Yavaşça içeri girip kapıyı da yavaşça kapattılar. Nora ikiliyi gördüğü an kahkaha atmaya başlamıştı.
"Neden sizi hep seviştikten sonra görüyorum ben?" Nora gülerek sordu. İkili kafalarını önlerine eğip yavaşça Nora'nın masasının önündeki koltuğa oturdular. Derek boynuna kadar kızarmıştı. Mark ise gülmemek için dudaklarını dişliyordu. Mark sessizce gülerek Derek'i kafasından tutarak kendine çekti. Derek utançla yüzünü boynuna bastırıp yerinde küçülmeye çalıştı. Derek'in bu hali Nora'nın tekrar kahkaha atmasına sebep olmuştu.
"Anne, bizi neden çağırdın?" Mark sabırsızlıkla sordu. Nora gülüşünü durdurmaya çalışarak kafasını salladı.
"Komşu sürünün Delta ve Vita'sına yaptığımız yardımlar işe yaradı. Dün sonunda sürü lideri ile düello ayarladılar. Bir hafta sonrasında pazar günü düello olacak. Biz de davetliyiz ama düellodan iki gün önce tanışmak için gideceğiz. Düello bitene kadar orada kalacağız ve düello bitince geri döneceğiz. Bizzat haber vermek için çağırmıştım ama işiniz varmış. Kusura bakmayın, sizi böldüm." Nora gülerek konuştu. Başta oldukça ciddi bir şekilde açıklasa da sonradan ikilinin yüzüne baktıkça ciddiyetini kaybetmişti. İkilinin dağılmış görüntüsü yeni seviştiklerini çok fazla belli ediyordu.
"Her neyse, gidin artık. Yüzünüze baktıkça ciddiyetimi koruyamıyorum. Gitmeden önce lavaboya uğrayıp aynaya bakmayı unutmayın." Nora sonunda ciddileşip önündeki evraklara döndü. İkili sessizce kalkıp odadan çıktılar. Mark önde, Derek ise Mark'ın arkasına saklanmış bir şekilde kattaki lavaboya gittiler. Onları gören insanlar sessizce gülüyorlardı. Mark'ın Nora'nın oğlu olduğunu herkes biliyordu. Derek'in de Mark'ın eşi olduğu bariz bir şekilde belli oluyordu. Hallerini görünce de gülmemek elde değildi.
Lavaboya gelince Mark hızlıca içerinin boş olduğundan emin oldu. Dış kapıyı kapatıp kilitledi ve aynanın karşısına, Derek'in yanına geçti. Derek şok içinde aynadaki dağılmış görüntüsüne bakıyordu. İkisi de bu halde nasıl dolaşabildiklerini düşünüyordu.
Mark sessizce gülerek Derek'in önüne geçti. Tişörtünü ve pantolonunu düzeltti. Ardından hızlıca elleriyle saçlarına da şekil verip geri çekildi. Arkasını dönüp kendini toparlayacağı sırada Derek onu durdurdu. Hızlıca Mark'ın kıyafetlerini düzeltti. Gülerek saçlarını da düzgün bir şekilde dağıttı. Yavaşça şiş dudaklarını okşayıp hızlı bir öpücük kondurdu ve geri çekildi. Birlikte gülüşerek lavabodan çıktılar. Otoparka gidip buraya geldikleri arabaya bindiler ve eve doğru yola koyuldular.
Eve girdiklerinde herhangi bir ses yoktu. Bütün evi dolaştıklarında ise yalnız olduklarını anladılar. Derek hemen muzır bir ifadeyle Mark'ın beline sarıldı.
Derek Mark'ı yukarı çektiğinde Mark ona uyarak zıpladı ve bacaklarını beline sardı. Derek Mark'ın boynu ile uğraşmaya başlamışken odalarına girdi. Yatağa ilerleyip Mark'ı bıraktı. Biraz uzaklaşıp kıyafetlerini çıkardı.
!! Smut uyarısı!!
Geri dönüş hediyesi olarak smut yazdım size.
!! Smut uyarısı!!
Kıyafetlerini tamamen çıkarınca Mark'a ilerleyip tişörtünü çıkardı. Pantolonuna yöneldiğinde Mark ona yardımcı olmak için ayağa kalktı. Derek pantolonunu bacaklarından sıyırırken diz çöktü. Mark Derek'in omuzlarına tutunarak pantolonunu ayaklarından çıkarıp kenara itledi. Derek'in saçlarını yumuşak bir şekilde tutup ön tarafına doğru yönlendirdi. Derek gülerek boxerının üzerinden bir öpücük kondurdu. Mark mavileşmeye başlamış gözleriyle onu izliyordu. Mark'ın gözlerinin içine bakarak boxerını indirdi. Yüzüne çarpan Mark'ın uzunluğunu boydan boya yalayarak ucuna geldi. Ucundaki minik yarığa hafif bir dil darbesi atıp ucunu ağzına aldı. Uzunluğunun ucunu yanakları içe göçerek iştahlı bir şekilde emdi.
Ucunu biraz emdikten sonra sesli bir şekilde ağzından çıkarıp bir kez daha boydan boya yaladı. Mark'ın yüzüne baktığında kasılmış yüzüyle karşılaştı. Bir anda uzunluğunu boğazına kadar tamamen ağzına aldı. Mark irkilerek gözlerini açıp ona baktı. Derek uzunluğunu sertçe emerken bir parmağını deliğine kaydırdı. Yeni seviştikleri için parmağı rahatça girmişti. Derek rahatça ikinci parmağını da ekledi. Parmaklarını yavaşça hareket ettirirken uzunluğunu da emmeye devam ediyordu. Mark saçlarını sıkıca tutmuş gözlerinin içine bakıyordu. Derek'in eğlenen muzır sesi Mark'ın zihnininde yankılanıyordu.
"Tadını seviyorum." Derek uzunluğunu ağzından çıkarıp hızlıca konuştu. Muzır bir şekilde göz kırpıp uzunluğunu boydan boya yalayarak tekrar ağzına aldı. Mark derince inleyerek saçlarını çekiştirdi. Derek'in iki parmağını birden eklemesiyle ellerini saçlarından ensesine indirdi ve mühür bölgesini tırmaladı. Derek inleyerek uzunluğunu ağzından çıkarıp alnını Mark'ın karnına yasladı. Uzunluğunun ucunu hafifçe yalayıp Mark'ın yeniden mühür bölgesini tırmalamasıyla inledi. Mark'ın karnına hafif bir ısırık izi bırakıp ayağa kalktı. Parmaklarını içinden çıkarıp Mark'ı yatağa yatırdı ve bacaklarının arasına girdi. Mark mavileşmiş gözleriyle dikkatlice onu izlerken yavaşça uzunluğunu deliğine bastırıp geri çekildi. Mark sabırsız bir şekilde kalçasını ona doğru itledi.
"Emir ver." Derek Delta sesini kullanarak konuştu. Mark inleyerek kalçasını iyice yaklaştırdı. Derek bu sırada prezervatif alıp uzunluğuna geçirmişti.
"Çabuk sok." Mark sert bir sesle Vita sesini ve Derek'in yeteneğini kullanarak konuştu. Derek hırlayarak birden içine girdi. Mark derince inleyerek belini gerdi. Derek hırıltılı nefesler alırken belini sertçe tutup hızlı bir şekilde hareket etmeye başladı. Mark'ın kalçasında yavaş yavaş belli olmaya başlayan el izlerine bir de belindekiler eklenecekti anlaşılan. Mark için sorun değildi bu izler. Vücudunda Derek'in bıraktığı izleri görmeyi seviyordu. Kendisi de sık sık Derek'in mührünü tırmalıyordu ve bir süre kalacak izler bırakıyordu.
Derek gittikçe daha da hızlanırken üzerine eğildi. Yüzünü Mark'ın boynuna bastırıp burnunu mührüne dayadı. Mark da inleyerek ensesini tuttu ve mührünü tırmaladı. Derek derince inleyerek son kez derinlerine doğru sertçe girdi ve gelmeye başladı. Hızlıca ellerini Mark'ın uzunluğuna sarıp çekiştirdiğinde Mark da derince inleyerek şiddetli bir şekilde gelmeye başladı.
!! Smut bitti!!
Geri dönüş hediyesini umarım beğenmişsinizdir. Biliyorum, biraz hızlı geçirdim ama yolda ancak bu kadar yazabildim.
!! Smut bitti!!
Sakinleşince Derek doğruldu ve yavaşça Mark'ın içinden çıktı. Prezervatifi çıkarıp çöpe attı. Mark'ı tutup kendine çektiğinde Mark ona uyarak kollarını ve bacaklarını ona sardı. Mark'ı kucağına alıp banyoya gitti. Mark sessizce kafasını omzuna koymuş bebek gibi öylece duruyordu.
***
Evet, sonunda bölüm yazabildim. Buradan bana ilham olan benzinliğe teşekkürlerimi yolluyorum fuvfvdixvdixv
Yalnız ben kaç aydır bölüm yazmadığımı da bilmiyorum. Çoooookkk özür dilerim. "Nire İlargia'ya odaklanacağım ama bunu boşlamayacağım." dedim ama bunu aşırı derecede boşladım. Bilmem kaç aydır bölüm yazmıyorum bile. Vallahi bir dayağı hak ettim. Her yorum bana bir kötek. (Kırbaç da olur ehehehehe)
Dilek ve şikayet bölümü.☞
Seveyrum sizi sağlıcakla kalın ❤️❤️
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dēlita ina Vīta (ዴልታ እና ቪታ) {Omegaverse} / {BXB}
Manusia SerigalaDerek, yüzyılda bir gelen Delta liderdi. Mark ise onun Vita'sı, Lider Vita'ydı. Önlerinde uzun bir yol ve yeni maceralar vardı. Gelin ikisinin kendi kaderlerini nasıl yönlendirdiklerini ve birbirlerine nasıl bağlandıklarını birlikte okuyalım. ~~~~~...