Nino~

108 9 8
                                    

Ad:Neata!~

O soapta mi se prelungi , o voce calda si blanda.Una in care ma pierdeam mereu.

M:Mhm

Ad:Ce face printesa mea?

Avand o voce mai groasa de dimineata , Adrien devenise o alta persoana , o alta poveste de iubire.Ma indragosteam de  fiecare data de el , mereu si mereu aceiasi afectiune.

M:Ma scuzi sa te anunt dar a sunat cam pervers.

Am inceput sa radem pana cand nu mai aveam suflare.Rasul se stirngea usor , gafaiam amandoi gandindu-ne la acelasi lucru.

Ad/M:CLATITE!

***

Ad:Pot sa asigur ca sunt cele mai bune clatite mancate vreodata!

M:Vai multumesc!

Si fac o plecaciune in semn de multumire.Chiar si aceste momente , aceste momente sunt unele din micile bucurii ale mele.Inca nu imi vine sa cred ca totul a revenit la normal!

Ad:Hmp!Apropo!

Zice Adrien cu gura aproaaape plina.

Ad:Nu i-am mai vazut pe Nino si pe Alya de mult!

M:Mda...oare ce fac?

Ad:Vai sa vedem!

***

Ad/M:CUM?!

Al:Nu va mirati!Stiam ca o va face!!

M:Stai..nu nu nuu!Nino nu e genu asta!Deloc!

Al:Oh Marinette*cade in bratele mele incepand sa planga*Nici nu stiu ce sa mai fac!Cre...credeam ca o sa isi ceara scuze dar nu...

Ad:Nu inteleg inca...Cum s-a intamplat?

Al:....Pai....M-a invitat sa merg cu el la un restaurant.Credeam ca imi pregatea o surpirza...Si o da!Ce surpriza!Asa , am ajuns acolo cand dintr-o data stau singura la masa asteptandu-l  sa vina de la ,,baie" .Pana la urma ma..ma razgandesc si ma duc sa il caut.Deabea atunci mi-am dat seama ca eram la un restaurant dintr-un hotel!Simteam cum totul se dezbina din bine!Pana la urma ajung langa o usa ,o deschid si ce sa vezi!Nino se culca cu una niste cameriste!

M:Alya...eu...

Al:Cand ma vazut nici nu ma bagat in seama!Dupa o vreme de asteptare , coboara si el cu acea camerista spunand ca se muta in Spanai cu ea!Va vine sa credeti?!

Ad:Nu imi vine sa cred ca am avut asa prieten !Atat de prost si d eidot sa fi sa iti inseli iubirea vietii tale?!

Al:Oare cum crezi ca ma simt eu?!Iti multumesc , si tie Mari , ca ati conceput aceasta excursie...in incercarea de a ne impeeuna din nou.

Imi venea sa ii spun ca nu stiam despre aceasta excursie si ca nu a fost idea mea dar ,era mult prea distrusa.

M:Alya imi pare asa de rau!Te rog eu mult nu te mai gandi!Nu te merita!

Al:Asa spune toata lumea...

Ad:Te rog ascult-o pe Mari...ea...are dreptate.

Cand il aud pe Adrien ,un zambet imi apare pe fata cand mi-am dat seama la ce se refera.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum