Un plan de milioane

124 9 0
                                    

M:Multumesc...

Ad:Nu trebuia sa mergi acolo.

Eram la spital.Adrien a primit niste pumni zdravani in fata.Avea buza umflata si un ochi vanat.

M:Stiu.Mi se rupe sufletul sa te vad asa..

Ad:Nu e vina ta.As face orice pentru tine.

Neputand saaii raspund ii arat un zambet atat de sincer incat se vedea pe fata lui ca a primit mesajul.

M:Vreau sa termin cu chestia asta!Avem alte lucruri mult mai importante!

Ad:Dar Mari , daca Hawk Moth afla cine esti iti face rau!?Nu pot sa permit asa ceva!

Serios?Si in aceste momente care ar trebuii sa fie pentru el , el tot la mine se gandeste.

M:Stiu stiu...atunci trebuie cumva sa ii fur telefonul...

Ad:Dar cum?

Dupa un timp de gandire mi-a venit o idee .Nu era cea mai stralucita si sper ca Adrien sa nu o accepte.

M:Am eu o idee.Dar nu cred ca ti-ar placea...Deloc.

***
Da:Ma surprinde ca te-ai despartit de ala sa ramai numai cu mine!

M:Ce pot sa spun!Esti mai puternic,istet si curajos decat el!

Aha.Pe naiba era.

Da:Asa este!Acum haide.

Doamne tinema in paza ca mor cu asta.Adrien ne supravechea toate miscarile deci eram cat de cat in siguranta.Ma mir ca a fost de acord.Dar daca asta il va oprii...Atunci o fac.

***

Da:Si aici este resedinta Lanvoue.

M:Frumos!

Era o casa micuta si inghesuita de mii de lucruri.Pereti erau albi.Macar atat sa fie frumos.Pereti.

Da:Haide.

Inima imi batea asa de tare ca imi venea sa urlu si sa fug inapoi in bratele lui Adrien pentru alinare.

Intram intr-o camera destul de intunecata .Intru prima apoi urmata de el care inchide usa.Vai mama mea.

Se apropie agresiv de mult de mine uitanduse in ochii mei.Avea niste ochi salbatici de un albastru inchis spre negru.Incepe sa ma sarute pe cad usor ,eu gemand fara sa vreau.Nu imi placea sa fac asta dar daca era parte din plan...

Isi ridica buzele de pe gatul meu spre buzele mele incepand sa ma sarute la fel de agresiv.Ma prinde de talie,eu nevoita atunci sa ma prind cu bratele de gatul lui.Ne plimbam usor limbile prin gurile noastre(stiu suna pervers,daca nu vreti sa cititi nu sunteti obligati!Inca o data scuze).

Ma pune pe pat usor el fiind de asupra mea.Incepe sa isi coboare buzele atat de jos de a fost nevoie sa imi dea camasa jos pentru a continua.

M:David nu-

Da:Shh,in seara asta esti numai a mea.

Imi venea sa plang , sa ma zbat , sa fug.Ma uit prin camera incercand sa gasesc vreo camera de luat vederi pentru al asigura pe Adrien ca nu imi face placere sa fac asa ceva.El receptioneaza prin casti ca ma alinta in continuu dupa ce totul se va termina.

Acele soapte din casca imi da o stare de calmare.Astfel lasandu-l pe David sa faca tot ce vrea cu mine.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum