O noapte agitata

139 8 4
                                    

Unele zile pot fi mai dure , altele mai blande.Viata ni este mereu cum ti-ai planuit a fi. Stand aici , langa renumitul Adrien Agreste imi dau seama ca soarta nu ne-o facem noua ci pentru ceilalti.Bucuria de pe chipul lui imi face inima sa sare in sus de bucurie.Clipele petrecute cu tatal sau sunt numarate .

Ad:Vezi?Si acela e un cires!Infloreste des !

Spune aratandui tatalui sau un cires batran , care dupa spusele lui Adrien inflorea destul de des primavara.Domnul Agreste tacea, tacea si privea incercand sa inteleaga tot ce ii enumera Adrien.
   
Da.E dureros sa iti vezi tatal cazand usor usor intr-o boala care poate duce spre moarte.Numai ca , el mereu este si va fi pozitiv , indiferent de situatie.

Ad:Cum mai merge?

M:Cu David?Ha...groaznic...

Ne plimbam agale pe aleea din fata conacului.Era o zi asa de superba.Soarele isi arata adevarata splendoare prin razele lui auri facand cerul sa aiba un albastru stralucitor.

Ad:Cred...inca nu imi dau seama ce l-ar detrona...

M:Voi incerca sa aflu la...îh...urmatoare noastra ,,intalnire"*folosind chilimele de vighoare in discutie*

Ad:Ai grija te rog.

M:Sunt bine,doar nu ma va omora!Te iubesc!

Ad:*ofteaza*Si eu .

Ne dam un sarut in graba , eu indreptandu-ma apoi spre acea zisa ,,intalnire".

****

M:Se pare ca am ajuns la timp!

Da:Asa se pare!Deci azi ne vom intalni cu niste prieteni de ai mei.

M:Ce fel de prieteni?Stiu ca tu poti avea si niste brute ca prieteni...

Acele cuvinte parca l-au enervat.Bine poate nu trebuie sa mai spun tocmai tot ce gandesc...

Chiar daca nu era nevoie imi cer scuze.Doamne badaranul asta nu stie ca joc fals.Ce idiot.

Da:Uh lasa asta acum.Comportate cat mai exeplar si f-a tot ce zic eu , e clar?!

M:Sa fac tot ce zici tu?!Cine te-

Da:Sau ai vrea sa le arat tuturor acel videoclpi in care , o stai , esti tu!

Il uram.Il uram din toata fiind mea.Dar daca voiam ca planul sa continue...trebuia sa indur.

M:Bine...fac tor ce vrei tu...

Parca triumful se putea pe fata lui.Ma i-a agresiz de mana strangadu-ma tare.Ma durea.Intram in ,,restaurant" care era defapt o berarie.Mda frumos.

..:Hey!A venit David!

...:Si se pare ca a adus si o bunaciune!

Inima imi batea ca la nebuni.Imi era frica.

***

...:Si cum te cheama papusa?

M:Um eu..trebuie sa merg pana la baie!

Da:Bine sa revi imediat!

M:Mhm.

Fug cat ma tin picoarele spre baie inchizand usa.Decid sa ii trimit lui Adrien un mesaj.Mainile imi tremurau.Imi era asa , asa de frica de acesti oameni.

M:Te rog eu mult inebunesc,mi-e frica ,vino repede aici ca sa ma aperi daca se intampla ceva .Te rog!!!!

Ad:E totul in regula?

M:Nu ! Nu este!,,Prietenii" astia a lui David imi dau fiori..Daca imi fac ceva?!

Ad:Sunt acolo in 5 minute.

Parca m-am mai linistit.Ies din baie indreptandu-ma spre masa lor.

Da:Aici erai!

Ii arat un zambet cat de fals posibil.El ma trage strans langa mine sarutandu-ma agresiv.Mirosea a alcool.Nu eram in siguranta aici.

***
Il vad pe Adrien cum intra ca vantul pe usa.Ii zambesc tembel dandu-si seama ca nu sunt ok.

Figura lui era una protectoare.

Ad:Ce se intampla aici?!

Da:Mai mai mai, Adrien Agreste in persoana!Vezi tu , ma distram si o putin cu bunaciunea mea.

Cnad Adrien a auzit cele spuse nu a mai putut.L-a luat de guler pe David trantindul la podea.

Lucrurile decurg cat de prost se putea.Imi era frica ,dar pe de o parte simteam o admiratie puternica fata de Adrien.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum