Lanet alarm!!
Oflayarak kalkmaya çalıştım. Her tarafım tutulmuştu. Kardeşimle ayrı odalarımız olmasına rağmen çoğu gece yanında yatıyordum. O meşhur kabuslarımız bitmek tükenmek bilmiyordu çünkü. Bu gece de o gecelerden biriydi ve yatak tek kişilik olduğu için pek iyi uyuyamamıştım. Saçlarım darmadağın olmuştu. Popomu kaşıyarak lavaboya girdim.
Allahım! Hayalet gibi görünüyordum!
Göz altlarım morarmış, yüzüm bembeyaz olmuş, siyah dalgalı saçlarım karmakarışık ve salyam akmıştı.
Evet! Erkeklerin ateşli rüyası Maskeli Çakır karşınızda!!
İç sesime küfrederek yüzümü sabunla yıkadım ve havluyla kuruladım. Saçlarımı tarakla yolarak taradıktan sonra tepede topuz yaparak öne dökülen perçemlerimi kulağımın arkasına sıkıştırdım. Göz altlarıma da biraz kapatıcı sürerek parmak uçlarımla yaydım. Evet. Şimdi daha iyi görünüyordum.
Ocağa çay koyup, kahvaltılıkları dolaptan çıkarıp masaya yerleştirdim. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra kardeşimin odasına girdim. Kardeşimi uyandırdıktan sonra tekrar mutfağa girdim. Çayı da demledikten sonra bardakları ve çatalları da masaya koyarak sandalyeme oturdum. Kahvaltımızı da yaptıktan sonra masayı topladım. Kardeşim de üstünü giyerek hazırlanmıştı. Saçlarını toplayarak çantasını sırtına taktım ve bende çantamı alarak kardeşimi komşumuz Hatice Teyze'ye bıraktım. Saat 9'da servisi gelecekti ve komşumuz sağolsun sabahları kardeşimi emanet ediyordum ona. Hatice Teyze'ye teşekkür ederek çıktım ve okula doğru yürümeye başladım.
---
"Evet arkadaşlar. Ders bitmiştir. Çıkabilirsiniz."
Çok şüküüürrr!
Tarih dersinden nefret ediyordum. Uykum vardı ama bu konuda sürekli uyarıldığımdan not alıyormuş gibi yaparak defterimi karalamıştım ders boyunca. Çağlar'ın kaçamak bakışları haricinde de derste anormal birşey olmamıştı. Zil çaldığında sınıftan çıktım. Bir kahve iyi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAKIR
Teen FictionAdımlarını iyice hızlandırdı. Takip ediliyordu. Cebinden telefonunu çıkararak saate baktı,19.46. Sevgilisiyle buluşacaktı fakat hala anlayamıyordu. Bu karanlık, ıssız ve hiç tekin olmayan sokaklarda ne işleri vardı? Telefon konuşmalarını düşündü. Bö...