zapowiedź

76 9 9
                                    

Tak więc jak i z tytułu opowieści, jej opisu, a także nazwy rozdziału można się śmiało domyślić, że to rozdział informacyjny, w którym chcę Was powiadomić, że na moim profilu pojawi się nowa książka.

Otóż już tłumaczę, co i jak.

Jakiś czas temu pisałem komentarze pod książką emkakafejej i jakoś tak samo wyszło, że mam napisać książkę o córce Saurona. Nie zaprzeczę, to dość ciekawe wyzwanie. Wszystkich tych, którzy szanują uniwersum profesora Tolkiena, informuję, że naprawdę postaram się zachować logiczne normy ustalone przez niego i napisać to tak, żeby miało sens. Wiem, że to będzie trudne przy tak dużym naruszeniu postaci kanonicznej (w dodatku takiej), ale na tym właśnie polega moje wyzwanie.

Mogę od razu mniej więcej zapowiedzieć akcję. Będzie się ona rozgrywała w samej końcówce Ery Drzew i potem w Pierwszej Erze, w Angbandzie (co przypada na czas, kiedy Maedhros był w niewoli, więc jego też nie zabraknie, a wręcz będzie go sporo). Ostrzegam z góry, że na pewno nie obejdzie się bez tortur, krwi i ogólnego gore, a także znęcania psychicznego na postaciach, więc wrażliwe osoby upraszam o ostrożność.

Uwaga, nie mam pojęcia, kiedy zacznę to publikować. Na pewno nie w najbliższym czasie, muszę to dobrze przemyśleć i rozplanować, żeby było dobrze. Dlaczego więc zapowiadam to teraz? Też po to, żeby nie zapomnieć, ale głównie, by nie złamać słowa danego koleżance oznaczonej powyżej.

Tak więc, miłego dnia Wam wszystkim, towarzysze. A w razie pytań, można śmiało je zadawać żółwikowi poniżej lub też pisać bezpośrednio do mnie na priv.

🐢

ps. jeśli ktoś jest zainteresowany wznowieniem nominacji, to niech też da znać, mam dużo zaległych, które mógłbym w razie Waszych chęci zrobić

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 12, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

póki co informacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz