Titlul:
Recunosc că este un titlu care atrage atenția, nu doar prin modul ușor simplu, dar în principal din faptul că este original și pe deasupra oferă într-un fel sau altul o notă de mister ce te duce cu gândul la tot felul de subiecte în legătură cu cartea. Este un titlu potrivit și bun.
Coperta:
Este o copertă simplă care totuși nu oferă prea mare expresivitate, cu toate că posibil sună banal având în vedere că cel mai probabil o copertă nu face asta. Dar, ce vreau să zic este că este mult prea simplă, acel efect pe care l-ai pus nu își avea locul, iar titlul nu are un font prea frumos sau potrivit. Singurul lucru bun să zic așa este faptul că se vede că scrii despre o poveste de dragoste. Am mai spus acest lucru parcă cândva, și anume faptul că nu ar trebui să judecăm o carte după copertă, lucru ce este adevărat, dar asta nu ar însemna totuși să nu ținem măcar puțin cont și de ea.
Autor: _asyral_
Descrierea:
Un aspect care m-a băgat puțin în ceață a fost faptul că, în descrierea cărții era o altă descriere față de cea pe care ai pus-o în formular, dar în orice caz cea din descrierea cărții nici nu se poate numi întocmai una. Din câte am putut înțelege eu, vorbea oarecum protagonista, iar din acest motiv acel paragraf ar fi trebuit încadrat între ghilimele. Nu ai prezentat atât de bine acțiunea cărții prin acele vorbe, iar din acest motiv cititorii nu reușesc să își facă o idee prea mare, decât din acel paragraf. Estetica totodată nu pot spune că este una tocmai bună. Într-adevăr, la început Wattpad-ul scoate alineatul primului paragraf, însă mi-a plăcut totuși să le văd pe celălalte. Mi-ar fi plăcut să îl văd puțin mai ordonat, astfel încât între cele patru paragrafe să existe un mic spațiu. Cu toate acestea, cum spuneam ai putea să îl lași doar ca să nu uiți de ghilimele. Ideea este că o descriere este mereu la persoana a III-a indiferent de persoana la care este scrisă cartea. Ce ți-aș sugera eu ar fi să o scrii din nou, să adaugi puțin mai multe informații dar de asemenea și clare, lăsând și o urmă de mister, nu încât să bagi toate informațiile de odată astfel încât după aceea cunoscând deja plotul cărții cel mai probabil cititorii nu o să mai fie la fel de interesați ca și înainte.
Capitolele:
Cred că voi începe cu aspectele negative. În orice caz, un aspect care nu mi-a plăcut a fost în legătură cu alineatele și liniuțele de dialog. În unele capitole erau prezente, pe când în altele lipseau cu desăvârșire. Este posibil să fie și Wattpad-ul aici de vină dar ai mare grijă să le corectezi deoarece nu oferă un aspect prea frumos cărții.
Greșelile gramaticale și de ortografie nu sunt chiar foarte multe și pot fi corectate în timp, dar desigur nu uita de ele. Încă un lucru pe care ți-l sugerez este ca orele, numerele, cifrele și altele de genul să fie scrise în litere, deoarece oferă de asemenea un aspect potrivit și arată mult mai bine.
greșit: „4", „4:15"
corect: „patru", „patru și cincisprezece minute "
bine, sunt sigură că ai înțeles despre ce vreau să zis dar am menționat acest lucru în caz de orice.Modul în care narezi nu este unul tocmai greșit, doar că ar fi mai bine să lași cititorii să descopere încetișor despre ce este vorba, sau în orice caz să nu începi cu o adresare de genul „Bună, eu sunt X".
Nu spun că este un lucru rău, dar încercă să găsești o cale de mijloc între acțiune, dialog și descriere. Oh, și observasem că ai scris la un momentan din perspectiva lui și anume din perspectiva lui Mikail, doar că numele său ar fi fost mai frumos poziționat la început pe centru, ba chiar boldat și în niciun caz cu hashtag înaintea sa.
Lăsând toate acestea la o parte, povestea ta are un strop de originalitate și ideea este chiar foarte bună, astfel că la baza cărții ai început o idee bine stabilită și prin mici modificări și corectări vei reuși să ajungi tot mai sus. Bine, pe aproape. Dar în orice caz este o carte destul de plăcută, însă ai mare, mare grijă la cum te exprimi și de asemenea la greșeli pentru că, cu toate că poate deseori nu par atât de importante, sunt.
Notă:
6,50
Plata:
Având în vedere că am întârziat cu critica, din cauza lipsei prea mari de timpi, motiv pentru care îmi cer iertare, nu o să îți mai cer plată.
Îmi cer scuze încă odată pentru întârziere și sper să nu te supere ceva din ceea ce am zis! Cartea ta este plăcută și sper tare mult să te ajute ceea ce ți-am zis.
critic: dioanaaa
xoxo
CITEȘTI
Critici și sfaturi - ÎNCHIS
De TodoÎNCHIS Ai început să scrii o carte, dar nu ești sigur de ea? Dorești să te perfecționezi printr-o critică obiectivă și constructivă? Echipa noastră este aici să te ajute!