Stručné shrnutí
Keď iní nevidia pravdu a ty túžiš urobiť aj nemožné, hoci s láskou celkom nerátaš. Stane sa.
Proč je mám ráda
Jedno z mála snarry, které jsem četla opravdu s potěšením. Tesska píše skvělý explicitní sex, tak akorát podrobný, na střídačku doplněný pocity aktérů, a prakticky od první stránky. (A Snape je obvykle dole, to k mé oblibě Tessčiných povídek značně přispívá :-)
Jak to přijde, že po sobě Snape s Harrym zničehonic nezřízeně touží, odhaluje Tesska postupně, zatímco Snape je odsouzený k trestu v Azkabanu, kdežto Harry se stává bystrozorem a snaží se o obnovu soudního procesu a přijít na kloub tomu, kdo na něj podniká záludné útoky, což velmi přispívá k čtivosti - s každou kapitolou jsem se tešila na nová odhalení (a novou variantu soulože, protože Tesska je kreativní i v tomhle směru).
Oceňuju, že do děje zasahují Ron a Hermiona, což mám v povídkách s Harrym ráda. Patří to k němu a bez nich by jeho osobnost nebyla celá. Oceňuju i samotné vysvětlení vztahu Snapea a Harryho, které nevytahuje na světlo žádné léta potlačované tužby. V případě snarry se mi totiž nezdají moc kompatibilní s kánonem, zato touhu probuzenou mocnou magií, tu naprosto chápu.
Měla bych výhrady k Prince Hall a celkově cukrkandlovému závěru, ale na snarry dobrý (a Ron, který Snapea poráží v šachách, se mi zamlouvá.)
Odkaz (též vložen jako "externí odkaz" níže)
https://slash-fanfiction.wgz.cz/temata/snarry-slash/za-murmi-azkabanu-ss-hp
Bonus
Severus v Azkabanu do třetice, a tentokrát ho zase zachraňuje Kingsley, čímž se vyrovnává záporná úloha, již sehrál v Tessčině příběhu: Polibek pro vraha (https://www.wattpad.com/948954638) od lenkaper.
ČTEŠ
bedrníka doporučuje
FanfictionDostala jsem chuť vypsat se více ze svého vztahu k mým oblíbeným českým (a slovenským) fanfikcím a Wattpad mi pro to přijde jako dobrá platforma. Čili v následujících kapitolách budou postupně přibývat krátké upoutávky na (často velmi explicitní) sl...