16.Bölüm 🌕

45 6 0
                                    


Yavaşça kapıyı kilitlerden Poyrazın bakışlarını üzerimde hissettim .
Başımı 'ne var ?'Dercesine sallarken bıkkınca nefes vererek tişörtünü çıkarmaya koyuldu .

" Fazla ürkeksin." Dedi net bir şekilde.
Yanına doğru ilerlerken gözlerimi kısarak baktım ona ." Ben fazla ürkek değilim sen fazla düşüncesizsin." Dedim . Öyleydi bu odaya çat kapı girmeyeceğini nereden biliyordu ki !

" Masal , Merti kabul etti mi ?" Diye soru yöneltti bana Poyraz .
Valla az önce küçük kıyamet kopmuyor değildi .
" Uzun bir süre kavga ettiler tabi . Sonra Masal kabul etmek zorunda kaldı yavrum . Hep senin yüzünden. "
Poyrazın yüzünde gülümseme oluşurken yatağına doğru ilerledi .

Yalnız ben çok çekiniyordum.
Burada öylece dikilsem sorun olur muydu ? Olmaz bence ya .

" Yavrum niye orada dikiliyorsun?"

" İyiydi burası . "

" Güneş ."

" Geliyorum ." Dedim koşarak yanına ilerleyip . Birden bodoslama yatağa düşerken Poyrazın beni tutmasıyla beraber burnum yanağına değmişti.
Ne sakarım ama !

" Sürekli burnumun dibinde bitiyorsun ." Yavaşça geri çekilirken bu sefer yüz yüze olmanın rahatlığı olsa da yakın olmanın rahatsızlığını hissediyordum.

" İsteyerek olmuyor. " Dedim kendimi geriye çekerek. Yatağa tekrardan uzanırken ben de ışıkları söndürüp tekrardan yerime yerleştim.
Dışarıdan vuran ışıkla az da olsa onu izleyebiliyordum.

Bir erkeğe göre fazla güzeldi.
Biliyorum zihnimde habire dönen bu düşünceyi düşlüyordum ama gerçekten öyleydi . Ona başka gözlerin değmesini istemiyordum.
Benden başka kimseye bakmasını, hatta muhattap olmasını bile istemiyordum .

" Benden ne zaman haberin oldu ?"
Dedim en başta sormam gereken soruyu şimdi sorarak .
Gözlerini usulca kapayarak açtı .
" Seninle olan birkaç karşılaşmamızdan sonra ."

" Beni gerçekten öldürecek miydin peki ?"

Başını olumsuz anlamda salladı.
" Kadınları öldürmem. "
Bakışlarım ona yönelirken derince yutkundum. Yani o gün blöf yapıyordu tamamıyla.

" Sana bir sır söylesem onu saklar mısın?"

Bakışları bu sefer bana yönelmişti. Doğrusu benim tarafa dönerek öylece izlemeye devam etti .
" Ne sırrı vereceksin?"

" Zamanı gelince söyleyeceğim ama senin de söz vermen gerek bunun için."

" Söz. " dedi hiç düşünmeden.
Her şeyi hareket ettirebiliyordum bazen olur da irademi kaybedersem diye korkuyordum bu yüzden her şeyi bilmesini istiyorum tabi zamanı gelince o zamanı ben de bilmiyordum.

" İyi geceler ."

" Sana da ." Dedi gözlerini yummasının ardından. Bir süre onu izlemeye devam ederken düzgün nefes alışverişlerinden dolayı uykuya daldığını anlamıştım.

Elim hafifçe havalanırken duraksadım. Tenine dokunmak onu hissetmek istiyordum .
Kalbime yerleşen bu sevgi gittikçe daha da büyüyordu ve ben nedenini bilmiyordum .

Elim yavaşça yanağına değerken kalbimde hissettiğim kelebekler bir anda uçmaya başladı .

'Seni sevmek sonum olacak. '

Onu sevmek sonumdu, benim için çıkmaz sokaktı o .
Elim öylece yanağında gezinirken yaklaşarak gözünün üzerinden öptüm uzun bir süre .

Ona arkamı dönerek hızla kapadım gözlerimi yoksa heyecanıma yenik düşecektim şurada.




🌕

SALKIM | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin