Ik kijk in de spiegel , mijn zwarte haar is perfect gekruld en mijn ogen zijn nog steeds helder blauw.
"Melody, doe ff je jurk aan dan doe ik ff je make-up."zegt sia. Ik heis mezelf in de jurk en stap de badkamer uit naar de slaapkamer. (De jurk staat op de foto als je op de foto klikt kan je hem zien)
Sia, Camille en victoire's monden viel open van verbazing .
"Wauw je ziet er echt prachtig uit." zei victoire. "Dankje jullie ook .'' zei ik.
We knuffelden elkaar , En toen ging ik zitten op de kruk zodat ze mijn make-up kon doen.
mijn make-up was klaar en ik liep weer naar de badkamer ik had eyeliner enz op en voor het eerst in me leven roze lippenstift. Het zag er prachtig uit.
Ik keek op de klok , het was 10 voor 8 dus iedereen deed nog de laatste dingen aan het haar enzo en we liepen arm in arm de trap af. Gelukkig stond er niemand beneden op 1 jongen na .
Kay. Hij zwaait naar me en ik zwaai terug. "Jeetje wat zien jullie er prachtig uit.."zegt kay. "Dankje , met wie ga jij naar het ball ?"Vraag ik hem.
"Met Camille!" zegt hij. "Wat attent dat je hier op haar wacht!" Zeg ik.
Ik kijk Camille glimlachend aan. "Aha dat heb je me niet verteld!"Zeg ik lachend tegen lies.
Met ze 4e lopen we de trap af naar de grotezaal
Ik zie draco al staan. Ik loop naar hem toe & omhels hem.
"Jeetje.. "zijn mond viel open . Een paar jongens keken mijn kant op , En draco had al weer zijn boze blik op ."Je ziet er echt .. Prachtig uit.'zegt draco. Ik hoor hem denken en ik weet dat hij het meent .
Arm in Arm lopen we de lange trap af.
Het feest begint met swing muziek en draco en ik lopen wild met iedereen van onze Squad te dansen.
Tot er een slow nummer opkomt. "Mag ik deze dans van u."zegt draco. Ik pak zijn hand en hij sleurt mij de dans vloer op. Hij legt zijn hand op mijn heup , En ik leg mijn hand op zijn schouder .En zo dansen we tot het nummer afgelopen is. "Kom we gaan ff naar buiten."fluistert draco in mijn oor.
Ik pak zijn hand en loop achter hem aan naar buiten. Ik ben niet de enige met draco, Want harry en ginny zie ik ook zitten En ik zwaai maar ze & ze zwaaien terug. Ik ga zitten op een bankje en draco pakt mijn hand weer. Hij haalt een klein pakketje uit zijn binnenzak en geeft het aan mij.
"Wil je mijn vriendin zijn melody?"vraagt hij glimlachend. Ik open het pakketje en zie dat er een prachtig kettinkje in zit , en ik vraag draco of hij het om wil doen.
Ik pak mijn haar vast en hij maakt het sluitingkje vast. "Is dat een ja.?" vraagt hij aarzelend.
"Tuurlijk is dat een ja!"zeg ik lachend. Ik trek zijn hem naar me toe en geef hem een kus.
Ik heb geen flauw idee hoe lang we daar stonden maar in iedergeval lang! Tot ik een luide kuch hoor en ik me omdraai, Daar staan Fred , George & Leo. "Trouwens malfoy je hebt roze lippen."' zegt Leo plagerig. "Je ziet er trouwens echt prachtig uit melody !"Zegt Fred. "Dankje!"zeg ik. Met een glimlach kijk ik ze aan. Blaise komt er ook bij staan. "Oh dat zijn vast de weasleys.'zegt Blaise. Draco moet lachen. "Nou jongens succses met ruzie maken ik peer hem."zeg ik geïrriteerd.
In me eentje loop ik de trap af . Ik zie harry , hermelien , ginny en Ron staan en loop er naar toe.
"Waar is draco heeft hij je gedumpt." zegt Ron lachend. "Hoe weet jij nou iets over mij en draco?" Zeg ik verbaasd. "Iedereen weet het Al!" Zegt hermelien."Nop, hij is op de gang aan het ruziën met je broers en Leo ,Dus ik liep weg. "zeg ik
Na lang gedanst te hebben neem ik afscheid van ze en loop terug naar de leerlingenkamer.
Onderweg zie ik ze nog steeds ruziën. "Uhuhm." kuch ik. Alle jongens kijken om.
"Lekker theekransje jongens ?"zeg ik sarcastisch. "Was gezellig om zo lang met jullie gedanst te hebben volgende keer weer."zeg ik sarcastisch. In me eentje loop ik door. Todat ik een getik op me schouders voel. Het is draco .. Ik draai me om En meteen druk hij een kus op me mond.
En schreeuwt terug naar de jongens: Zie je wel losers! "Nou als ik alleen een trofee voor je ben stik er dan maar lekker in, het word Niks tussen ons het was ook echt dom om dat te denken! Het is altijd wel wat met jou!!!!!!" Zeg ik boos. Ik duw hem van me af , en loop naar de meisjes slaapzalen.
Fijn ik ben de laatste die binnenkomt..Gelukkig worden ze niet wakker
en ik klim meteen in me bed en val in een diepe slaap . Geen tranen want die zijn die jongen niet waard.
Bedank voor lezen en ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Stem op me boek en zet in de reacties alsjeblieft wat leuke suggesties want ik loop een klein beetje vast !
Groetjes!!
JE LEEST
The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)
FanfictionMelody Slytherin , Is nog de enige slytherin die in leven is. Met veel tegenslagen in haar leven, waaronder haar ouders die vermoord zijn door voldermort heeft zij het niet makkelijk. Voor haar veiligheid heeft ze tot haar 16e thuisles gehad. En is...