1.Bölüm 🌕

311 13 2
                                    

Yalnızlığıma bir dost arasaydım bu kesinlikle sessizlik olurdu.
Huzur bulduğum tek anlar içime hapsettiğim sessiz anlar olurdu.
Yüreğimin buğusunu silen , hayata biraz daha alışmamı sağlayan bir sebep yoktu benim için.

Yine de yaşamalıydım güzel bir düzen kurup hayatıma şekil vermeliydim.
Öyle de yaptım bugün hatta dakikalar önce mezun oldum .

Benim için gurur vericiydi ilk defa kendimle gurur duydum fazlasına gerek yoktu.

' Sana göre hiçbir şeye gerek yok . '

Diyen iç sesimi saniyeler içinde kovarak adımlarımı bahçeye doğru ilerlettim . Havada buhran vardı öğle saatleri olmasına rağmen her an yağmur yağacak gibiydi.

Üniversitenin arka bahçesinde benden başka kimse yoktu bu yüzden kısa bir süre de olsa sessizliğin tadını çıkarabilirdim. Taki önümden hızla koşarak geçen yirmili yaşlarda adamı görene kadar .
Bahçesinin çoğu yeri telle sarılıydı.
Çıkmaza girdiğinin farkında mıydı acaba ...

Siyah jip tam adamın önünde durduğunda kaşlarım istemsizce çatıldı . Kötü şeyler sezmeye başlamıştım bunun sonu nereye gidecekti kestiremiyordum.
' Bence eve topukla hiç tekin değiller.'
Diyen iç sesimi dinlemeli miydim bilmiyordum çünkü merak duygusu her hücremi istila etmişti.

Belki de o adamın yardımıma ihtiyacı vardı bunu nasıl göz ardı edebilirdim ki !

Jipten inen takım elbiseli , uzun boylu ,kumral ve geniş cüsseye sahip olan güzel yüzlü adam tüm endamıyla ilerliyordu.
Bir dakika bunlar mafya olabilir miydi?

Bir sürü adam dikilmişti çevreye alacaklı gibi duruyorlardı. Peki şu yüzü güzel adam o kimdi ?

" Abi ne olur yapma! Affet bu sefer cehalete kapıldım. "
Çehresi sertleşirken yüzünde mimik oynamayışı içimi ürpertmişti .
Kaşları gür ve biçimliydi düzgün ve karakteristlik bir buruna sahipti.
Yüzünde anlaşılmadık bir gerginlik olduğu çok belliydi .

" Cehalet ? Sizin gibi aptalların sığındığı bir bahane değil mi ?"
Sesi , tınısı bile ürperticiydi .
Ne istiyorlardı o adamdan..
Birden ağlamaya başlarken aynı orantıda yağmur da gök gürültüsüyle yağmaya başlamıştı.

" Bitirelim mi işini abi ?" Diyen gür kıvırcık saçlı, esmer adam silahını cebinden çıkararak aciz olan adama yöneltti .

Güçlerini kullan, bunu yapabilirsin!
Bakışlarımı silaha odaklayarak tüm gücümle direndim..
Silahın tetiğine uzanacağı sırada silah gürültülü bir şekilde yeri boylamıştı.
Sert rüzgar etrafı sararken kulağımda çınlayan sese karşı ellerimi kulağıma getirerek " Yeter bu kadar saçmalık!" Diye bağırdım.

İşte şimdi bütün bakışlar benim üzerimdeydi.

" Silahı bile tutmayı beceremiyor musun sen ?" Sarışın olan adam kinayeli bir şekilde esmer adama söylenirken esmer adam sinirle soludu . " Nasıl düştü anlamadım sıkıca tutuyordum imkansızdı düşmesi. "

" Kesin sesinizi!" Tok ses etrafa yayılırken korkmamam gerektiğini düşünerek ilerlemeye başladım .
Ahh! Polis ? Nasıl aklıma gelmezdi merağıma yenik düşebiliyordum ama polisi arayamıyordum öyle mi ?
Yaptığım tam bir aptallıktı.

" Bu yaptığınız çok yanlış. Hatta şunu sorayım ne yaptığınızın farkında mısınız?"sarışın olan adam alayla gülerek ellerini cebine soktu .
Kimse yağan yağmuru umursamıyordu anlaşılan.

SALKIM | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin