Autor: Neobservata
Categorie: Dragoste
__________________________________________________
Exterior
Coperta
Alegerea unei coperte este subiectivă, așa că cel mai important este ca ție, autorul cărții, să îți placă ceea ce vezi și să fi mulțumită de creația ta.
Din punctul meu de vedere, coperta este simplă, întruchipând un bărbat, care îți sugerează că acesta este personajul principal al povestirii. Fontul este vizibil, cât și numele de autor, doar că sinceră să fiu, nu l-aș fi poziționat atât de jos.
Titlul
În genere, nu mă leg de titlul unei lucrări, pentru că eu nu pot știi care este povestirea cap coadă, iar titlul poate fi semnificativ unei părți din jumătatea lucrării. În schimb, al tău este atât de comun pe Wattpad, încât originalitatea este lipsită pretutindeni. Dacă ai pune numele personajului în compoziție cu altceva, poate ar căpăta un alt aspect.
Descrierea
Sincer, nu aș numi-o descriere, pentru că ea mai mult face o paralelă între protagonista feminină și protagonistul masculin, detaliând caracterul fiecăruia. Descrierea are scopul de a intriga cititorul, dar și să îi confere niște detalii despre conținutul cărții. Pe lângă ceea ce ai scris tu, aș mai adauga câteva detalii.
Interior
Conținutul lucrării tale care se referă strict la partea gramaticală și de ortografie este bine realizată. Nu am ce comenta și pot doar să te felicit. Eu nu am sesizat greșeli majore.
În decursul lecturii, mai ai anumite greșeli, mai omiți câte o virgulă, mai ai câte un cuvânt scris incorect sau unele exprimări care sună stâlcit. În același timp, încearcă să nu mai creezi fraze foarte lungi, care în font își pierd din esențial. Pui accent pe prea multe detalii care nu își prea au rostul în lucrare, iar la unele paragrafe cu descriere amănunțită, nu ai pus virgula unde trebuie, contextul fiind complet pierdut. Paginația ta este de admirat. Nu am ce comenta cu privință la acest aspect. Utilizezi linia de dialog corectă, ai alineate, iar textul este împărțit bine.
Tema pe care ai abordat-o este lipsită de originalitate, textul având foarte multe note de clișeu, care pe mine una nu mă atrage deloc, de fapt chiar mă plictisește. Acțiunea este premeditată, știu exact ceea ce se va întâmpla, neavând curiozitatea de a citi în continuare. Ar fi fost de preferat să adaugi ceva nou în lucrare, ca balanța să se echilibreze și să reușești să o înclini spre partea de originalitate.
Relația dintre personaje, pentru mine cel puțin, este falsă, nu exprimă nici măcar o notă de comic sau care mă facă să îndrăgesc vreun personaj. Aș modifica numele pe care le-ai ales, în ceva nemaîntâlnit, pentru că există foarte multe nume care nu sunt des utilizate.
Sfaturi•Crearea unei povești mai originale.
•Îmbunătățirea relației între personaje.
•Schimbarea titlului în ceva original.
•Rectificarea descrierii.
•Corectarea micilor greșeli gramaticale.
Plată
Plata constă în follow permanent grupului și voturi și o părere la cartea mea "Erika, suflet rătăcit"
Notă
8
•Aceasta este doar părerea mea, nu trebuie să o iei în considerare dacă nu dorești.
Semnat
CITEȘTI
Critici și sfaturi - ÎNCHIS
AcakÎNCHIS Ai început să scrii o carte, dar nu ești sigur de ea? Dorești să te perfecționezi printr-o critică obiectivă și constructivă? Echipa noastră este aici să te ajute!