Hepimiz bardaklarımızı kaldırırken sarhoş olmaya adım atmış olan Masal gülerek başına dikledi birayı.
Melike de inanmayan gözlerle onu süzüyordu." Bu kız içelim dediğinde korkacaksın demiştim değil mi ?"
" Az önce söyledin evet ." Dedim gülümseyerek. Bakışları limonlu gazozuma değince otuz iki diş sırıttı.
" Biri ayyaş olmaya level atlıyor diğeri masumlukta mastır yapacak ." Diye alayla gülünce bir şey demek yerine gazozumu içmeye devam ettim ." Bir de benim evimde bana üstünlük taslıyor kıza bak ya ! Elimde kalacak bir gün gerçekten ." Elini savura savura konuşmaya başladı hararetli bir şekilde. Demetin ona söylediği sözleri bir bir anlatırken Melike de geçmişini daha tedaylı bir şekilde özetlemişti.
" Demet hep öyleydi bilmiyormuş gibi konuşuyorsun Masal ."Dedi bıkkınca Melike. Arkadaş arkadaşına karşı nasıl bu kadar gaddar olabilirdi ki ?
Masalın gözleri bana değince burukça gülümsedi." İnsanlar çok aldatıcı. " diye tısladı ve hemen sonra devam etti ." Kimseye güvenmemen gerektiğini öğretiyorlar insana."
Haklıydı ne denebilirdi ki belli ki canı çok yanmıştı ama bana bunu ufak bir şeymiş gibi lanse etmişti.Aramasam , arayıp ihtiyacı olduğunu bile söylemeyecekti benden çekiniyordu ve buna gerek olmadığını ona gösterecektim tabi ayılması gerekiyordu.
" İçimi iyice baydın Masal ."
Masal, göz devirerek baktı Melikeye ve beni işaret etti hayran bir şekilde .
" Bak! Güneşin sesi çıkıyor mu beni dinliyor sessiz sessiz ."
Bu sefer Melike göz devirerek elindeki bardağı ağzına getirerek dikledi hemen." Masal bu kadar yıpratma kendini hem Demetin kafası da yerinde değil anlaşılan ne dediğini bilmiyor işte. "
Rahatlaması gerekiyordu. Geçmişi takarak kimse hayatına devam edemezdi kendimden biliyorum . Değmeyen kimse için de ömür harcanmazdı." Ben de dayanamadım ağzıma geleni söyledim. "
" Ne söyledin?" Diyerek atıldı Melike merakla . " Poyrazın ona değer vermediğini ve bunu bile bile utanmadan peşinde gezindiğini söyledim. " Gazoz boğazımda kalırken öksürerek kendime gelmeye çalıştım.
Gerçekten bunları yüzüne söylemiş miydi ?Melike masadaki suyu uzatırken. " Teşekkür ederim ." Diyebilmiştim.
" İyi misin ? Yoksa gazoz içmeyi mi bilmiyorsun. "" İyiyim. Beş yaşında çocuk değilim merak etme ."
İtici olduğunu her şekilde ortaya seren bir kızdı maalesef .
" Öyle deme şuan beş yaşındaki çocuk daha iyi içebiliyor . "" Beni yermeyi kes istersen ." Dedim keskin bir dille . Canı sıkılmış bana sarıyordu.
Güneş başını masaya yaslamış ağzına gelen küfürleri sıralıyordu.
Bu kızın ağzı bu kadar bozuk değildi.
Anlaşılan sarhoşluk yaramıyordu ona ." Şerefsiz Altan birde utanmadan selam şöylemiş bana ! Sen kim...."
Melike ağzını seri bir şekilde kapatarak ayaklandı.
" Kes artık sesini millet bize bakıyor. "
Birden öğürmeye başlayınca Melike iğrenerek çekti elini ." Tam bir pisliksin biliyorsun değil mi ?"Kız istifra ediyor gelmiş burada söyleniyordu keyfeyfi sanki !
Peçeteyi uzatınca yavaşça sildi ağzını.
Yanına giderek saçlarını özenle topladım.." Gidelim yoksa burada sabahlayacağız ." Dedim haklı olarak . Melike olumlu anlamda başını sallayarak çantasından çıkardığı parayı masaya bırakarak Masalın diğer koluna girdi hemen .
Masalı arkaya yavaşça bindirdiğimizde ben de yanına oturdum . Melike de sürücü koltuğuna yerleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALKIM | TAMAMLANDI
Fiksi RemajaKaderin elinde dönen pervane sizi nereye sürükleyebilirdi? Beni ucu bucağı olmayan derinliklere sürüklemişti. Geriye kalan hasar bedenimde değil ruhumda oluşmuştu ve ben o hasarı hayatım boyunca yok edemedim . " Oyunu kurallara göre oynamazsan kayb...