6-Dillere Düşeceğiz

237 30 7
                                    


Girmiş olduğum kısa çaplı diyemeceğim kadar uzayan şoktan mütevellit telefondakinin orada mısınız seslenişlerine bir müddet daha cevap veremedim.

" Müjde Hanım eğer müsait değilseniz-"

" Buradayım. " dedim çabucak. Sonrasında aksi bir tonla

" Numaramı nereden buldunuz? "diye sordum. Karşı taraf benim gibi transa girmiş olacak ki bir süre cevap vermedi.

" Bunu yüz yüze ortamda konuşsak daha iyi olur." dedi yatıştırıcı bir tonla sonradan.

Ancak sinirlerim sabahtan beri laçkaydı ve zaten birine sataşacak  yer arıyordum. Kurbanım seçilmişti.

" Hanımefendi bana kimden numarayı  aldığınızı söylemezseniz eğer şu dava açma işine ilk sizden başlayacağım. Kişisel numaramı nereden buldunuz?" dedim sorumu yineleyerek.

" Şey, eski çalıştığınız yerle irtibata geçtik. Bizim için küçük bir iyilik yaptılar."

Sinirle gözlerimi açıp kapattım.

Ulan Avni iti! O yayınevini başına niye yıkmadım ki ben? İyilikmiş! Peh.

Çalışanlarına yemek fişini bile çok görür o adi! Ne iyiliği olduğunu anlamak çok da güç değil yani.

" Aradığınız için sağolun. Ancak Egeli Tv ile yollarımızı karşılıklı olarak ayırma kararı aldık. Video meselesini de elbette tatlıya bağladık. Yani ortada röportaj verecek bir durum kalmadı. "

" Ama. Yani nasıl olur? Videoda aşağılanıp şiddet gördüğünüz de aşikar? "

Bu kadın kaşınıyor muydu bana mı öyle geliyor?

" Olay tam düşündüğünüz gibi olmadı. Perde arkasında pek çok şey yaşandı. Videodan ibaret sanılan şey benim özelim ayrıca. Kimsenin beni yargılayacak hakkı yoktur diye düşünüyorum."

" Bakın-"

" Hayır, asıl siz bakın. Birdaha bu ve türevi teklifler için beni ararsanız eğer bu kadar kibar bir dille sizi reddetmem hanımefendi. Asıl haklı davamı da özel hayatın gizliliği adına alacağımdan hiç şüpheniz olmasın. İyi günler. " deyip çat diye suratına kapatmam bir oldu.

Yeterindi. Egelisi , televizyonu , röportajı bitmiyordu arkadaş!
Numaranın tekrar arayacağı ihtimaline karşılık engellemiştim. Şimdi de rahatsız edin de görelim bakalım.

****
Günün geri kalanında biraz temizlik yapmış daha sonra kitap okumuştum.
Televizyonda saçmasapan dizileri izlemek sarmadığı için sürekli zaplayıp dururken bir anda önüme Egeli Tv'nin çıkması ve şansa bakın ki yarışmanın introsu ve tanıtımının yer alması nasıl sinir bozucu bir tesadüftü?

Benim bu adamdan kurtuluşum yok muydu?

Olsundu.

İlerleyen saatlerde de pineklemeye devam ederken bir ara annem sözde halimi hatrımı sormuş ayaküstü evi havaya uçurup uçurmadığımı test etmek istemişti.

" Yatarken gazı kontrol et. Çamaşırları astın mı? "

" Astııım. " dedim bıkkınca.

" Kapını da iyi kilitle. Dışarıda yemek bırakma sakın evin içi kokar vallahi."

" Yahu anne, madem evi merak ediyorsun babamla gideceğine burada kalsaydın ya. Adam sana ısrar bile etmedi. "

" Sus,kız. Gitmeseydim de babannen halanlarla bir olup içimden geçselerdi tüm Manisa'ya."

" Sahi o nasıl? " derken duştan çıktığım ıslak saçlarımı taramaya başlarken telefonu hoparlöre aldım.

" Domuz gibi. " dedi kısık bir sesle. Yakınlarda bir yerde olacak ki sesini belli belirsiz duyup gülümsedim.

Sor Bana Şişman Mıyım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin