A rémálmok továbbra sem szűntek meg, hiába szabadítottam fel a lelkemet. Nem is csodálom. Annyi embernek ártottam, annyi ártatlant bántottam. Már tudok magamon uralkodni, de aludni. Chh...minek az alvás ugye? Az alvás úgy is túlértékelt...Nem szóltam senkinek az álmatlan éjszakáimról. Megtartottam magamnak. A szervezetem úgy is 3 napig bírja alvás nélkül, majd végkimerülés miatt tudok aludni egy éjszán át és aztán kezdődik előröl. Gondoltam apa is ugyan így szenved. Neki se lehet könnyebb, neki is van lelke. Az az egyetlen dolog amit nem öltek ki belőlünk. De valamiért nem szoktunk a bajainkról másoknak beszélni. Családi vonás, zárkózz el mindenkitől, akkor nem fognak benne csalódni.
A csapat végül együtt maradt, saját és a világ biztonsága érdekében. Tény és való, ha arról lenne szó, hogy háború fenyegeti a Földet, akkor egyszerűbb egy helyről elindulni és nem a világ minden tájáról összevadászni az embereket. Boldogan éljük összezárva napjainkat, nem mondom, hogy nincsenek viták, de legalább nem akarjuk egymást kinyírni minden percben. Csak mondjuk egy órában kétszer. És azt sem állítom, hogy tűkön ülünk, hogy végre történjen valami. Elvagyunk, éldegélünk.
Elhitted mi? A nagy francokat. A minap Tony majdnem a levegőbe repítette a labort, mert Bruce-al versenyeztek valamin. Fogalmam sincs hogy min. Thor állandóan a kalapácsát dobálja, Steve le se áll a futással. Lassan azt hiszem, hogy futás közben alszik. Sam és Clint harcol velem, hogy szinten tartsuk a haragom és az ők kondiját. Néha apával szoktam birkózni, ha épp nem Natashaval vagy Wandaval boxolunk. Rhodes és Tony, mint a hetven éves vénasszonyok vitatkoznak. Minden szarságon. Erősen gondolkodom azon, hogy meginvitálok pár űrlényt, varázslót vagy kiborgot, hogy még ők is szálljanak be a buliba, hogy a végén még teljesen megőrüljek. Vagy riasztom az éjjeli őrséget, hogy mentsenek ki. Mert még az is reálisabbnak tartom, hogy Havas John beszambázik a nagy köpenyében és elrabol, mert az biztos, hogy ezek az elvetemültek nem engednek el a telekhatáron túlra. Már azon a szinten tartok, hogy bujkálok a szobámba, nehogy verekednem kelljen még valakivel. Reggelente a tükörben figyelem magam percekig és látom, hogy kezdek megőszülni. Ennél az őrületnél még a bujkálás is jobb. Gondolataimból egy hatalmas puffanás hangja szakított ki.
-Már megint mit csinálnak?-kérdeztem magamtól. Félredobtam a laptopot az ölemből, lemásztam az ágyamról. Kirohantam a szobámból és a zaj irányába indultam. Nagyon reménykedtem benne, hogy nem ölték meg egymást. Nem tudtam a többiek miért nem tettek ugyanúgy. Rögtön a folyosó végén láttam egy férfit feküdni. Gyorsabbra vettem az iramot.Elmormoltam egy imát, hogy éljen még a földön fekvő. Mikor odaértem megláttam, hogy Thor volt az. Mögötte a falban egy hatalmas lyuk tátongott. Pontosabban öt falban. Átzúgott öt falon. Átnéztem a falban hagyott krátereken és megláttam egy zöld ruhás, agancsos, számomra ismeretlen férfit. Közeledett felém. Tarzan nyöszörögve gördült az oldalára. Résnyire kinyitotta a szemét, mikor meglátott engem rögtön éberebb lett. Valami olyasmit próbált nyöszörögni, hogy menjek el vagy hasonló. Nem volt még dél se és már ilyenek történnek. Nem voltam kész ilyenekre. Amit Thor mondott is alig jutott el az agyamig. Én esküszöm el akartam indulni, de a lábam nem mozdult. Bámultam a közeledő alakot. Egészen addig amíg mellém nem ért. Nem féltem, csak lefagytam. Felmértem a férfit. Meg kellett hagyni baromi szexyn nézett ki így testközelről. Ráadásnak ő is ugyan olyan magas férfi volt mint Thor. -Talán ő is egy Isten?-gondoltam magamban. Csak álltam ott. Arcára gonosz mosoly ült ki. Kellett egy kis idő mire ráébredtem, hogy talán el kellene fognom. Végre megindult a lábam is, nem gyökerezett a földbe. Az ismeretlen éppen Thor fölött állt és vigyorgott. Meglendítettem a kezem és egy erőteljes jobb horgot intéztem az arcába, váratlanul érte az ütés, nem számított arra, hogy bármit is teszek majd. A férfi a földre rogyott. Nem vártam meg, hogy támadhasson. Behúztam neki még egyet. Kinyúlt. Hogy tisztázzuk nem öltem meg, csak egy kicsit lepihent. Elszundikált egy kis időre. Felsegítettem Thort a földről.
YOU ARE READING
Barnes lánya
Fanfiction🥇2021.12.30. A story az Amerika Kapitány: Polgárháború után játszódik. Saját ötleteim alapján alakítottam a történetet. Olyan karakterek is felbukkannak, akik éppen más univerzumban vannak a film szerint. Majd a végére teljesen más útra téved a tör...