Za týden skládáme zkoušky OVCE. Mia je jako časovaná bomba což je po každé hodině. Harry s Ronem začali ležet taktéž jako já v knihách u Harryho bych to očekávala ale Ron?
Jinak profesůrek se pořád snaží se mnou mluvit na hodinách si na mě zasedl ale co. Už mi přišly nějaké nabídky na práci. Jedna je ke svatému Mungovi jako lékouzelnice,druhá je na ministerstvo na bystrozorku nebo do sportovní rubriky v Denním Věštci no a moje nejoblíbenější je střelkyně Holyheadských harpyjí. Zatím o tom ví jen Hermiona. Z toho mě láká bystrozorka ale nejvíc střelkyně. Zejtra je poslední rozhodující zápas o pohár, který musíme vyhrát. Taky dneska máme poslední trénink. Ale můžete mi vysvětlit co tady dělá Beckham?!? Pořád po mně kouká je vidět že to Harryho vytáčí a není jediný. Bohužel ho nemůže vyhodit je to profesor. Nakonec celý propocení jdeme do šaten čekám na Harryho který musí vyplnit tabulku kterou teď vyplňuje už od začátku roku, je vidět kdo je teď ředitelka. Sedla jsem si do trávy a čekala, všichni nebelvírští už odešli ale otravný Beckham tu furt je a sleduje nás. Harry asi o něm ví protože si hned přisedl ke mně a levou rukou mě objal kolem ramen s druhou rukou dopisoval dotazník. Konečně ho dopsal a mohli jsme jít do šatny. Celou cestu jsme si povídali a drželi se za ruce profesor šel za náma je mi to nepříjemné. Ve společence sedí Ron a Hermiona hned co jsme vešli vychrlili na nás mnoho otázek
„Proč tam byly i profesor Beckham? " zeptal se Ron „Asi nám fandí tak se šel podívat na trénink.." snažila jsem se z toho vykroutit naštěstí je Ron blbec. Jinak Hermiona to o tom s Beckhamem ví protože to ze mě násilím vypáčila. Konečně máme za sebou zkoušky jak jsme dopadli nám přijde o prázdninách takže už je volno.
Rozhodla jsem se jít do knihovny. Půjčila jsem si jednu knihu ke starodávným runám a šla zpět na kolej po cestě v chodbě mě zastihl profesor Úchyl „Proč se mi vyhýbáš? "zeptal se a začal si můj pramínek vlasů otáčet kolem prstu neodpověděla jsem. „A proč si se nepochlubila že chodíš se slavným Harrym Potterem? Jiná by to řvala na lesy ale ty?." řekl a začal se ke mně přibližovat „Já nepatřím mezi ty které by ho jen využily já ho miluji a ani vy to nezměníte!" řekla jsem a chtěla jít ale zarazil mě. „Silencio "řekl a já nemohla mluvit. Přitiskl mě na zeď a začal líbat na krk nakopla jsem ho to ho naštvalo a kouzlem mi svázal ruce a nohy. PROČ TO NEJHORŠÍ SCHYTÁM VŽDY JEN JÁ?! křičela jsem ale bylo to marný strašně moc jsem si přála aby někdo tudy šel kdokoliv kromě zmijozelských. Najednou jsem uslyšela kroky. Úchyl si toho nevšímal a pořád mi olizoval krk vsadím se že se mě pak Harry týden nedotkne. Šla profesorka McGonnagalová s Křiklanem a Ronem jakožto primus. Prošli asi si mysleli že jsme studenti ale pak „Ségra?! "řekl Ron a tím upoutal pozornost profesorů McGonnagalová si všimla že mám rudé oči od pláče a svázané ruce a nohy. A hned odtrhla profesora já si sedla na zem a Ron mě osvobodil v tu chvíli jsem ho objala „Pane Weasley odveďte.." chtěla říct ředitelka „Já vím na ošetřovnu a pak za vámi." dokončil to za ní Ron, pomohl mi vstát. Byla jsem v pohodě v tom dovnitř vtrhl Harry s Hermionou Ron jim všechno řekl. Pak mě Harry odvedl k ředitelce tam jsem učitelce dala všechny vzpomínky na toho učitele. Pak se dovnitř přihnali naši. McGonnagalová měla co dělat aby mamku uklidnila. Mamka požádala abych už se přemýstila s nima domů. Já jsem nechtěla ale rači jsem mamce nechtěla odporovat. Ředitelka teda povolila a já si šla zabalit Mia mi pomohla. Když jsem prošla společenskou místností všichni na mě divně koukali. Doma mě mamka nechala v klidu jen jsem šla na schody abych je slyšela „Ach jo naší jedinou dceru chtěl někdo znásilnit "začala mamka „Aspoň víme že je hezká" řekl taťka a já se uchechtla. „Vždycky jsem si říkal co na ní Harry vidí "pokračoval taťka a já se zarazila „Prosimtě, Arthure to je jako kdyby se někdo zeptal mě co vidím na tobě.... To nejde to je láska." řekla mu mamka a pak se políbili tak jsem rači šla zpět do pokoje. Usínala jsem s myšlenkami u Harryho a pak mi došlo že se vrátí až za 2 týdny! Během toho co už nejsem ve škole jsem využila k úklidu pokoje a eště dobalení pár věcí do domu pak jsem navštívila eště Teddyho a Medu.
A konečně zítra mi přijede snoubenec, bratr a kamarádka. S mamkou jsme pro ně šly na nádraží to mi připomělo dětství. Čekaly jsme a očima hledaly ty které k nám patří. Pak přišli i s věcmi Harry mě objal a odmítá pustit. Přemístili jsme se domů. Mia se pak eště přemístila za svými rodiči. No a my s Harrym domů do Godrikova dolu dřív než mamka začne téma svatba.838 slov mějte se hezky
Tess🍭
ČTEŠ
Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️
RomanceČastý příběh, ale i tak každý je originál a proto ani tento není kopií. Hinny story z pohledu Ginny někdy i Harryho... Některá jména jsem sama vymyslela ostatní patří J. K. ROWLINGOVÉ.