Un razboi al mincunilor

128 9 4
                                    

***
Fug cat de repede posibil pe de asupra blocurilor.Trebuie neaparat daaii spun totul !Acum!

Bat in geamul lui asteptand un raspuns.El se deschise aparand o pereche de ochi verzi.Sar imediat in camera in bratele lui.

Lb:Mi-e frica Adrien.

Ad:Eh..um..Buburuzo?Ce s-a...um..intamplat?

Stiam ca e confuz dar trebuia sa o fac pentru a ne salva relatia.

Lb:Iti voi explica totul mai tarziu..acum..

Ad:Ce vrei sa-

Nu mai il las sa termine astfel tragandul in cel mai sincer sarut.Desigur ca ma respinge.Doar avea iubita.Tot pe mine.

Ad:Ce a fost asta?!

Lb:Tikki jos petele.

Fata lui era asa de uimita incat nu mai putea respira.

M:Eu am fost da!Am nevoie de tine acum!*ma preling pe abdomenul lui bine facut incepand sa plang*

Ad:Da..dar..cum..um..

M:David s-a intamplat.M-a vazut cum ma transformasem in Buburuza filmand totul si acum ca sa nu imi arate identitea mi-a...mi-a propus sa fiu impreuna cu el...Si de aia voiam sa sti ca imi pare rau si vreau sa ai increde in mine ca pe tine te iubesc!

Ad:Marinette...

M:Si stiu ca te-ai suparat .Dar nu am avut de ales esti singuru in care am increde deplina!

Ad:Marinette?

M:Da?

Ad:Nu sunt suparat!

M:Se...serios?

Ad:Desigur!Nu e vina ta!E vina idiotului aluia.Iti multumesc ca ai avut incredere in mine si ca mi-ai spus adevarul!

M:Deci?....

Ad:Suna dur dar da...trebuie sa o faci pana cand gasim o metoda de al oprii si ai arata lumi ca e un badaran bine?

M:Adica...

Ad:Da ,vom sti doar noi doi.Te iubesc ,te iubesc si ti-as spune-o de o mie de ori!

M:Bine si eu te iubesc!

Ad:Acum ca am rezolvat ,,afacerile" haide sa ne intoarcem la noi.

Incepe sa ma sarutr atat de tandru incat nu mai voiam ca nimeni altcineva da o faca.Il voiam pe el din atatea multe motive incat nu se pot explica.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum