49. Darkside/goodside

1.2K 84 6
                                    

-op de binnenplaats-
"Draco kom hier heen " wenkt zijn vader awkward.
snel kijkt hij naar zijn moeder die hem inmiddels ook roept.
Hij loopt naar voldermort.
'draco wat fijn."zegt voldermort. Voldermort geeft hem een knuffel. Geluid loos loopt draco naar zijn moeder toe. En draait zich om om het terrein te verlaten.
Tranen stromen over mijn wangen..
"harry. " Schreeuwen mensen verbaast. Razendsnel staat harry op van de vloer en richt zijn toverstok op voldermort. "Zo jij denk dat jij mij kan verslaan?"zegt voldermort spottend. "Avada kedavra !!!!! "Schreeuwen ze tegelijk.
Ik vang het zwaard die Marcel naar mij toe gooit. 
Nagini komt op mij af gestrompeld. Ssssss ... (sorry moest ff 😂😂)
Met een honkbal beweging sla ik naginis kop eraf. Nog een horcux  en we zijn verlost. De kroon van rowena ravenklauw.  "Marcel.. We moeten de horcux vinden.." Fluister ik. "Oké kom.." Zegt hij. We lopen zachtjes terug het lege kasteel in. "Waar kan het zijn?" Zeg ik haastig. "Luna zei dat het op de bovenste verdieping ligt bij ravenklauw." Zegt Marcel. Samen rennen we naar de ravenklauw toren. "Je moet voorzichtig zijn.. Anders jaag je haar weg.." Zegt Marcel. "Marcel.. Ze is er niet.." Zeg ik. "Hoe bedoel je.. Dat kan niet.. Ze is er altijd.." Zegt Marcel geschokt. De grond begint te trillen en er klinkt een keiharde knal van buiten. Samen Rennen Marcel en ik naar reling en kijken naar beneden. "Melody.. Harry is dood.."

The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu