Glonțul ce mi-a străpuns inima

42 3 0
                                    

Autor: Ladyy-in-red

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Autor: Ladyy-in-red

Critică realizată de: alxrgn03

Îmi pare rău pentru timpul pe care a trebuit să îl aștepți și sper că această critică te va ajuta.

Încă de la început am întâlnit o multitudine de personaje, care din păcate nu au fost introduse în mod bun deoarece, ca cititor, a trebuit să notez care și cine sunt. Ori adaugi un capitol special cu personajele și o mică descriere ori introduci personajele mai rar, sau dacă sunt introduse imediat să fie cu o descriere mult mai detaliată. Povestea am mai întâlnit-o și cu toate că știu cum se termină parcă nu îmi displace să citesc o carte cu aceeași poveste. Protagonista, Zehra, îmi plăcuse la început însă o dată introdus Selim parca toată personalitatea ei s-a schimbat. Probabil că i-a plăcut de el înainte? Cine știe, însă acțiunile ei sunt foarte infantile. Selim, în schimb, nu mi-a plăcut deloc. Un bărbat care vrea răzbunare însă își schimbă ideea când o întâlnește pe Zehra și planul ei de a fi furată de la nuntă. Cemre, cu toate că este una din personajele negative, îmi stă simpatică. Știu că în căsătorii de genul nu se află mereu iubire, însă ea luptă pentru copii ei într-o anumită măsura. Aș fi apreciat dacă ai fi adăugat mai multe detalii despre moartea fratelui și de ce Zehrei nu îi pasă, însă cel mai important se simte lipsa tatălui în toată povestea. Văzând că este șeful unui grup destul de important credeam că avea să fie protagonist în amintirile Zehrei despre familie.

Acțiunea este grăbită, atât de mult încât primele 10 capitole poate fi puse în 2 cu ușurință. Nu spun că nu există material, însă ai putea adaugă mai multe detalii și scene care nu sunt în firul principal al poveștii pentru a dilata acțiunea. Cu siguranță, dacă nu te-ai grăbi cu nunta și ai descrie această acțiune în mod divers ar avea un alt aer. Nu am înțeles bine cum a ajuns Zehra și Bora să se căsătorească, deși cred că familiile au avut ultimul cuvânt, și de ce Zehra nu a rămas în America ca să aibă o viață. Într-un capitol ai menționat, înainte de nuntă, că Zehra nu are pe nimeni și nici un loc unde să meargă și mai ales un mod de a se întreține singură, însă nu este ea ceea care a terminat o facultate de drept? Faptul că Selim a fost de acord cu planul Zehrei a fost destul de infantil, însă mai mult modul în care a fost executat. Zece bărbații care fura mireasă în fața a trei mari familii? Ironic.

Nu am găsit probleme în ortografie și gramatică, însă am observat că uneori mănânci un i. Stilul de scriere e destul de ok, probabil dacă ai adaugă niște expresii sau cuvinte în turcă ar fi mai inclusiv, la fel ca detalii despre tradiții și cultură. Titlu nu mi-se pare inadecvat pentru acțiunea cărții, căci, chiar și din punct de vedere fictiv, nu îi înțeleg sensul. Îți sugerez să găsești un titlu care să reprezinte mai bine plotul cărții. Despre copertă nu am nimic de spus, căci este o poză, foarte probabil dintr-un serial turcesc, cu efect și titlu. Îți sugerez să apelezi la un grafician pentru o copertă mai adapta. De asemenea, caută și un nume de scriitor. Descrierea este ok, însă este simplă, nu îmi oferă nimic, nici o emoție. Încearcă să adaugi un eveniment important din carte sau o mică descriere care include și protagonistul. 

Plata: follow permanent grupului și mie.

Plata: follow permanent grupului și mie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Critici și sfaturi - ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum