Girizgah

706 34 16
                                    

1 YIL ÖNCE

KANAL EGELİ TOPLANTI ODASI

 Günün en yoğun saatlerini geçiren kanal çalışanları haber,reyting,dizi keşmekeşi arasında mekik dokurken o sırada toplantı odasındaki yetkili mercileri derin bir sessizlik almıştı.

Bu sessizliği kanalın en kıdemlisi ve aynı zamanda sorumluların başında gelen idari  isim, Bülent Kurtalan, bozdu.

" Ne yani kimsenin gündüz kuşağını dolduracak yeni bir fikri yok öyle mi? " dedi sert bir sesle.  Aynı suskunluk devam etti.

" Pekala, Behzat Bey geldiğinde de aynen böyle söylersiniz. Tabi o sizi çoktan kapının önüne koymazsa. "  Herkes korkulu gözlerle birbirine bakarken Bülent Bey'in şaka yapmadığını biliyordu.

" Arkadaşlar durum ciddi. Gündüz kuşağında reytinglerde vasat bile sayılamayacak seviyeye geldik. Yayınlanan tüm programlar yayımdan kaldırıldı. Bu böyle giderse hafta içleri tutan birkaç dizi dışında kar bile edemeyeceğiz. Haberler zaten izleniyor bile sayılmaz. Bu da bizi nereye götürür sizce ben söyleyeyim; küçülmeye. " dedi  sözlerinin  sonunda  kastettiği şekle getirip kaldırdığı ellerin arasını daraltırken.

" Şu evlilik programlarının bitmesi ne kötü oldu. " dedi şikayetçi bir tavırla söylenen Fırat.

" Evet ya, hiç değilse ev hanımı kesimi  sağ olsun ekmeğimizdeydik hiç değilse. " dedi başka bir ses.

" Aslında belki de yeni moda programı yayınlayabiliriz. Ben hemen yeni bir yapım ekibi ile görüşme ayar-" diyen Pınar'ın sözlerini Bülent Bey derin bir iç çekirerek kesti.

" Olmaz, Behzat Bey gelen çoğu cast oyuncusunu  fazlaca yapmacık bulmuştu.  Üstelik elenen kızlardan birinin kanaldaki odasına izinsizce girip üstündeki tek parça trençkotu bir anda çıkardığını unuttunuz herhalde. " dedi gözlerini devirerek. Herkes o anı hatırlamış gibi buz kesti. Bir kişi hariç.

" Of doğru ya, tam bir görsel şölendi. " dedi kanalın teknik yönetmenlerinden Murat. Ağzında deyim yerindeyse salyalar akıtırken tekrar konuştu.

" Biz hatunlardan bir nude * fotoğraf isteyince sapıklık damgası yerken herif  kadına bir de dava açtı. " 

Bülent Bey rahatsız bir şekilde öksürerek Murat'a uyarırcasına baktı.

Toplantıdaki ciddi hava biraz olsun dağılırken Bülent Bey'in yaşına hürmeten  gösterdiği yumuşak yüzü sayesinde fazlaca sevilirdi de.  Lakin bazen ipi ucu da kaçmıyor değildi. Behzat Egeli ,Bülent Bey'in kırmızı çizgisiydi.

" Konuyu dağıtmayalım. Başka fikri olan yoksa toplantıyı şimdilik sonlandırıyorum. Cumaya kadar bana yeni fikirlerle gelin. "  

" Bir dakika. " dedi sonunda cesaretini toplayan Bilge çekingen bir sesle. 

Herkes bir anda ona bakınca toy suratı biraz daha kızardı. İki haftadır kanalda stajyerlik yapmaya başlamıştı. Yanındaki çoğu kişi ona fazlaca yabancı hissettirse de üniversitenin son senesini bitirmesine birkaç ay kalmışken belki burada kalıcı bir iş bulurum umuduyla dakikalardır kafasından geçen fikri söylemekten bir zarar gelmez olsa gerekti.

Gelmeyecekti de. Kaderin ağına atılan ilk örgü onun nezdindeydi.

" Seni dinliyorum. " dedi Bülent Bey ayakta kalmayı sürdürürken.

Sor Bana Şişman Mıyım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin