O noapte in amurg

207 8 0
                                    

M:Uite...Acum ca deja am inceput....

Spun si observ cum privirea lui ca de jad este atintita spre mine atent.

M:Un baiat de la scoala,de care imi place,si regret asta....Este impreuna cu altcineva si asta ma distrige pe dinauntru!Dar cel mai rau si mai rau ma doar ca nu simte la fel!

Ch:De ce spui asta?!Poate chiar te place si nu isi da seama!

M:Nu.Astazi i-am dezlantuit sentimentele fata de el.

Ch:Si?....

M:M-a respins.M-a respis de parca suferinta pe care urma sa o am nu conta deloc!!

Incep sa plang.Plang pana ma tin plamani.

Ch:Te rog mult calmeazate!Uite!Am o idee.Mi te alaturi?

Spune aratand spre oras.Ma uit la el confuza si derutata de situatie.

Ch:Deci?Haidee!!Stiu un loc bun de unde sa privesti luna si mai bine!Observ ca o cam adori.*spune cu o voxe de copil*

Un zamnet tamp imi apare pe fata.Ce poate fi rau in asta?

M:O..ok....

Nici nu cred ca mi-a auzit replica ca deja ma vad deasupra orasului ,pur si simplu zburand.Pot sa precizez,ca nu am mai vazut nicioadata orasul noaptea.Era asa....asa.. de splendid!

Ch:Am ajuns!

Ma pune bland pe asfaltul cel rece astfel observand ca suntem pe o cladire.Nu orice fel de cladire.Ci una dintre cele mai mari din oras!

M:Wow!Chat!

Ch:Iti place?

M:Am citit numai in carti despre aceasta cladire ...dar sa si fiu pe ea?!Desigur ca imi place!!

De nicaieri,o melodie lenta se asterne pe langa noi.

M:De...de unde vine asta?

Ch:Cred ca de vizavi.Vecini de pe aici sunt foooarte romantici;)

M:De und esti tu asta domnule stie tot?

Spun cu bratele incrucisate.

Ch:De obicei obisnuiesc sa vin pe aici.Este locul meu de liniste si de pace.

M:A...acum e totul clar...

O tacere se pune pe noi cand....

Ch:Vrei?

M:Ce?..

Ch:Sa dansezi!De...desigur doar daca vrei adica nu e-

M:Mi-ar placea!

Ne prindem mainele unui altuia incetu cu incetu apropiindu-ne unu de altul dansand pe ritm de parca eram numai unu.Un suflet vomplet regasit dupa atata vreme

Imi asez usor capul pe pieptul lui astfel incepand sa ne coordonam cat mai bine.Inchid ochii ascultand ritmul melodiei.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum