Szeld az eget Angyal!

487 25 5
                                    

Sokkal jobban aludtam. Jó az álmok még ott vannak de legalább, már nem fáj semmim. El tudom dönteni melyik oldalamon alszok, amit már igen hiányoltam. A háton fekvés nem az én műfajom. Olyankor úgy érzem magam mint egy hulla a koporsóban.  Mondjuk az szerencsésebb lenne. 6 láb mélyen a föld alatt. De most nézzünk át a depressziós gondolataimon, és nézzük jó oldalát, a hajam már nem lesz fehérebb. Mert már úgy nézek ki mint aki belefejelt egy kád hipóba. 

Felkaptam egy pulcsit és egy melegítőnadrágot. Egy szedett-vetett kontyot varázsoltam kusza fehér hajamból a fejem tetejére. Nem is néztem a tükörbe, nem éreztem szükségét, hiszen senkit se szokott zavarni, hogy úgy nézek ki mint a hajléktalanok gyöngye. Felvettem egy unikornisos zoknit is, hogy meglegyen a teljes összkép. Majd kimentem a konyhába. Senki se volt ott. Célirányosan mentem a pulthoz. Töltöttem egy kávét és leültem meginni azt. Baromi korán volt így nem is vártam, hogy bárki is legyen idekint.  De meglepetésemre lépéseket halottam a folyosóról, határozottan ebbe az irányba tartott az illető. Az ajtóban megláttam egy világosbarna hajú, nyúzott kinézetű pizsamás személyt. Clint csatlakozott először hozzám.

-Jó reggelt!-köszöntött reggeli rekedtes hangján. Beletúrt a hajába, majd ő is a koffein után nyúlt.

-Neked is!-mosolyogtam.

-Kontaktlencséd van?-kérdezte, mikor leült velem szembe és rám nézett. A kérdésén meglepődtem és mielőtt válaszolhattam volna megjelent Tony Pepperrel.

-Jó reggelt!-pillantottam a párral.

Tony holt fehér lett és elakadt a szava. Na ezt már nem tudtam hova tenni.

-Mi van?

-Ava a szemed aranysárga.-mondta Pepper. Ezen elnevettem magam, ezek korán reggel hallucinálnak. Egy szél fuvallat zavarta meg kellemetlen kommunikációnkat. 

-Jó reggelt Princesa!-Pietro mellettem termet és még mielőtt bármit is tehettem volna, kivette a kezemből a kávémat és beleivott.

-Neked is szép reggelt Pi!-néztem fel rá mérgesen.

-Wowwww Princesa! Mindig is mondtam, hogy gyönyörű szemed van, ne de most?!?-Most, hogy már a 4. ember jegyzi meg, hogy más a szemem, kezdett gyanússá válni, hogy nem haluznak. Látnom kellett mit látnak, egy szó nélkül felálltam az asztaltól és a lehető legközelebbi tükörhöz indultam.-Enyém lehet a kávéd hercegnő?-Pietro kiabálását még pont halottam-Ezek szerint igeeeen!- Csak megforgattam a szemem Pietro viselkedése miatt. Mindig ezt csinálja, néha már két kávét főzök egyszerre, egyet neki, egyet nekem. Mikor elértem egy tükörhöz félve pillantottam fel, hogy meglássam amit a többiek.

-BANNER!!!!!-üvöltöttem, majd elindultam a szobája felé. Akkor úgy voltam, hogyha kell rárúgom még az ajtót is. Kómásan nyitott ajtót. Majd hirtelen igen eleven lett mikor meglátta a szemem és a dühös tekintetem.

-Vörös a szemed.-mondta

-Nem, Pepper azt mondta, hogy sárga.-gondolkodtam el

-Most meg óceán kék.

-Mi a nyavalyát műveltél velem?!?!?-a pólójánál foga emeltem meg a fickót.

-Fogalmam sincs....-még szorítottam a pólóján egyet, majd ledobtam a földre Bannert. Mérgembe belevertem egyet a falba. Egy picit megrepedt, Tony nem lesz ezért odáig. Tönkre tettem a drága falát. Majd kiviharoztam a konyhába. Már majdnem mindenki ott volt. Kicsit lehet hangos voltam, mindenkit felkeltettem. 

-Most milyen a szemem színe?-kérdeztem. Ujjaimat a tarkóm mögött összekulcsoltam. Már komolyan elengedtem. Ha épp nem a fájdalom miatt fetrengek akkor a szemem színe változik. ,Következő a szárnyak növesztése, vagy szarvak.

Barnes lányaWhere stories live. Discover now