KIRK DOKUZ !! Full Smut Uyarısı!!

1.2K 67 62
                                    

Derek hızlı hızlı yutkunarak Mark'ın çıkardığı ekşi sıvıyı yuttu. Bittiğinde dayanamayarak ayağa kalkıp üstündeki kıyafetleri çıkardı. Yerine geri dönüp Mark'ın bacaklarının arasına girdi.

"Prezervatif al." Mark'ın ısrarlı sesine dayanamayarak yandaki komodinin üstünden prezervatif aldı. Uzunluğuna geçirip yavaşça Mark'ın içine girdi. Mark inleyerek kendini Derek'e itledi.

"Bu hissi özledim." Derek boğuk bir sesle mırıldanarak Mark'ın üzerine kapandı. Dudakları birleştiği sırada Derek hareket etmeye başladı. Mark inleyerek kalçasını Derek ile uyumlu bir şekilde oynatmaya başladı.

Gittikçe hızlanarak hareketlerine devam ettiler. Karanlık odada dudaklarının ve vücutlarının çıkardığı ıslak sesler yankılanıyordu. Mark'ın sessiz inlemeleri ve Derek'in boğuk mırıltıları da çıkan seslere eşlik ediyordu. Kızışmaları artık tamamen başlamıştı. Derek'in elleri rahat durmuyor ve Mark'ın vücudunda dolaşıyordu.

Uzun bir süre daha hareketlerine devam ettiler. En sonunda ikisi de aynı anda gelerek bitirdiler. Derek memnuniyetsiz bir şekilde uznluğunu çıkardı. Uzunluğundaki prezervatifi çıkardıktan sonra Mark'ın ellerini çözdü. Mark'ın ellerini vücudunda hissetmeyince çok hoşuna gitmemişti. Mark'ın dokunuşlarıyla bir başka oluyordu.

Elleri çözüldüğü an Mark hızlıca Derek'i devirdi ve üstüne çıktı. Komodinden prezervatif alıp Derek'in uzunluğuna geçirdi. Derek'in uzunluğunu deliğine hizalayıp yavaşça oturdu. Derince inledikten sonra bir anlığına durdu. Derek'in yavaşça kalçasına doğru tırmanan ellerini hissedince yavaşça hareket etmeye başladı. Derek'in elleri kalçasına ulaşıp ona destek olarak Mark'ı hızlandırdı.

Derek en sonunda dayanamayarak Mark'ı kalçasından sıkıca tutup sabit durmasını sağladı. Kendisi hızlı bir şekilde kalçasını hareket ettirdi. Doğrulup kucağında Mark ile birlikte ayağa kalktı. Mark'ı duvara yaslayıp o şekilde hareketlerine devam etti.

Kolları yorulduğunda Mark'ı yere indirdi. Arkasını dönmesini sağladı. Derek, Mark'ı belinden çekip omzundan bastırarak kalçasını açığa çıkardı. Mark ellerini duvara koyup Derek'in ne yaptığına baktı. Derek ıslak ve gevşek haldeki deliğiyle hafifçe oynayıp uzunluğunu sert bir şekilde soktu. Mark derince inleyerek belini gerdi. Derek hırlayarak burnunu Mark'ın ensesine bastırıp sertçe hareket etmeye başladı. Derek her içine girdiğinde Mark derince inliyordu. Uzamış pençeleri ise duvarı kazıyordu.

En sonunda Derek sert bir şekilde içine girip durdu. Ensesini yalayıp içinden çıktı ve Mark'ı çevirdi. Mark'ın sırtını duvara yaslayıp bacaklarını kaldırdı. Mark da ona uyarak bacaklarını beline sardı. Derek boynuna sert bir öpücük kondurup birden içine girdi. Bir süre o pozisyonda sert bir şekilde hareket etti. Mark'ın tırnakları sürekli Derek'in mührünü tırmalıyordu. Derek de bundan şevklenip daha sert hareket ediyordu.

Derek, Mark'ı tamamen kendine çekip ensesini açığa çıkardı ve dişlerini mührüne geçirdi. Mark da hırlayarak ensesinden tırnaklarını çekip mührünü ısırdı. Derek rahatlamış bir şekilde inleyerek Mark'ın mührünü bıraktı ve yavaşça yatağa doğru ilerledi. Mark ise sıvı feremonlarını Derek'in mührüne bırakıyordu. Derek her hareket edişinde damarları lacivert renginde parlıyordu ve parıltıyı gördükçe daha hızlı hareket etmeye çalışıyordu.

Sonunda Derek yatağa ulaştı. Yatağın kenarına oturup hareket etmeyi bıraktı. Mark hırlayarak ensesini bırakıp yaladı. Bacaklarını belinden çözüp Derek'i yatağa itledi. Derek'in sırtı yatakla buluştuğunda Mark yavaşça hareket etmeye başladı. Derek'in üzerine eğilip sol göğüs ucunu hafifçe emdi. Derek inleyerek Mark'ın kalçasını sıkıca tutup birden içine girdi. Mark da göğüs ucunu hafifçe ısırıp bıraktı. Derek hızlı hızlı soluyarak sert ve hızlı bir şekilde hareket etmeye devam etti. Mark, Derek'i nasıl yönlendireceğini çok iyi biliyordu.

Bir süre sonra Derek tamamen Mark'ın içine girip durdu. Mark da titreyerek üstüne düştü.

İkisi de boşalmayı bitirdiklerinde Derek Mark'ın içinden çıkıp yatağa bıraktı. Uzunluğundaki prezervatifi çıkarıp Mark'ın bacaklarının arasına girdi. Mark hızlıca komodinden yeni bir tane alıp Derek'in uzunluğuna geçirdi. Mark ellerini çekince Derek hızlıca içine girdi.

***

Kurt kılıklı tavşan yazıyorum bence. Sürekli sevişiyor bunlar djxbdjxbxjdbxjxb

Sonraki bölüme seke geliyor. Of, nasıl yazacağım ben bunu? Beni neden gaza getiriyorsunuz, gözünü yediklerim?

Neyse gidem de yazam

Dilek ve şikayet bölümü.☞

Seveyrum sizi sağlıcakla kalın ❤️❤️

***

Dēlita ina Vīta (ዴልታ እና ቪታ)     {Omegaverse} / {BXB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin