Harry'nin karışımı içmesinin üstünden üç gün geçmişti, fakat durumunu kimse onlara söylememişti.
Minerva onu odasına çağırmıştı, sanırım Harry'nin durumu hakkında bilgi verecekti.
Kapıyı tıklattı ve içeriye girdi. McGonagall onu bekliyordu.
"Hoşgeldiniz, Bay Malfoy. Sizi buraya Harry'nin durumunu haber vermek için çağırdım." Malfoy heyecanlanmıştı.
"Harry son üç günlük süreçte tedaviye yanıt vermeye başlamış. Eğer böyle devam ederse bir haftadan kısa sürede okula dönebilirmiş."
Karışım görünüşe göre ona oldukça iyi gelmişti.
Malfoy hiçbir şey söylemeden odadan ayrılacaktı fakat McGonagall onu durdurdu.
"Söylemek istediğiniz herhangi bir şey yok mu, Bay Malfoy ?" Minerva bir şeyler ima ediyordu.
"H-hayır efendim." Dedi Draco.
Minerva yargılar bakışlarla bakıyordu.
"Bugün St Mungo'dan arandım. Harry'nin iyileşmesinin anormal olduğunu ve normal şartlarda 2 aydan önce iyileşme belirtisi göstermeyeceği belirtildi. Bir takım kontrölden sonra Harry'nin midesinde bir karışım kalıntılarına rastlanmış. Bunu kimin yapabileceğini sorguladıklarında kayıtlarda Harry'i ziyarete gelen son kişilerin sizler olduğunu fark etmişler. Bu durumu bakanlığa bildirmek zorunda olduklarını belirttiler. İlerleyen günlerde okulunuza Sihir Bakanlığı Sihirli Yasal Yaptırım Dairesi'nden yetkililerin soruşturma için geleceklerini haber vermek istediklerini söylediler."
Draco şaşkınlıkla ama bir o kadar da soğukkanlılıkla cevap verdi.
"Harry'i son ziyaret eden kişiler olmamız bunu yaptığımız anlamına gelmez." Aslında gelirdi çünkü parçalar birleştiğinde tam oturuyordu. Ya çok ama çok büyük bir tesadüftü, ya da...
"Söylenenler yaptıklarınızla uyuşuyor, Draco. Hem suçluluk duygusunu ne kadar ağır yaşadığını da fark edebiliyorum. Senin bu karışımı hazırlaman için oldukça geçerli sebeplerden sadece bir tanesi."
Draco her şeyi göze almıştı fakat konunun Sihir Bakanlığına kadar ulaşabileceğini tahmin etmemişti. Ama bir anlığına düşünceleri değişti ve umursamamaya başladı.
En fazla ne olabilirdi ki; belki sadece bir uyarı verilirdi, ya da bir hafta boyunca asasını kullanmam yasaklanırdı. Belki de okuldan belli bir süre uzaklaştırılırdı.
Aklına okuldan atılma fikri gelince biraz paniklemişti fakat Harry'nin iyileşmesi onun için öncelikliydi.
"Çıkabilirsin, fakat yarın için hazır ol. Her an yetkililer okulumuza gelebilir."
Malfoy selamını verdi ve odadan ayrıldı. Hızlı adımlarla kendi odasına çıktı.
Gün sona ermişti ve yarın uğraşması gereken ciddi bir sorun vardı. Uyuması biraz zor olmuştu fakat sonunda uykuya dalmıştı.
Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açtı Malfoy. Üstünü giyinip odadan ayrıldı çünkü gryffindor üçlüsüyle buluşacaktı.
Onlara McGonagall'ın söylediklerini birebir aktarmıştı.
"Bunların olacağını size söylemiştim, ya okuldan atılırsan ne olacak?" Hermione endişeli gözüküyordu.
"Şu an okuldan atılsam da çok önemli değil, zaten bizi buraya zorla getirdiler."
"Peki ya Harry onu kurtarmaya çalışırken okulundan olduğunu duyunca ne hissedecek, hiç bunu düşündün mü ?"
Malfoy bunu hiç düşünmemişti. Harry bunu öğrenirse gerçekten kendini çok kötü hissederdi.
"Eminim ki bir şey olmayacak."
"Göreceğiz." Dedi Hermione.
"Umalım da seni mahkeme huzuruna çıkarmasınlar."
Ron'un dediklerine Ginny de katılmıştı.
"Ron haklı. Bu olmasını isteyeceğimiz son şey."
Her şeyi göze alan Malfoy'u bu oldukça korkutmuştu. Babası gibi Azkaban'a gitmeyeceğinden emindi ama ya ceza alırsa ne yapacaktı ve o ceza ne olacaktı ?
"Bunu şimdiden düşünmek istemiyorum." Dedi Malfoy ve dörtlü beraber Büyük Salon'a doğru yola koyuldular.
Yemeklerinin bitiminden sonra McGonagall dörtlüyü yanına çağırarak son bir konuşma yaptı.
"Yetkililer gelince her şeyi olduğu gibi anlatmalısınız, yoksa sonuçları daha kötü olabilir." Minerva haklıydı.
Kafalarını onaylarcasına sallayıp Büyük Salon'dan ayrıldılar. Bir süre sessizce gelecek anonsu bekliyorlardı ve sonunda o anons gelmişti.
<Draco Malfoy, Hermione Granger, Ron Ve Ginny Weasley; odama bekleniyorsunuz.>
Anonsu duyduklarında yerlerinden kalkıp müdürün odasına doğru ilerlemeye başladılar.
Odaya girdiklerinde içeride yetkililer bulunuyordu. Hepsi teker teker sorgulanmıştı.
Hepsi suçları doğru şekilde anlatmıştı fakat Malfoy olayı tamamen onlarsız yaptığını ve bundan daha yeni haberleri olduğunu belirtti.
Sorgudan çıkanlar birbirleriyle uyuşuyordu.
"Malfoy, Draco. Bizimle gelmeniz gerek."
Olayı olduğu gibi anlatmalarına rağmen bir tek malfoy götürülüyordu.
"Neden sadece o ?" Dedi Hermione.
"Yoksa siz de mi gelmek istiyorsunuz, Hanımefendi ?" Yetkililerden biriydi bunu söyleyen.
"Tabikide hayır, fakat sorgularımızın uyuştuğunu söylemiştiniz."
"Yakın zamanda öğrenirsiniz." Malfoy'u alıp gitmeye hazırlanırlarken McGonagall onlara şunu sordu.
"Peki oraya götürülmesindeki amaç nedir ?"
Elindeki bakanlık kararını çıkarıp müdüre uzattığında McGonagall şok olmuştu.
Bu tutuklama emriydi.
"Bakanlık kararınca, Draco Malfoy Mahkemede Yüce Divan'ın karşısına çıkacak."
————
Aksiyonlu bir ara bölüm oldu gaz kesmeden yazmaya devam ediyorum umarım beğenmişsinizdirr
merakla, ilgiyle ve en önemlisi sevgiyle kalın, hoşçakalıın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To Hogwarts - #Drarry
FanfictionHarry Potter serisinin devamı niteliğinde olan bu kitap Drarry içermektedir. #Drarry