"In de vakantie is er veel gebeurd.. ik heb geprobeerd mijn teken weg te halen. Ik werd uitgeroepen tot leider. Mijn vader is vermoord en mijn moeder is zwaar depressief geworden. Ik heb je dagelijks geprobeerd te bereiken, om je uit te leggen dat ik bas niet heb vermoord. Ik wou je uit leggen dat ik Bas nooit zou vermoorden, hoe erg ik jou voor mezelf wou houden. Je weet wat ze zeggen, je eerste echte liefde vergeet je nooit meer en dat klopt ik kon dat ook niet. Ik heb de hele vakantie over je nagedacht, tot na 6 weken toen ik diep in de put zat en victoire opeens voor de deur stond. Ik dacht als ik met haar nam dat mijn gevoelens en mijn verdrietige gevoel weg zouden gaan. ik heb alles geprobeerd, maar ik voelde niks voor haar. ik kon het ook niet aan om haar zo aan het lijntje te houden. vorig jaar of dat jaar daarvoor of dat jaar daarvoor enz. zou ik dat doen, maar niet toen. ik weet dat ik in het verleden een reuze player ben geweest. om gewoon maar wat te voelen, ik was al mijn emoties kwijt tot ik jou leerde kennen. ik had geen control over mijn eigen leven. ik ben net zoals jij iemand die eerst zelf oplossingen probeert te bedenken en als je bijna op knappen staat dan alles verteld. dus had ik victoire alles verteld nadat ik haar aan het lijntje had gehouden. toen haalde ze mij over om met jou samen te blijven om wraak op jou te nemen. dat kon ik al niet. dat ze zwanger was wist ik niet, haar eerste plan was iedereen tegen je op zetten en toen maakte ik het uit met haar. en toch sloeg ik axl omdat ik niet had gedacht dat hij zoiets onder mijn dak zou flikken." zegt hij zuchtend.
"ben je boos." zegt hij met glanzende ogen. "nee waarom zou ik?" van zijn blik alleen al krijg ik tranen in mijn ogen. "en dat met patty en hermelien.. patty zoende mij elke keer, en ik voelde helemaal niks. en bij hermelien wou ik je laten voelen wat ik voelden als jij bas kuste." zegt hij. "Ik was gewoon zo harteloos, ik wou dit even vertellen.. Ik moet nog huiswerk maken ik zie je morgen." Zegt hij terwijl hij opstaat en snel wegloopt. ik kijk hem na, dat hij er nog zo knap uit kan zien ookal heeft hij blijkbaar zo weinig slaap.
X
JE LEEST
The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)
FanfictionMelody Slytherin , Is nog de enige slytherin die in leven is. Met veel tegenslagen in haar leven, waaronder haar ouders die vermoord zijn door voldermort heeft zij het niet makkelijk. Voor haar veiligheid heeft ze tot haar 16e thuisles gehad. En is...