Greselile oare se pot repare?

92 6 7
                                    

Ch:Si...tatal meu va muri?

Lb:Nu si daca il oprim.

Ch:Din ce?....

Era noaptea tarziu.Ne plimbam pe strazile Parisului ,, patruland " .Poatr ca daca am un aliat de nadejde ca si Adrien , lucrurile ar fi  mers intr-o directie mai buna.

Lb:Adrien...tatal tau este Hawk Moth!

S-a oprit.La fel procedez si eu.Se uita cu ochii rugator la mine sa explic.Asa ca , continui.

Lb:Si cand vom afla, peste cativa ani..

Ch:ANI?!

Lb:Da....el va muri astfel revendicand ,,tronul " Felix care pana la urma ma adus in aceea coma...

Ch:Nu are logica...Cum de?Adica..tu chiar ai fost intr-o coma?...Si ai vazut viitorul?

Lb:Pentru tine e viitor, pentru mine era prezentul....

Se uita trist la mine.Se vedea pe fata lui , oboseala.Atat deemulte informatii intr-o zi ...da...e epuizant.Ne mai uitam unul la altul pret de cateva minute pana cand dintr-o data ma prinde intr-o imbratisare.

Ch:Vom trece si noi peste asta , iti multumesc ca ai avut incredere in mine!

Lb:Esti singura persoana in care pot avea.incredere cu adevarat , nu ai de ce sa imi multumesti.

Parca si il vedeam cum zambea.

***

Schimbare viitorului poate duce numai la probleme.Dar , oare exista cai prin care putem sa nu traim cum traiam?Oare exista o cale de ai fi fericiti?

Ma indreptam spre scoala cand telefonul incepe sa imi bazaie.Il i-au din buzunar.David .Uitasem complet de planul nostru de la inceput!

M:Alo?

Da:Parca nu am mai vorbit de o vesnicie!

M:O saptamana...

Da:Apropo , cum mai merge?

M:Te rog sa nu te superi ok...?

Da:De ce m-as supara?

M:Pentru ca....am....

Al:Aici erai Marinette!

Alya ne-a intrerupt fix in acel moment...

M:Eu um..trebuie sa inchid!Ne auzim mai tarziu!

Da:Stai Mari nu-

Si am inchis.Rasuflu usurata .

M:Nu vrei sa sti cat de mult mai ajutat.

Al:Okk , nu inteleg situatia dar hai mai repede ca intarziem!

***

Dm:Poate sa imi spuna cineva de cine este scris romanul ,,Dragostea in vremea holerei" ?

Am revenit la aceeiasi intrebare.O vad cum Lila ridica mana.

Dm:Da Lila?

Li:Este-

Intru peste raspunsul ei.Il stiam!Acum il stiam!Si nu o lasam sa imi ocupe spatiul.

M:Dragoste in vreme holerei" este scrisa de Gabriel Garcia Marauez!

Toate privirile mirate se atintescbspre mine , chiar si a doamnei profesor.Numai doua dintre ele imi zambeau afectuos.Adrien si David.

Dm:Um...este adevarat dar , te rog sa ridici mana data viitoare!

Imi dau ochii peste cap urmand ca toata ora sa ma holbez, cat la Adrien cat si la David.

꧁O Ruptura A Realitatii꧂MLB StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum