Autor: Marisa1606
Critic: Mina_L_Silva
Titlul
Consider că se potrivește bine cu conținutul și este original. Nu l-am mai văzut până acum, deci felicitări. Iubirea și oamenii apropiați sunt niște lucruri care chiar te fac să trăiești, deci ai ales bine.
Descriere
Este destul de bună. Greșeli gramaticale nu am văzut, dar m-a dezamăgit ultima replică: „Pentru că tu ești specială". În toate cărțile am văzut deja replica asta... sau „nu ești ca toate fetele", ai o coadă în plus :)). Nu o lua ca o insultă, mai scriu și de-astea că nu am altceva mai bun de făcut, dar lăsând gluma la o parte... nu mi-a plăcut fiindcă e cliché, dar restul descrierii sună chiar bine.
Coperta
Este frumoasă. O ador. Se vede fericirea și energia bună, care se potrivește cu titlul. Îmi dă impresia de o atmosferă cozy/confortabilă, e foarte minunată.
Capitole
Prima dată ai spus că Ben îi este aproape ca un iubit, mi s-a părut că era fericită și okay cu asta, apoi la a doua menționare a băiatului, fata a căpătat o atitudine ostilă: „trebuie să îl suport iar pe Ben." În loc de „iar" eu aș fi pus „din nou". Și regulile tatălui mi se par okay, nu știu de ce este așa rebelă fata, dar fiecare cu damblaua lui în final :))). Observ că fata este privată de orice lucru electronic... când tatăl ei se spune că este bogat, poate asta e doar o chestie a părințiilor prea protectivi, dar și asta trebuie să se termine la un anumit punct (protectivitatea adică).
„De mâine pot trăi cu adevărat"... știu că e metaforic, dar mie una îmi sună ciudat. Mă faci să mă întreb: dar până acum nu trăiai? Erai fantomă? Adică înțeleg că nu prea avea prieteni... sau nu se ducea la liceu. Dar nu cred că asta te face să trăiești mai mult. Pe mine una mă face să trăiesc mai puțin :)))).
A avut parte doar de vacanțe de lux... pe care nu le voia. Mi se pare cam egoistă și crescută în puf, ceea ce era de așteptat de la o bogătașă... de exemplu eu nu m-aș plânge dacă aș auzi de vacanțe de lux sau homeschooling. „Îl am doar pe ciudatul de Ben, care crede că eu îl iubesc."... atunci de ce îl mai ține lângă ea? Să îi spună să plece :)))).
În mare e ok cartea, ține-o tot așa.
Nota: 7,50
Plata:
- follow permanent grupului și mie;
- voturi la cartea mea „Încă o dată" și o părere sinceră în minim 5 rânduri, pentru primele 5 capitole.
Sper că nu te-a afectat într-un mod negativ capitolul, nu încerc să jignesc, ci să fiu cât de critică posibil. Mulțumesc că m-ai ales pentru a-ți face critica și scuze că a durat mai mult să o finalizez.
CITEȘTI
Critici și sfaturi - ÎNCHIS
RandomÎNCHIS Ai început să scrii o carte, dar nu ești sigur de ea? Dorești să te perfecționezi printr-o critică obiectivă și constructivă? Echipa noastră este aici să te ajute!