Thor elment. Nem tudjuk, hogy azóta mi történt vele. Csak azt észleltem, hogy pár veszekedéssel kevesebb lett. És ezzel nem azt mondom, hogy Tarzan volt az oka mindennek, csak Tony kevesebbet kiabál a bázisa épségével kapcsolatban. Vannak viták, más témában. Példának okáért hangos beszélgetéseket folytatok Bruce-al és Tonyval a hydra program miatt, ami benne, van és ők bőszen próbálják megfejteni. A többiek pedig kiállnak mellettem. Csak ezért el ne higgyétek, hogy ők ártatlan bárányok. Velük is folytatok hangos tárgyalásokat. Egyik fő beszédtéma, hogy még most is hajthatatlanul próbálnak rávenni engem arra, hogy fussak vagy edzek velük, én pedig bőszül ellenkezek.
Minden nap mardos a bűntudat. Nem a szokványos dolgok miatt, azt már megemésztem. Hanem a miatt, hogy elküldtem Tarzant és nem tudom eldönteni, hogy jól tettem-e. Lehet nem kellett volna elengednem Thort. Vagy vele kellett volna mennem. Ő legalább nem erőlködött, hogy küzdjünk egymással. Most hogy Loki visszatért a halálból, az elméleti halálból, kíváncsi lettem ki játszotta még meg a halálát. Már azon se lepődnék meg, hogy a Vörös Koponya se halt meg igazából. Ki tudja lehet elrepült vagy elteleportált. Felsugározták az Enterprisera. Vagy talán elment megkeresni a Végzet Ereklyéit, csak hogy maradjunk a mítoszoknál. Nem tudom mi lesz a következő ellenség akit le kell győznünk. De ha még egy istenség átesik egy falon is én elmegyek inkább Gollammal gyűrűket keresgélni.
A hét nyugisan telt. Sajnos a szokásos menetrend alapján. Futás, boxolás, küzdés, megint futás....és most kitalálták, mármint Tony és Bruce, hogy megfejtik a HYDRA programját. Mármint ami a szervezetemben van. Szóval az edzések között még két lábon járó élő tőpárnának használnak. Valami olyat magyaráznak, hogy szétválasztják a véremet és a szert. Akkor majd talán választ kapunk mindenre. Már kezdem azt hinni, hogy Tony és Bruce is vámpír lett. És engem használnak vérbanknak. Mielőtt még bárkiben felmerülne. A napi programjaim között néha eszek is. Már reménykedem abban, hogy valami történik és lefoglalja őket. Talán akkor nem velem fognak foglalkozni.
Mintha valaki a gondolataimba látna. Jött a megváltó csattanás az udvarról. P.É.N.T.E.K megszólalt, ahogy a riasztó rendszer is eszeveszett kiabálásba kezdett. Mindenki kirohant, hogy meglássuk mi zuhant a telkünk közepébe. Siettünk az idegen objektumhoz. Mikor megláttam, hogy egy leharcolt furgon landolt a pázsiton, akkor a remény csillant a szemembe. Tudtam, hogy megakarják fejteni az okát. Ergo lesz egy kevés szünetem. Közelebb léptünk a roncshoz, hogy lássuk mi történt valójában. A kocsi ajtajai annyira összepréselődtek, hogy szabad kézzel nem tudtuk kinyitni. Láttunk bent egy embert, úgyhogy hamar hozzá kellett férnünk. Vagyis embernek látszó dolgot. De nem akartunk kockáztatni. Tony rohant a high tech cuccaiért. Apuval egymásra néztünk. Kajla vigyort eresztettünk, majd megragadtuk az ajtókat és kitéptük a helyéről.
-Hát...végül is, így is lehet csinálni.-mondta meglepődve Tony.
Beléptem a kocsiba, hogy szemügyre vehessem az alanyt. Egy piros ruhás férfi feküdt a kocsi padlóján. Szeretném leszögezni, nem a mikulást véltem látni. Hülye azért nem vagyok. Megragadtam a férfit a karjánál fogva és kicibáltam a furgonból.
-Meg vagy húzatva?-förmedt rám a tudós gárda.
-Nem. De ha feltűnt volna nektek...szivárog a benzin a kocsiból.-mikor kimondtam a szavakat a furgon felrobbant, tisztes távolságba voltam az idegennel, így nem sérült jobban a robbanásban. -És gondoltam, szívesebben lenne a csávó élő mint holt.
A többiek is közelebb léptek. Sam megszólalt.
-Hisz ez Lang.
-Vigyük be! Segítenünk kell rajta.
YOU ARE READING
Barnes lánya
Fanfiction🥇2021.12.30. A story az Amerika Kapitány: Polgárháború után játszódik. Saját ötleteim alapján alakítottam a történetet. Olyan karakterek is felbukkannak, akik éppen más univerzumban vannak a film szerint. Majd a végére teljesen más útra téved a tör...