37.Bölüm 🌕

42 5 0
                                    



~ Çürümüş bedenlerde çırpınan ruhlar.~





Ne olursa olsun bir aile kaybetsem bile koskocaman bir aile kazandığımın farkındaydım bu nedenle içimi kaplayan huzur bana artık iyi gelmeye başlamıştı.
Onlarla beraber iyileşiyordum işte .
Ne de olsa ayağınız taşa çarpsa yanınızda birilerinin varolduğunu biliyordunuz .

İşte bu güzeldi!

" Kerem onu çabuk bana ver ! " diyerek cırlayan Masal salonun etrafında dört dönmeye başladı .
Kerem ise keyifle onu sinir etmeye devam ediyordu . " Bak Merti uyandırırım seni gebertir .! " diyerek kükremeye devam ederken Kerem elindeki pizza kutusunu daha da sıkı tutarak sinsice sırıttı . " Valla senin gebertmeni tercih ederim ."
Masal bu sefer saçlarını yolmaya başlarken önünde dikildim .

" Bir kutu pizza daha var ." Dedim heyecanla atılarak . Masalın gözleri ışıldasa da " İçinde mantar var mı?"
Diye bir soru yöneltmişti bana .
Sanırsam vardı. Başımı olumlu anlamda sallarken Kereme odaklandı tekrardan .

" Bir kutu daha pizza varmış değişelim mi ? Mantar sevmiyorum ben ."

Gözlerim usulca kapanırken derin bir nefes çektim içime . Bu kavga böyle sürüp gidecekti kesinlikle .
Merdivenlerden inen Poyraza takıldı gözlerim ki sonrasında da ayırmadım .

En son uyuyordu ve şuan ıslak olan ve etrafa savrulan saçlarından anlaşılıyordu duş aldığı.
Villa kiralamışlar bu kısa süre zarfında birkaç gün de burada kafa dinlemek istedikleri için gelmiştik.
İyi de olmuştu.

Sakin ve huzurlu bir yerdi burası.

Poyraz kendini koltuğa bırakırken yanını işaret ederek oturmamı belli etti . İtiraz etmeden otururken mutfaktan çıkan Burak abi ve Elçin de yanımıza gelmişti.

" Pointball birazdan başlayacak hadi çıkalım vakit kaybetmeden ."
Daha öğlen sularıydı oysa .
Masal galip gelmişti en sonunda ve Kerem kaderine küserek diğer kutudaki pizzaları araklamaya başlamıştı.

Kadınların  her zaman kazandığını söylemiş miydim ?

" Sen hamile bir kadına göre fazla aceleci değil misin ?"
Bütün bakışlar Kereme yönelirken Elçin ters ters bakmaya başladı bu sefer . Burak abi üzerine atlayacakmış gibi duruyordu. " Sanane lan karımdan ! Hamile kadın pointball aşermiş ne var bunda ?"
Kerem ellerini hafifçe kaldırarak masum bakışlar atmaya başladı.
" Hiçbir sorun yok abi takılın siz ." Diyerek ağzına fermuar takınca gülesim geldi bu haline.

Poyraz elini yanağımda hafifçe gezdirirken dünyadan soyutlanmışcasına bakışlarını benden çekmiyor sohbetlere eşlik dahi etmiyordu ve ben bu durumdan fazlasıyla utanıyordum.

Bu aralar bıraksa sanki elinden uçacakmışım gibi sımsıkı sarıyordu kollarına. Bol bol dua ediyordum her şeyin eskiye dönmesi için çünkü fazlasıyla yorulmuştum artık .

" Güneş..."

" Efendim..."

Sesindeki tını beni hoşnut ederken başını iyice boynuma yaslayarak yutkundu . " İsmini söylemek hoşuma gidiyor . "  Kalbimden geçen ılık kan daha fazla pompalanırken ne yapacağımı bilemez halde bakışlarımı bizi merakla izleyen Elçine çevirdim Masal hâlâ karnını doyurmakla meşguldü.

" Siz gelmeyi düşünmüyor musunuz ?"

" Biz bir saat sonra geliriz siz önden gidin ." Diyerek atılan Poyraza şaşkınca baktım. Neden onlarla gitmek yerine bir saat sonra çıkıyorduk. " Neden ?" Dedim bakışlarım ona yönelirken. " İşimiz var seninle. " diyerek çapkınca göz kırpınca bir şey diyemeden kaçırdım bakışlarımı.

SALKIM | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin