Harry'i kurtarmak için karışımı hazırlamaya başlayan ekibimizin bir sorunu vardı. Karışımı hazırlamak için gereken malzemeleri bulmak bi hayli zor olacaktı.
''Peki bunca malzemeyi nerede bulacağız ?'' dedi Hermione.
''Onu bırak daha malzemelerin ne olduklarını tam olarak bilmiyoruz.'' Ginny malzeme listesini okumasına rağmen içindekiler ona oldukça karmaşık gelmişti.
Mersin yaprağı, gül özü, dişli çin lahanası, şişman ot ve yapışkanlı sakız çayı...
Görev dağılımı yapacaklardı. Mersin yaprağı ve gül özünü Ginny, yapışkanlı sakız çayını Ron, dişli Çin lahanasını Hermione ve son olarak en tehlikelisi; şişman ot'u olayın bir numaralı sorumlusu Draco almıştı.
Görev dağılımı yapıldıktan sonra herkes son bir kez kitapları karıştırdı. Draco saate baktığında çok geç olduğunu fark etti ve henüz diğerleri tarafından okunan kitapları ellerinden aldı.
"Hey, okuyorduk. !" Ron Malfoy'a baktı.
"Saat çok geç oldu Weasley, bu kitapların kütüphaneye; sizin de odalarınıza dönmeniz gerek." Draco üçünü de odadan resmen kovmuştu.
Hermione, ron ve ginny; gryffindor kulesi'ne gitmek için yola koyulurken, draco da pelerini üzerine geçirip kütüphanenin yolunu tuttu.
Koridorlardan geçerken hiçbir sorun çıkmamıştı. Kütüphaneye ulaştığında ise kapıyı az önceki gibi açık buldu. Filch neredeydi ve kapı neden açıktı ?
Hiçbir sıkıntı olmayacaktı çünkü koridorlarda kimse yoktu. Draco kitapları bırakıp kapıya doğru ilerlerken karşısına bayan norris çıkmıştı. Onu göremiyordu ama kokusunu alabiliyordu; huzursuzca miyavlamaya başlamıştı.
Draco bir an önce oradan çıkmazsa bir şekilde yakalanabileceğini biliyordu, Bayan Norris'in çağrısından sonra Filch'in oraya gelmesi uzun sürmezdi.
Pelerinle olmasının avantajını kullanan Malfoy, yavaşça odayı terk etti.
Koridorlarda hızlı fakat bir o kadar da sessizce yürürken Filch'in Norris ile olan konuşmalarını duydu. Norris ona bir şeyler anlatmaya çalışıyor gibiydi ve galiba Filch bir şekilde anlatılanları anlamıştı...
"Kim var orada !" Kütüphanenin içinde birilerini ararken aslında içerideki kişinin çoktan dışarı çıktığını bilmiyordu Filch. Norris onu paçalarından çekiştiriyordu.
Malfoy sonunda odasına yaklaştığında pelerinini üstünden atmıştı, birazdan olacaklardan habersizce...
Odasına girmek İçin hazırlanırken yakınlardan ayak sesleri geldiğini fark etti, pelerinini üstüne geçirerek katı kontrol etmeye başladı.
Bir süre boyunca katı kontrol etmesine rağmen bir şey bulamamıştı. Kontrol edebileceği son bir oda kalmıştı, zira sesler duymaya devam ediyordu.
Koridora geldiğinde duvarın arkasına saklanıp odanın olduğu koridora baktı. Orada birisi vardı...
Tanıdığı hiç kimseye benzemiyordu oradaki kişi, peki ya orada ne yapıyordu ?
Aniden gelen hıçkırığı bastıramamıştı draco...
Karanlıktan yüzü gözükmeyen o kişi Malfoy'u fark etmişti.
Malfoy hızlıca yerden kalkıp asayı ona doğrulttu fakat karşısındaki bir an içinde arkasında konfetiler bırakarak gözden kaybolmuştu.
Draco onu yakalayabileceğini umarak hızla oraya koşmuştu ama çoktan kaybolmuştu o gizemli kişi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To Hogwarts - #Drarry
FanfictionHarry Potter serisinin devamı niteliğinde olan bu kitap Drarry içermektedir. #Drarry