Mark kapıyı çalıp izni duyduktan sonra odaya girdi. Derek de arkasından girdi. İkili masanın önündeki koltuklara oturdular. Marta gülümseyerek bakıyordu.
"Bu kadar kısa sürede tüm tarihi öğrendiğiniz için tebrik ederim." Marta gülümseyerek konuştu. Mark ve Derek de gülümseyerek kafalarını salladılar.
"Bu hafta dinlenin. Sonraki hafta Delta'lar ve Vita'lar hakkında bir eğitime geçeceğiz. Kendi cinsiyetiniz hakkında bilmeniz gereken her şeyi öğreneceksiniz. Geçmişteki Delta'lar ile Vita'ları ve yaptıklarını öğreneceksiniz. Yetenekleriniz hakkında bilgilendirileceksiniz ve en iyi şekilde yeteneklerinizi kullanabilmeniz için eğitileceksiniz. Tüm bunları beş hafta içerisinde yapacaksınız. Okulunuzla görüştük. Bir sorun olmayacak ve ellerinden geldiğince destek olmaya çalışacaklar. Her şeyi hafta sonuna sığdırmak yerine hafta içine yayacağız. Her gün bir konudan eğitim alacaksınız. Kaç saat süreceği ise egitmeninize ve konuya bağlı." Marta açıkladı. Derek ve Mark kafalarını sallayarak onayladılar.
"Elimizden geleni yapacağız." Mark Derek'e baktıktan sonra gülümseyerek konuştu. Marta kocaman gülümsedi.
"Yapacağınıza inanıyorum. Şimdilik gidin ve boş zamanınızın tadını çıkarın. Sonrasında boş olabileceğinizi pek sanmıyorum." Marta gülümseyerek kapıyı işaret edip konuştu. İkili gülüşerek ayağa kalktılar. Marta ile vedalaşıp dışarı çıktılar. Marta'nın kovar gibi göndermelerine alışmışlardı.
Arabaya binince Derek hızlıca Mark'ın dudaklarını öptü. Mark derin bir nefes alıp kemerini bağlayıp arabayı çalıştırdı. Kızışmalarına birkaç gün kalmıştı ve bu sefer Mark azgın durumdaydı. Derek'in en ufak bir temasıyla tahrik olabiliyordu. Derek de Mark ile uğraşmaya bayılıyordu.
*
Eve gelince Mark, Derek uğraşamasın diye direkt Samsara'nın yanına çöktü. Derek gülerek gelip yanağını öptükten sonra diğer koltuğa geçti. Merry bıyık altından gülerek televizyon izlemeye devam etti. İkilinin bu halleri ona komik geliyordu.
"Sam nerede?" Mark eksikliği fark edip sordu. Merry üzgün bir şekilde dudaklarını büzdü. Eşinden ayrı kalmak hiç hoşuna gitmiyordu.
"Boş boş oturmak istemedi. Bu yüzden Nora ile işe gitti. Nora onun için bir pozisyon ayarlayacak." Samsara gülümseyerek konuştu. Mark kafasını sallayarak anladığını belirtti. Niall ve Rick de bu yüzden evde değillerdi. İkisi de böyle boş boş evde oturunca mahcup olduklarını söyleyip iş arayacaklarını açıklamışlardı. Nora da başka bir yerde zor duruma düşmelerini istemediğinden ikisine de bir pozisyon ayarlamıştı. Dördünü de kendi çocuğu gibi benimsemişti. Başka bir yerde iş bulmaya çalışıp da zorlanmalarını istemiyordu.
Bir süre sonra Derek yavaşça ayağa kalkıp odadan çıktı. Mark arkasından merakla baksa da bir şey dememişti. Muhtemelen üstünü değiştirmeye gitmişti. Dar bir kot pantolon giymişti bugün. Rahatsız olmuş olmalıydı.
"Mark!" Derek'in üst kattan seslendiğini duyunca Mark derin bir nefes verip ayağa kalktı ve yanına gitti.
"Efendim." odanın kapısını açıp konuştu. Derek sadece iç çamaşırı ile duruyordu.
"Bana rahat bir kıyafet seçsene." Derek gülerek konuştu. Hafif bir şekilde Delta sesini kullanmıştı. Eğlenir gibi bir hali vardı. Mark derin bir nefes alıp önüne gitti. Dudaklarına sert bir öpücük bırakıp dolabın önüne geçti. Siyah eşofman ve tişört çıkardı. Derek'in iyiden iyiye belirginleşmeye başlamış kaslarına bakmamaya çalışarak eşofman ve tişörtü Derek'in göğsüne bastırdı. Derek oyuncu bir şekilde çenesini hafifçe ısırıp kıyafetlerini giyindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dēlita ina Vīta (ዴልታ እና ቪታ) {Omegaverse} / {BXB}
Hombres LoboDerek, yüzyılda bir gelen Delta liderdi. Mark ise onun Vita'sı, Lider Vita'ydı. Önlerinde uzun bir yol ve yeni maceralar vardı. Gelin ikisinin kendi kaderlerini nasıl yönlendirdiklerini ve birbirlerine nasıl bağlandıklarını birlikte okuyalım. ~~~~~...