Stručné shrnutí
Argus Filch jednou v noci v rámci své šmírovací záliby nechtěně přistihne profesora Snapea inflagranti - překvapivě ke svému i Snapeovu potěšení.
Proč ho mám ráda
Ke Šmírákovi mám silnou citovou vazbu: D.J. ho napsal pro mě, jako dárek k Vánocům (jeden ze šesti, kterými obdaroval své různé fandomové přátele na vánočním srazu v roce 2006), a to pod dojmem mé propagační činnosti, v jejímž rámci jsem jeho web (tj. Hříchy Severuse Snapea) překlady povídek s dvojicí Snape/Filch zásobovala. Navíc se mu perfektně povedlo vystihnout kouzlo tohohle páru, který Snapeovi umožňuje kvalitně si zasouložit, aniž by se musel kát, že je či býval Smrtijed, nebo se vůbec nějak přetvařovat; Filch po něm nic nechce, nic mu nevyčítá, neprudí ho, prostě ho ojede podle jeho představ a ještě je mu za to vděčný.
Na povídce je ovšem znát, že si D.J. dynamiku páru teprve osahával, potřeboval si napsat úvod, v němž trochu víc Filche představí, a který při opětovném čtení přeskakuju. A pak jsou v ní pochopitelně D.J. oblíbená fanfikční klišé: na kost vyhublý Severus (s bledou, zjizvenou kůží), anální sex bez lubrikantu a taky detailní popis řečeného sexu, bez něj by to ani nebyl D.J. :-)
Odkaz (též vložen jako "externí odkaz" níže)
https://web.archive.org/web/20200107113431/http://fantasmagorium.net/povidky/povidky-smirak.php
Bonus
Doučovanie alebo... od Sabriel Snape, v němž si to Snape rozdá s jakýmsi uhranutým zmijozelským studentem. Narazila jsem na ně docela nedávno a při čtení mi hned naskočilo, že to je málem vystřižená scéna ze Šmíráka: https://www.priori-incantatem.sk/show.php?page=fanfiction&action=read&id=7139
ČTEŠ
bedrníka doporučuje
FanfictionDostala jsem chuť vypsat se více ze svého vztahu k mým oblíbeným českým (a slovenským) fanfikcím a Wattpad mi pro to přijde jako dobrá platforma. Čili v následujících kapitolách budou postupně přibývat krátké upoutávky na (často velmi explicitní) sl...