"Derek, yeter." Mark belindeki elleri tutup konuştu. Derek mühürün üzerine son kez öpücük kondurup geri çekildi. Bağımlı olmuş gibi sürekli mührün oradaydı. Sürekli öpüyor ya da kokluyordu.
"Derek. Artık gidelim." Mark kollarının arasında ona dönüp konuştu. Derek buradaki aşk dolu anlardan uzaklaşmak istemese de sorumluluklarının farkında olup kafasını onaylar anlamda salladı. Yavaşça Mark'tan ve kapının önünden ayrılıp isteksizce arabaya ilerledi. Mark da arkasından gülerek gelip sürücü koltuğuna oturdu. Uzanıp Derek'in dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra arabayı çalıştırıp yola koyuldu.
*
Yol Derek'in Mark'a sırnaşmalarıyla geçti. En sonunda Mark'ın evinin önünde durunca indiler. Derek hemen Mark'ın yanına gelip kolunu omzuna atıp yanağına öpücük kondurdu. Mark da beline kolunu atıp onunla birlikte yürümeye başladı.
"Çocuklar." Kapıyı açan Samsara onları sağ salim görünce sarıldı. Onlar da dikkatli bir şekilde sarıldılar. Kısaca sarıldıktan sonra ayrıldılar ve etrafı kontrol edip içeri girdiler.
"Annem nerede?" Mark etrafa bakınırken sordu. Samsara üzgün bir şekilde baktı.
"Çalışma odasında. Birkaç gündür sürekli görüşmeler yapıyor." üzgün bir şekilde konuşup üst katı işaret etti. Mark eğilip yanağına öpücük kondurup Derek'i de çekerek üst kata yöneldi. Samsara onları özlemiş olsa da sesini çıkarmadan arkalarından bakmakla yetindi. Sonra salondaki Emily'nin yanına geçti. Çocukların burada olmadığı sürece Emily burada kalmıştı. Gizlediği öğrenilmişti ve aranıyordu. Delta'nın Derek olduğunu anlamışlardı ama Vita'nın kim olduğunu bulamamışlardı. Nora büyük bir çabayla okulda olanları saklıyordu. Okuldaki herkesi bir şekilde susturmuştu. Mark ve Derek'in resmiyette hiçbir bağlantıları yoktu ama birlikte görüldükleri her yerdeki izleri silmişti. Bir şekilde trafik kameralarına bile girip görüntüleri silmeyi başarmıştı. Çok fazla bağlantısı vardı ve hepsini kullanmıştı.
"Anne." Mark odaya girince konuştu. Nora telefonda konuşurken bir dakika işareti yapıp konuşmaya devam etti. Mark Derek'i de çekip masanın önündeki koltuğa oturdu.
"Mühürlenmişsiniz." Nora telefonu kapatınca gülümseyerek konuştu. Mark kafasını sallayarak onayladı.
"Yeteneklerinizi öğrenebildiniz mi?" Nora merakla sordu. Mark bir an Derek'e baktıktan sonra annesine döndü.
"Feremonlarımın formunu değiştirebiliyorum. Derek'in yeteneğini henüz öğrenemedik." Mark düz bir şekilde konuşup kafasını hafifçe yana yatırdı. Sonra tekrar Derek'e baktı. Derek'in biliyor olması gerekiyordu ama bir şey demiyordu. Bir bildiği vardır diye düşünerek sesini çıkarmıyordu.
"Umarım sen de öğrenirsin Derek." Nora samimi bir şekilde gülümseyerek konuştu. Derek gülümseyip kafasını salladı.
"Aslında sürünün içinde bu durumdan rahatsız olan çok fazla kişi var ama bir şey yapmaktan korkuyorlar. Sürü liderinin kontrol ettiği iki çift varmış. Herkes onlardan korkuyor. Birkaç sürüyle daha iletişime geçtim. Tatildeyken bölgesinde olduğunuz sürüde de sizin gibi genç ve gizlenmeyi başarmış bir çift var. Yakın zamanda sizleri tanıştırmak istiyoruz." Nora hızlıca konuyu değiştirip ciddi bir şekilde konuştu. Bakışları ikilinin üzerinde dolaşıyordu.
"Tanışırız." Mark kafasını sallayıp mırıldandı. Derek de kafasını sallayarak ona katıldığını belli etti.
"Ayrıca onların sürüsünün de kontrol ettiği iki çift varmış. Özel bir ilaçla kontrol ediyorlar. İradelerini yıkmayı sağlayan bir ilaç ama çok fazla zarar veriyor. Sürüden ilaçlarla ilgilenen birkaç kişiyle iletişime geçtim. İlaçları almamalarını sağlayacaklar ama ilaçları bir anda kesersek çok fazla belli olur. Bu yüzden ilaçların etkisi geçtiğinde sürü binasına girmeli ve onları almalıyız." Nora hızlı hızlı konuştu. İkili dikkatlice onu dinliyorlardı. Derek kaşlarını çatıp Mark'ın kulağına eğilip bir şeyler söyledi. Mark kafasını iki yana sallayarak karşılık verdi. Derek tekrar bir şeyler fısıldadı. Mark kaşlarını çattı. Yüzünde sert ve kızar bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dēlita ina Vīta (ዴልታ እና ቪታ) {Omegaverse} / {BXB}
Hombres LoboDerek, yüzyılda bir gelen Delta liderdi. Mark ise onun Vita'sı, Lider Vita'ydı. Önlerinde uzun bir yol ve yeni maceralar vardı. Gelin ikisinin kendi kaderlerini nasıl yönlendirdiklerini ve birbirlerine nasıl bağlandıklarını birlikte okuyalım. ~~~~~...