BINE AȚI VENIT!
Înainte de a fi acceptată/refuzată cererea, membrul ales va analiza cartea și abia după vă va da un răspuns formularului. Vom face acest lucru pentru a nu exista discuții legate de cărțile scrise într-un mod neglijent, cu greșeli gramaticale și care nu merită o critică în aceste condiții.
1. Odată acceptat formularul, ne rezervăm un anumit timp în funcție de mărimea și complexitatea lucrării pentru a construi o critică detaliată și care să vă ajute pe viitor.
2. Nu analizăm cărțile de poezii.
3. Vă asumați faptul că aceasta este o critică și pot fi evidențiate atât părți bune, cât și părți mai puțin bune.
4. ABORDAȚI UN LIMBAJ ADECVAT!
5. Plata este obligatorie! Aceasta constă în FOLLOW PERMANENT GRUPULUI plus o plată cerută de persoana care a realizat critica.
6. Trebuie să vă alegeți un critic obligatoriu. În cazul în care acesta nu vă poate realiza critica, veți fi anunțați și va trebui să vă alegeți alt critic.
7. Orice nelămurire poate fi adresată șefei/șefului de categorie.
8. Parola „mov" trebuie inserată în formular.
9. Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă dacă aceasta nu îndeplinește condițiile impuse sau dacă noi considerăm că nu merită a fi criticată. Carte trebuie să fie scrisă corect gramatical.
10. Cartea pentru care vreți o critică trebuie să aibă minim 3 capitole (2 capitole + prolog)
11. Nu suntem obligați să citim toată cartea pentru care facem critica, ci doar atât cât să ne facem o idee despre respectiva carte.
12. Plata trebuie îndeplinită cu simț de răspundere și în maxim 5 zile de la postarea comenzii. În caz contrar, persoana respectivă va ajunge pe lista neagră și comanda sa va fi retrasă.
13. Nerespectarea regulilor duce la trecerea persoanei respective pe lista neagră. Persoanele trecute în această listă nu mai au dreptul să depună comenzi la această carte.
14. Cine va schimba titlul, user-ul sau va șterge cartea/contul fără să ne anunțe va fi trecut pe lista neagră.
!FOARTE IMPORTANT!
15.Comenzile realizate de membri grupului nu vor fi șterse, indiferent dacă lucrarea mai există sau nu. Este munca celei/celui care a realizat-o și pentru că a investit timp și efort să realizeze comanda, corect este să rămână în cadrul shop-ului. Comenzile vor fi șterse doar în cazul în care nu este îndeplinită plata conform regulamentului sau nu sunt respectate alte reguli de comportament vizavi de membri grupului.
1. Titlu
2. Autor
3. Gen - acceptăm orice gen, mai puțin poezie.
4. Parola
5. Numărul de capitole
6. Descriere
7. Critic
8.Cu notă sau fără notă
9. Tag la câteva persoane
PERSOANE CARE SE OCUPĂ CU CRITICI:
1. Valantha
3. Tiffanyqp
CITEȘTI
Critici și sfaturi - ÎNCHIS
РазноеÎNCHIS Ai început să scrii o carte, dar nu ești sigur de ea? Dorești să te perfecționezi printr-o critică obiectivă și constructivă? Echipa noastră este aici să te ajute!