Obojstranne výhodná dohoda od Tessky [slash Snape/Lupin]

40 0 0
                                    


Stručné shrnutí


Nie každá dohoda skončí iba pri potrasení ruky. Čo sa stane, ak sa toSeverusovi vymkne z rúk?


Proč ji mám ráda


Můj nejmilejší původní česko-slovenský snupin, s velkým náskokem před všemi ostatními (ono jich tedy zas tak moc není; překvapuje mě, že snupin není v česko-slovenském HP fandomu oblíbenější).


Povídka je výborně vystavěná: první část z Lupinova pohledu, v níž se dozvíme, proč na Snapeovu úvodní nabídku snížit mu poplatek za vlkodlačí lektvar výměnou za sexuální úsluhy bez váhání kývne. Následuje Snapeova kapitola, která nás nechá prožít jeho šok, že je Lupin tak svolný, následovaný rychlým vybudováním návyku na skvělý sex, což pak přirozeně vygraduje bezmála romantickou postelovou scénou. V závěrečném odstavci pak dá Tesska slovo opět Lupinovi, abychom si s ním vychutnali uspokojení, jak to s tou Snapeovou dohodou uspokojivě dopadlo.


V určitém smyslu mi Obojstranne výhodná dohoda připomíná Vlažného od Juxian Tang. Podobné pokoutní schůzky za účelem ukojení, započaté nikoliv z lásky, ale spíš natruc tomu druhému. Jen jsou tady role prohozené, iniciativní je tu Snape. A Lupin nevzpomíná na Tonksovou, ale na Siriuse (číst si, jak se mu víc líbí kouřit Snapea než Siriuse, to snupin shippera potěší.)


No a pak je tu samozřejmě skvěle popsaný sex, to je Tessčina obzvlášť silná stránka - detaily, pocity, a pokaždé trochu jiná poloha nebo úhel pohledu, žádné nudné opakování. To mě smiřuje i s iritujícím filmovým fánonem v podobě Lupinova knírku.


Odkaz (též vložen jako "externí odkaz" níže)


http://slash-fanfiction.wgz.cz/temata/ine-slash-pary/obojstranne-vyhodna-dohoda-ss-rl


Bonus


Náhražka od Julie je taky výsledek jakési dohody, jenže Snape je rozhodnutý sebelítostivě si ji neužívat a trápit sám sebe výčitkami, i když už je dávno po válce. Diametrálně odlišené pojetí snupinu, a přesto taky zcela uvěřitelné: https://archiveofourown.org/works/9255

bedrníka doporučujeKde žijí příběhy. Začni objevovat