy félt attól hogy Avery tényleg úgy nől fel hogy az apja minden nap más nővel fekszik az ágyba és azt sem tudja majd eldönteni hogy most kit szólítson anyának.
A lényeg az hogy szerencsére Cool segítségével nálam maradthatott a kislányom. Igen felfogadta az ország legjobb ügyvédjét és ezért örök életemre hálás lehetünk.Az egy gondom az hogy Avery ahogy nől egyre jobban érdeklődik az apukája felől és már nem tudok neki mit mondani ezért úgy döntöttem hogy ha újra megkérdezi elmondom neki az igazat lehet hogy kicsi és nem fogja megérteni de idővel sikerül majd.
Így néz ki most Avery igen gyönyörű lett az én kislányom látszik hogy nem az én génjeimet örökölte.
- Avery légyszíves gyere le ha fagyit akarsz enni! kiabáltam fel neki és akkor egyből hallom hogy trappol le a kicsi kis lábaival és akkor megjelent előttem.
Egy nagy meglepetés fogadot hisz úgyan olyan ruha volt rajta mint rajtam.
- Anya, anya nézd olyan vagyok mint tyeee!! forgott körbe-körbe.
- Hát ezt honnan szerezted kislányom?
- Cool bácsitól kaptam akkor amikor te is meglepetésnek szánta neked!
- Ennek nagyon örülök na de gyere akkor fagyizunk egyet aztán anyának el kell mennie dolgozni jó??
- Ahhj jólvan akkor mamiékkal maradok??
- Igen és lehet be néz később Cool bácsi is!
- Jajj de jó!
- Na gyere! Mami majd jövünk!
- Rendben van kicsim!Amúgy ez a közös ruhánk Avery-vel.
Épp egy saroknyira voltunk a fagyizotól amikor is a távolba észre vettem 2 ismerős alakot közeledni felénk amikor egyre közelebb értek hozzánk akkor bizonyosodtam egy róla hogy ez nem más mint Logan és Amy.
Logan mikor ránk nézett hirtelen le sokkolodot a látványtól de mielőtt bármit is mondhattak volna megragadtam Avery kezét és át mentem vele az út túloldalára.
- Sam te vagy az? Logan ő a kislányod??
Na itt aztán jól fejbe csapkodtam őt a gondolataimba.
- Anyu ő az apukám??
- Nem kislányom gyere menjünk ne állj meg!
- Dee anyuuu!
- Avery ha nem fejezed be a hisztit haza viszlek és szobafogság lesz a vége!
- Rendben!
YOU ARE READING
Egy Egyetemista Élete
RandomSamantha Collins a nevem 19 éves egyetemista lány vagyok. A szüleim 15 éves koromban meghaltak egy brutális gyilkosság áldozatai lettek. Az egyetem kezdéséig a nagyszüleimmel éltem. Hosszú és sok erőfeszítések árán de be jutottam a a Tehetségképzői...