▫️45.kapitola ▪️

162 10 2
                                    

Dnes je 23.4. Pro všechny normální den pro nás ale ne dnes mám termín porodu (snad už posledního) vždy se musím usmát nad tím jak mám pokaždé jinak velké bříško například s Jamesem jsem měla velké s Albem menší a teď mám snad ještě menší...
Je polední klid takže sedím u stolu a doplňuji albumy kluků a teď i miminka, vždy to odkládám na dýl a teď mrmlám... Toto těhotenství si užívám hodně. A představa že nás tu bude šest je ohromující ale pořád lepší než mé dětství v devíti-členné rodině. Jamie a Albus pořád divočí což není úplně dobré protože teď nemám síly a nervy je překřikovat. Mamka je z toho na větev a já taky přísahám že nás v Bradavicích vážně proklejou a vznikne nová armáda... A teď jestli každý znich zdědil něco po nás myslím že se sovy ulítají. Jelikož máme v ložnici zpět dětskou postýlku Albus si myslí že je pro něho. Harrymu jsem výslovně řekla že jestli bude to dítě zase podobné jenom jemu tak končím! Ten se jen uchechtl a svedl to na hormony ale tohle nejsou hormony! Hermiona se rozplývá nad tím že budou zase děti u sebe ale už jí nedošlo, když se jim narodí na podzim tak bude mít o rok odklad... Už vůbec nevím jaké jméno pro mimi tentokrát no holčičku máme jasnou už od prvního těhotenství Lily a pro kluka netušíme ze srandy jsem řekla Tom a to mě Harry poslal do prčic.
Je odpoledne a mě začíná být divně. Jdu na záchod ale neztihla jsem to počkat ne MNĚ PRASKLA VODA! Je sobota ale Harry není doma přeci nebudu rodit doma Meda! přeci na zahradě je Andromeda s kluky „Medo! " křikla jsem a ona hned přiběhla vzala jsem si tašku a pořád z těžka dýchala přemýstila se semnou do nemocnice před tím zaůkolovala Teddyho na kterého je spolech že má napsat mamce a Harrymu do práce. A vzít si dvě sovy které tam máme. Hned se mě ujala moje doktorka jsem na pokoji prý mám ještě čas ale ta bolest je příšerná. Najednou sem vtrhne Harry přijde ihned ke mně. Vypila jsem dva lektvary na zklidnění a uvolnění. Harry chodí i na chodbu kde je mamka, Meda a kluci. Ležím tu půl hodiny a konečně přišla lékouzelnice že je čas, Harry tu je semnou na tomto sále to znám dobře prý v pokoji kam se pak vrátím teď čeká rodina kvůli novinářům a taky že překáží na chodbě. Tyto pokyny už moc dobře znám takže stačí jen první písmeno a už vím co dělat. Tu bolest nenávidím ale už je to lepší protože po chvilce už mi leží na prsou malé miminko.
Harry
Zrovna dokončujeme s Ronem poslední věci k uvedení před soud když přiběhne jedna starší paní která tu přebírá poštu že mi psalo dítě a něco ve stylo do nemocnice. Je mi jasné že psal Teddy a jde o Ginny. Ron nechápe ale já nemám čas v nemocnici už sedí Meda a všichni tři kluci. Ještě že tam byla. Jinak nevím jak by to dopadlo. Jdu za Ginny která zrovna zrychleně dýchala na čele měla kapky potu. Po chvíli se vrátím na chodbu kde už jsou i Weasleyovi. Vrátím se a sestra mele jen že už je čas. Můžu u toho být což je fajn. Ginny je statečná a chvílemi vypadá že si to i užívá já být na jejím místě tak si to neužívám. Za chvilku už se místností rozezní pláč. Koukám po tom málem uzlíčku a přitom objímám Ginn, nebýt jí tak nikdy nemám to co mám teď. Podají ji hned mimčo, Ginn se usmívá více na mě natočí takže vidím růžovou čepičku bohužel já musím teď jít protože musí Ginny prohlédnout. V pokoji jsou všichni jako na trní a najednou na mě „Co je to? "vypadá to až komicky a já jim jen s úsměvem na rtech odpovím „Holka" najednou začne jásot a oslava. Když se vynoří personál že máme jít na chodbu a ztišit se. Já se pak vracím do pokoje kde už polosedí usměvavá Ginny s malou v růžové dece. Jméno je mi jasné „Ahoj Lily "přisednu si k nim na postel, Ginny se o mě opře a tak mám dobrý výhled na Lily má hnědo-zelené očka a náznak zrzavých
vlasků a celkově vypadá jako Ginny. Ozve se tiché zaťukání a ve dveřích je vidět paní Weasleyová a pak kluci a za nimi i pan Weasley a Meda. My jen kývneme kluci se hned vyšplhají na postel aby lépe viděli na sestřičku. Jamesovi se úplně rozzáří oči, Teddy se usmívá a Alb z toho ještě nemá rozum. Ginny pak Lily předá jejím rodičům a Medě.
Ginny
Lil je strašně roztomilá je už večer pořád tu s námi je Harry. Musím se usmívat nad tím jak Harry chodí sem a tam s Lily v náruči a snaží se jí uspat. Nojo no vždyť se říká Tatínkova holčička Spíš uspává mě, tenhle den byl strašně náročný. Zavírám oči únavou.
Jsem tady s malou tři dny jsem strašně okouzlená naší holčičkou vyplnilo se mi dvojnásobné přání dceru a aby mi byla trochu podobná. Kluci jsou prý nadšení Teddy se zase chlubí spolužákům Harry říkal, když ho jednou vyzvedával tak na něho učitelka opět divně koukala. Dnes už se balíme domů já jsem pořád celá na měkko Lilynka je tak strašně malinká a roztomilá. Docela se bojím domů kde bude jen řev kluků a tak. Jako jo chybí mi kluci ale ty hádky to už se nedá. Je tu Harry prý jsou zase všude novináři a tak takže musíme zase rychle a přemýstit se. Vzala jsem si jen kabelku protože mě Harry nenechal nic vzít takže nesl mojí tašku a pak i malou ve vajíčku. Aby nás nebombardovaly zprávy co se nám narodilo tak jsem si malou vyfintila oblečením, které mám už od porodu s Jamesem. Růžové bodíčko s kočičkou na to šedivé tepláčky a růžový kabátek s šedo-růžovou čepičkou. A zachumlalala do deky prorvali jsme se davem a přemýstili se domů kde čekali kluci s Andromedou. James se od Lily nehnul na krok trochu mi to připomnělo vyprávění o Harryho rodičích. Uložila jsem jí do postýlky plné plyšáků Jamie s Albem koukali dírami a nemohli se odtrhnout Teddy si stoupl na naší postel a naklonil se a tak lépe viděl.
Celý barák spí jen my dva ležíme a povídáme si „Jestli mi uděláš ještě jedno dítě tak tě zabiju! " šeptla jsem víc na hlas a ten vůl se začal smát. „Buď ticho ať jí nevzbudíš" sykla jsem a otočila se abych Lily zkontrolovala „Je kouzelná " zase se mi nahrnuly slzy do očí „Je krásná po tobě" políbil mě Harry já si položila hlavu na jeho hruď a usnula.
James už tolik neprovokuje Albuse což je fajn oba i Teddy tráví čas u Lily.
Jsou tak sladcí!!

První dcera k Potterům a zároveň poslední. Snad se kapitola líbí..
Tess🍭
1150 slov

Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️Kde žijí příběhy. Začni objevovat