Incepand din acea zi eu si David ne-am prefacut in fiecare zi ,in fiecare ora ca suntem impreuna.Privirile Lila-ei si a lui Adrien fierbeau pe zi ce trece.Pana cand ,intr-o zi ceva s-a schimbat.
M:Buna und esti?Trebuia sa fi deja aici!!
Da:Scuze ,,draga" dar am putina treaba.
M:Pai da si eu ce fac?!
Da:Dute fara mine.Vin si eu peste o ora.
Stupid.Intru in liceu privirile fiind atintite spre mine.Bizar.Ma intalnesc cu Alya asfel putand sa o intreb ce atata zarva.
Al:Unde e David?De obicei veneati impreuna!
M:Spune ca vine si el imediat.
Al:Nu vreau sa te judec dar....de ce el?Adica...Adrien te place mult...si tu il alegi pe badaranu asta?!Sti cum se poarta!
Se ridica suspicuni..exact ce ma temeam.
M:Nu stiu..pur si simplu..
Da:Marinette!!
Aud o voce destul de calma venind din spatele meu.
Da:Ce face iubita mea?
M:Destul de bine.
Spune si ma imbratiseaza pe la spate.
Al:Am o intrebare,de ce nu va sarutati daca tor sunteti impreuna?
Oh shit.....Ce ma fac acum?!
David pe de o parte reactioneaza calm.
Da:Serios?Nu ne-ai vazut sarutandu-ne?Pai hai sa-ti aratam!
Stia ce?!Ce face asta!Regula era fara sarut-Si m-a sarutat.....Defapt incepea sa imi placa...Ma uit cu coada ochiului in spate und eil observ pe Adrien venind spre noi,imediat schimband directia.
Al:Awww!Bine acum e clar!Chiar sunteti un cuplu dragut!
M:Nu-i asa?*Spun printre dinti nervoasa*Ne scuzi putin!
Il trag pe David dupa mine.
M:Ce a mai fost si aia?!Aa spus clar fara saruturi!!
Da:Calm Mari.Doar nu voiai sa zic:Da noi nu suntem impreuna doarne prefacem!Ha ha ce gluma amuzanta!" *Spune el pe un ton ridicol*
M:Bine bine....Sa nu s emai intample!Si apropo!Unde ai fost?
Da:Sa pregatesc.
M: Ce anume?
Da:Ai uitat ,astaiz implinim o luna de ,,relatie" si ma gandeam ca ar fi dragut sa iesim undeva.
Stai..a trecut deja o luna de cand facem asta?!Adica....wow.....Ma mir ca si-a adus aminte ca eu am uitat.
M:Um da sigur....
*******
M:Un milkshake de ciocolata va rog!
Da:Si eu unu cu banane multumim!
Ne luam fiecare milkshakuri-le si ne asezam pe aceiasi terasa ca de fiecare data.Aceasta cafenea a deveni un fel de ,,loc al nostru".
M:Deci.Cum o mai duci?
Da:Glumesti cu mine?
M:Pai ce doamne iarta-ma voiam sa zic?
Chipul lui este cuprins de un zambet apoi deeun ras strengar.Este prima daca cand il vad pe David razand.Mereu este retras de toti.Mai ales cand e vorba de sentimente.
M;Ce e?
Da:Nimic doar ca ma faci sa rad.*spune ironi*
M:Aha
Da:Deci ma gandeam Vineri seara sa mergem la un film.
M:Nu ti-a ajuns ca am mers acilea acum?
Da:Multumesc pentru sarcasm si nu.Vreau sa stau mai mult cu tine.Nu multa lumea este asa...ca tine.
Pardon?Cred ca tocmai am deschis o usa ascunsa din inima lui pe care nimeni altcineva nu a putut sa patrundra.Cea a sentimentelor
CITEȘTI
꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB Story
RomanceMarinette Dupain Cheng si Adrien Agreste au o ruptura in relatia celor doi fiind implicata Kagami.Pana cand un anumit pact creat intre Marinette si David Lancouve creaza o noua realitate intre lumi.David Lancouve este inamicul numarul 1 a lui Marine...