Budíček je v šest zabiju tě Hermiono! Ta rači šla pro snídani a zkontrolovat kluky jestli jsou v pořádku. Slyšela jsem řev a poznala Hermionin hlas „Panenko skákavá ty jsi se ožral Ronalde Weasley! " jasná Hermiona, po snídani jsem osaměla protože Mia šla dolů s něčím pomoct. Nudila jsem se tak jsem si vzala svoje dětské výkresy no nechci se vychlubovat ale už na to moje 9-leté já, jsem hezky kreslila třeba toho koně? V devět už se vrátila Hermiona. Já si dala sprchu mezitím si Hermiona připravila líčidla - moje smrt. Mamka chtěla jít dovnitř tak jsem jí řekla že si počká ona si řekla že mě dneska naštěstí nevytočí a rači šla pomáhat dolů. Nakonec jsem skončila se zeleným vodě-odolným make-upem pro jistotu. A mě začalo pomalu docházet že se vdávám protože jsem cítila tlukot srdce až v žaludku. Už chci být u Harryho a nic neřešit.
Pak přišla další muka a to česání prosadila jsem si rozpuštěné vlasy. Chtěla jsem se podívat z okna na zahradu ale Mia mi řekla že by mě někdo mohl uvidět, krucinál, ztihla jsem si všimnout že už tam všichni chodí chtěla jsem malou svatbu ale mamka pochopila pravý opak. Viděla jsem Hagrida jak nosí stoly a podobně. Harry s Ronem už tam také byli, Ron vypadal jako monstrum asi má kocovinu blbeček. Pomohla jsem Hermioně jelikož mi jde za svědka tak si chtěla sladit šaty do našich barev. Tudíž zelené, ptáte se proč? Naším symbolem jsou čtyřlístky pro štěstí. Nám se to líbí pořád lepší než svatba do černa.... Vlasy mám, to bude zábava to rozmotat díky Hermi.
Fajn, fajn už jen půl hodiny a budu Potterová, všechny Harryho ctitelky po mně půjdou to samé novináři... Mie jsem zapla šaty a šla jsem se obléct já. Jsem hotová a čekám na taťku až pro mě přijde. Klepu se jako prase před porážkou jo divný přirovnání ale teď nemám zaplý mozek. Přišel taťka a podal mi kytici musel se na chvíli opřít prý jsem jako princezna...
Pak už jsme šli taťka šel přede mnou, já šla pomalu abych nehodila hubu protože na to jsem expert. Stáli jsme v kuchyni začala hrát hudba a my vyšli hned co mě všichni uviděli, všem padla brada i Harrymu... Dámy a pánové tohle si zapište Minerva McGonnagalová měla slzy v očích, Hagrid už dávno navštívil ubrečené údolí, všichni bratři na mě koukali jak na zjevení, mamka brečela klasika. Stojím u Harryho a už jsem konečně ráda že jsem u něho zase se cítím v bezpečí. A slovo si vzal dodávající kouzelník.
„Vážení snoubenci!
Je pro mě vzácným potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal ten okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Přišli jste sem utvrdit tuto smlouvu, uvědomit si, jakou v tom všem hrají roli rodiny a přátelé. Jistě v tento okamžik myslíte na vše, co Vás v manželství čeká, na chvíle radostí a strastí, na naplnění vztahu v dětech, do kterých láskou i příkladem můžete vložit všechny dobré vlastnosti, které by člověk měl mít a jichž bývá tak málo. Přeji vám, aby se vám podařilo vychovat děti k lásce, toleranci, úctě ke všem lidem, abyste jim dokázali dodat pocit svobody i zodpovědnosti, aby vaše děti nikdy nepoznaly jakýkoliv útlak a nesvobodu, aby vyrůstaly ve zdraví a štěstí. A teď vás zeptám Harry Jamesi Pottere berete si Ginevru Molly Weasleyovou budete s ní v dobrém i zlém?"
„Ano" řekl a mě padla půlka kamene ze srdce. Celou tu dobu jsme si navzájem hleděli do očí já se topila v jeho a on zase v mých.
„Ginevro Molly Weasleyová berete si Harryho Jamese Pottera budete s ním v dobrém i zlém? " padla otázka a já ani vteřinu neváhala
„Ano" řekla jsem a na Harrym bylo vidět že se mu asi ulevilo.
„Můžete si vyměnit prstýnky" začali mi slzet oči což sem nechtěla kruci „Můžete se políbit" řekl a my tak učinili mezitím on pokračoval svou řeč „Od okamžiku, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po dnešní ANO jste si jistě dost slíbili, na mnoha věcech dohodli. Všechny ty prosté věci, a mnohem víc, budou tvořit Váš život, je ve Vašich rukou." panečku už jsem vdaná, my jsme manželé, nová etapa života.Nahrnulo se mi do hlavy spousty dalších podobných věcí. Mamka mě místo obětí dusila byla celá ubrečená to samé taťka. Pak se šlo už jen slavit. Jsem ráda že nám vyšlo hezké počasí. Jídlo bylo k dispozici pořád máme to něco jako raut což Ronovi s Charliem vyhovuje. Ajaj tancování muka nemusím to i když Vánoční Ples bych si zopakovala... Akorát s Harrym ne Nevillem... Lenka se tu objevila se svým novým úlovkem jak říká Hannah o kterém se vůbec nezmínila. Okolo čtvrté odpoledne jsem šla házet kyticí tu chytla Hermiona „Rone zdrhej! " křikl po něm opilý George s Charliem a Billem. Jo a jestli se ptáte na náš první manželský tanec tak to se Harry hodně zlepšil oproti plesu. Jako na Billovo svatbě si rodiče nemohli odpustit svůj tanec, Merline!
Pak mě asi hodinu zdržovala teta Muriel mí milý bratři stali naproti mě a smáli se mi. Nakonec mě osvobodil taťka, chtěl si zatančit teď si říkám co je lepší poslouchat ty bláboly nebo tancovat s přiopitým otcem? Kluci se mohli strhat smíchy než je zpacifikovala mamka tak mi konečně dali pokoj, ale pro změnu jsem se jim mohla smát já protože Ron si šel zatančit s Miou což nebyl dobrý pohled tančil jako slon v porcelánu, Bill si musel zatančit se Šišlou, no a George si zatančil s Angelinou oni dva by potřebovali svůj vlastní parket... No a Charlie ten tančil s Percym, do kterého kluci narvali spoustu ohnivé whisky, koňaků a podobných panákových nápojů.. Já a Harry jsme pak šli "spát". Teď by mě zajímalo co si myslíte? (xdd) Šli jsme se jen převléct a přemístit domů, pochopitelne o tom nikdo neví, ale my chceme být spolu SAMI což by tady v Doupěti nebylo možné.. Chtěla jsem vkročit do domu ale Harry mě chytl "na princeznu" a přenesl „Tradice " stačil říct než jsme se začali líbat, představte si že ani schody nebyly překážkou, no a pak vám nemusím říkat co se stalo ne???
...
Druhý den jsme už brzo ráno na nohách a balíme na dovolenou než se sem přiřítí mamka..
Konečně jsme na Maledivách, už teď vím že letadlo není můj kamarád. Jsme tu na týden protože v neděli mám zápas a v sobotu musím na trénink..
Celý týden se valíme na pláži jsme v moři je to tu fajn a to ticho pro to bych zabíjela ale jak jsme zvyklí na zimu tak je tu horko což znamená že až se vrátíme tak v Anglii umrzneme..1240 slov
Tak už jsou svoji já tuhle kapitolu psala 3 dny a to v noci a teď tu poslední část od Rone zdrhej jsem dopisovala dnes na matice 😅👍
Takže jak už jsem zmiňovala tak přesně 12.5. Vyjde nová kniha (vůbec v ten den nemám narozky) nebude to Hinny story... Ale poberti. 😉 A v noci jsem díky zubaři nespala tak jsem přemýšlela a došla jsem k tomu že na konci školního roku vyjde Romione ☺️ ale předem říkám že to nebude žádná sláva, Rona jsem si upravila protože mi úplně nesedí. Ale co bych pro vás neudělala že? 🤫 No tak to bude vše mějte hezky den Tess🍭
ČTEŠ
Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️
RomanceČastý příběh, ale i tak každý je originál a proto ani tento není kopií. Hinny story z pohledu Ginny někdy i Harryho... Některá jména jsem sama vymyslela ostatní patří J. K. ROWLINGOVÉ.