Harry i Teddy dneska odjeli. Ptáte se proč odjel i Teddy, tak ten jel s Andromedou někam už nevím kam. No a Harry je v té Americe, lituji ho v tom že s ním jel i můj bratr. Mie pomáhám s přípravou na svatbu. Když jsem zarizovala naší svatbu nepřišlo mi to tak složité ale teď... Jeden den spím já u Mii a pak naopak, každý víkend musíme spát v Doupěti protože mamka má o nás strach.. Jo málem bych zapomněla už jsem dvojnásobná teta a to Viktorie a Molly. Nechápu jak může mít Percy potomka dřív než my ostatní jako jo Bill s Fleur mají prvorozenou Vicky ale i tak. Harry mi píše ob den, strašně mi tu chybí.
Už je přes týden pryč a mě je přes ten týden špatně. Tak mě Hermiona donutila vyzkoušet mudlovský těhotenský test a rovnou ze si ho chce zkusit taky. Tak ho šla koupit a já mezitím se snažím nějak skombinovat kloudné věty v dopisu pro manžela. Štve mě no i Miu že nám neřekli proč tam jedou jen to že tam potřebují pomoct ale s čím??
„Jsem tu ten lékárník na mě koukal jak na blázna a chtěl po mě občanku, eště že sem si jí nechala udělat " jasala Mia ale mě do smíchu nebylo, co když mě bude třeba Harry podezírat že jsem ho podvedla... Už čekáme, proč je to tak dlouhé!? „Už jen půl minuty" řekla Herm a už taky nebyla úplně veselá „Vyměníme si je? " zeptala jsem se protože nejsem připravená vidět ten výsledek „Dobře tak na tři" souhlasila Mia „Raz... Dva... Tři " odpočítaly jsme najednou a podívaly se Mii byl negativní ale můj....Byl POZITIVNÍ! „Panenko skákavá Ginny jsi těhotná" jasala jako malá holka a já jen stála a začali mi téct slzy štěstí. Mia skákala snad tisíc metrů nad zemí. „Mio ten test ti to může potvrdit a doktor řekne že ne." trochu jsem posmutněla „Tak si tam zítra dojdeš stejně teď nehraješ" řekla a bylo hotovo.
Sedíme v nemocnici (u sv. Munga) a čekáme s Herm až mě zavolají. „Další " zavolali a já šla Mia teda počkala
„Dobrý den" slušnost „Dobrý den paní Potterová, co vás trápí?" zeptala se paní doktorka a u oslovení příjmení jsem trochu zčervenala protože už od mala byl toto můj sen a teď je to skutečnost. „Ranní nevolnost, zpoždění menstruace " řekla jsem, doktorka mi podala lektvar po vypití jsem si lehla a vyhrnula triko a pak nad břichem mi začala přejíždět rukama. „Gratuluji jste v 5 týdnu těhotenství" usmála se po chvíli doktorka a já tomu nemohla uvěřit„Budete chtít fotku? "zeptala se „Jestli by to šlo" řekla jsem ona jen kývla mávla hůlkou a snímek byl na světě, jsem jediná která to tam nevidí?? „Vyplníte těhotenskou průkazku? "zeptala se a to mě probralo „Jistě" nechci rodit v mudlovské nemocnici „Tak tady to vyplňte a pak to dejte sestře na recepci ta vám dá knížečku a rovnou obědná i na další prohlídku " řekla „Děkuji nashledanou" řekla jsem a šla za nedočkavou osobou v čekárně „Nashledanou " odpověděla doktorka a já šla „Tak co?" zaklapla časopis já ji na odpověď ukázala ty papíry „Takže ty jsi vážně v tom? " zeptala se s nadšením „Jo v 5 týdnu"
řekla jsem a šla vyplňovat, Merline ti chtějí vědět věcí. Vsadím se že až si sestra přečte jméno otce tak asi omdlí.
Ale naštestí tomu tak nebylo. Doma Mia pořád studovala ten snímek a taky tam nic moc neviděla. „Harry asi padne až se to dozví co? "řekla jsem nejistě „Bude nadšený" snažila se mě ujistit Mia „Nikomu to neříkej, nechci aby to věděl eště někdo dřív než Harry " řekla jsem a Mia kývla. A pak šli jsme řešit dále přípravy. Nechápu co Herm vidí na zimní svatbě, doufám že za ty dva měsíce nebudu už jako koule. Dopisy pro Harryho je těžký psát, když mu zatím tajim to nejdůležitější co nám úplně předělá život. A to je naše miminko.Nej.. kapitola jako vím vím že se má narodit až kolem roku 2005 ale co už...
Snad se líbí 677slov
Tess🍭
ČTEŠ
Miluji tě.... Já tebe víc.... Já tebe nejvíc ❣️
RomanceČastý příběh, ale i tak každý je originál a proto ani tento není kopií. Hinny story z pohledu Ginny někdy i Harryho... Některá jména jsem sama vymyslela ostatní patří J. K. ROWLINGOVÉ.