Dneska máme bohužel další jasnovědectví a hned po něm konečně OPČM kterou jsme neměli skoro měsíc ale už budeme mít stálého učitele. Já teď poslední dobou nevnímám protože furt si představuji naši svatbu s Harrym samozřejmě. Mia už šílý kvůli OVCE jako jo dobrý ale v prosinci ?? Zkoušky se píšou až na konci května.. Já se budu učit až v květnu maximálně v dubnu. „Haló Země volá Ginny" mávala mi před očima Hermiona seděli jsme na snídani a asi už je čas jít na jasnovědectví jak já to nenávidím pořád mi opakuje jedno a to samý To na co čekáš od svých deseti let se splní a budeš konečně šťastná. Vůbec nevím co si o tom myslet venku už je pořádná zima a sníh k tomu a teď sedět v té učebně kde se mísí jeden smrad přes druhý je hrůza dneska výjimečně sedím s Harrym protože jsme si měli sednout kluk a holka. Všem nám dala karty my jsme si zahráli mudlovskou hru žolíky protože naštestí kolem nás neprocházela a taky jsme seděli daleko z jejího zorného pole které je asi centimetr na centimetr. Jestli se ptáte kdo vyhrál tak to Harry a na moji obhajobu můžu říct jen to že jsem to hrála poprvé za život. Nakonec nás pustila a my jsme šli k učebně OPČM kde nás uvítal mladý profesor „Tak prosím pojďte dál já jsem profesor David Beckham a teď vás rozdělím do čtveřic.... Grangerová, Bellová, Finigan, Dennison..... Potter, sestry Patilovi, Longbothom..... Weasley, Weasleyová, Thomas je poslední skupina a takto budete pracovat po zbytek školního roku " řekl a já ho začala propalovat pohledem, možná přežiju hodiny bez Harryho, skupinovou práci s Ronem ale spolupracovat s Thomasem? NIKDY! Pak už nás propustil já jsem vyšla z učebny a hned za mnou ostatní Harry mě chytl za ruku a snažil se uklidnit ale to bych nemohla být tvrdohlavá.. Ani on nebyl nadšený že budu ve skupině s Deanem ale nemohl nic dělat tak jsme zamířili na lektvary nechápu jak může Harry pořád být v K. Klubu musím mu já nebo Herm pořád radit já se zase bavila „No tak Wolemby co by tomu řekl Merlin?. " položil řečnickou otázku s šel dál. A poté následoval oběd a po něm péče o kouzelné tvory s Hagridem. To uběhlo rychle a my už měli padla s Herm jsme se šli tepleji přiobléct a vzhůru do Prasinek. Nakoupily jsme si nějaké věci do školy a pak dárky to je vždycky nadkouzelnický úkol. A nakonec jsem vybrala. Po dvou hodinách s taškama v rukách jsme šly ke třem košťatům „Co to bude dámy? " zeptala se nás madam Rossmerta „2×maslový ležák a do mého trochu zázvoru" objednala Mia a já mezitím hledala volné místo bylo v rohu tak jsem tam šla přinesli nám pití a my začaly si povídat „Nechápu jak můžeš pít maslový ležák se zázvorem? "řekla jsem a ona se začala smát „Jak ty můžeš pít normální?" oplatila mi „No to víš, když jsi Weasleyová " řekla jsem a pokrčila rameny pak sem přišli kluci tak jsme chvilku povídali ale pak už jsme se museli vrátit do hradu na večeři uklidila jsem si dárky a šla přemýšlet jestli na Vánoce zůstat tady nebo jet domů. Jsou to poslední Vánoce tady tak jsem se rozhodla pro první variantu..
545 slov omlouvám se že jsem nebyla aktivní ale nějak jsem ztratila inspiraci a sílu do psaní Tess🍭
ČTEŠ
Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️
RomanceČastý příběh, ale i tak každý je originál a proto ani tento není kopií. Hinny story z pohledu Ginny někdy i Harryho... Některá jména jsem sama vymyslela ostatní patří J. K. ROWLINGOVÉ.