Chvilkový klid mezi Jamesem a Albusem byl super ale tak jak rychle přišel tak rychle odešel.. Začali se provokovat od rána do večera při jakékoliv činnosti. Takže jsme se rozhodli že dáme už Jamese do školky. A bylo to dobré rozhodnutí. Alb je doma v klidu hraje si a nebo kouká na Lily a je to všechno v pohodě. Jamese vyzvedne odpoledne Harry a doma to začíná aspoň na ně nejsem sama. Teddy šel teď na pár dní k Andromedě. Lily už je pěkně veliká, nebudu lhát chybí mi to malé miminko ale čas nezastavím. Ale je to nezvik v oblékání malou mám pořád sladěnou.
Je už krásná polovina června takže je poměrně i hezky. Je něco kolem jedné odpoledne a já jdu s Lily a Albem pro Jamese do školky protože pak jdou na víkend k našim a doma chci ještě uklidit než přijde Harry z práce a mít na to klid. Vychovatelka mi řekla že měl dneska James extra dobrou náladu a dobře i spal, tak snad se za těch pár minut s Albem neuškrtí navzájem.. Zašli jsme ještě na hřiště, Lily už nespala tak jsem si jí vzala na ruku. Smála se na všechny. Doma si kluci připravili batůžky a hračku kterou chtějí s sebou a já jim připravila oblečení a sbalila i Lils. Přemístila jsem se s nima ti hned letěli dovnitř k mamce. Chvíli jsem si s mamkou povídala no já mluvila ona mluvila na Lily tomu říkám komunikace...
Ještě hodina než přijde Harry z práce. Nemusím vařit, to je plus, ale musím konečně zamést, utřít prach a sklidit všechny hračky po domě. Všechno ztíhám, s pomocí hůlky ale pssst. Už jen sedím u stolu a čtu si Věštce teda ne tak jak myslíte jen famfrpálovou rubriku... „Tady je divné ticho "slyším ode dveří a musím se uchechtnout „No nepovídej já myslela že jsem hluchá" nemohla jsem si odpustit poznámku „Takže když tu nejsou děti tak se vrátila moje pubertální Ginny? "zasmál se a objal mě a odmítal pustit. Až do večera jsme si povídali, vzpomínali a smáli se tomu jaký jsme byli blbci. Vtom si všimnou že Harryho jizva už není tak viditelná jako dříve „Víš že u tebe mi to nevadilo ale nemusíš tu jizvu hypnotizovat" zakroutil hlavou a tím jsem se probrala ze zamyšlení.
„Promiň " řekla jsem jednoduše a opřela se o něj. Pustili jsme televizi a jako vždy mě ty programy nebavily tak jsem se šla vysprchovat s nadějí že tam začne nový film, já dneska neprala takže nemám svoji košili na spaní tak musím najít tu jednu na ramínka a jen tak pod zadek, nechci provokovat ale co jiného? Sejdu zpět do obýváku je vidět že to Harryho nebaví protože si hrál s ovladačem. Snažím se projít nepozorovaně do kuchyně ale když se natahuji pro skleničku „To mi děláš naschvál " ušklíbl se Harry a hned jsem ho měla za zadkem, natiskl se na mě a začal líbat na krk...490slov
Tess🍭
ČTEŠ
Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️
RomantikČastý příběh, ale i tak každý je originál a proto ani tento není kopií. Hinny story z pohledu Ginny někdy i Harryho... Některá jména jsem sama vymyslela ostatní patří J. K. ROWLINGOVÉ.