6. The prom

2.8K 189 9
                                    

Voordat ik de leerlingen kamer instap kijk ik op het mededelingenbord.

Over 3 dagen is het ball al en ik heb nog geen jurk..

En het belangrijkste geen date , maarja daar maak ik me later wel zorgen om.

Als ik de leerlingenkamer inloop is het een supergroot feest.

Iedereen is aan het dansen en juigen. Snel kijk ik om me heen en loop naar victoire , sia en Camille.

Ook patty komt aangelopen."Oh hee melody." zegt Patty awkward. "Hoi, weer lekker jongens aan het verleiden?"Zeg ik. Sia en Camille en victoire schieten in de lach. "Hey hebben jullie het al gehoord?" "Volgende week is het ball!" Roepen alle meiden in koor. "Wie gaan jullie vragen?" Zegt Sia.

"Ik ga draco vragen, hij zegt zoiezo ja!"Zegt Patty zelfverzekerd."Wie gaat mij vragen ?" Het is draco die er net bij is komen staan. "Waar hebben jullie meiden het over?" "Over het ball."'zegt sia verlegen.

"Oh ja daarover , trouwens melody wil jij met mij naar het ball."zegt draco.Zonder op een antwoordt te wachten drukt hij al een kus op mijn mond. Plagerig duw ik hem van me af.

"Zozo , zelfverzekerd hoor jij verwacht natuurlijk al meteen een ja of niet ?"Iedereen is om ons heen gaan staan. "Jahoor draco Malfoy heeft de prijs te pakken!" Roept Blaise. Iedereen begint te juigen.

Ik bloos. En patty's gezicht ziet er weer uit als een jaloerse oorwurm."En...melody is dat een ja?"vraagt Blaise."Jaaa."zeg ik lachend. Alle jongens juigen als een gek En draco geeft me een kus op mijn wang.

-

Even later zitten we met de enige kinderen die nog over zijn (onze Squad) tegenover elkaar: Theo, Alec, Blaise, victoire, sia, patty, Camille , draco , korzel. En we doen truth or dare.

"Alec truth or dare?" Zegt draco. "Truth." Zegt Alec. "Mmm Alec wie zou je eerder zoenen? Patty of victoire?" Zegt draco. "Easy! Victoire natuurlijk! Maar als ik Een snelle zoen partij zou willen zeker weten patty die is namelijk overal voor in he Blaise en patty?" Zegt Alec. "Blaise?" Zegt draco lachend. Awkward kijken ze elkaar aan. "Aangezien jij zo raar deed draco, ben ik is met Blaise gaan praten en we vinden elkaar wel leuk." Zegt patty verlegen. "Dat was het geen sappige details? LAMEEEE." Zegt Alec lachend. "Het word al laat ik spreek jullie later ik ga pitten" zeg ik snel. Het is onderhand al 3 uur en dan heb ik een afspraak.. Voordat iemand wat kan zeggen ben ik al in de meisjes slaapzaal en pak een vest. Ik ren naar beneden en kruip achter de bank waar ze zitten naar de uitgang. Als ik buiten ben Loop ik stilletjes naar de Gang op de 2de verdieping. Voor de eerste verdedigingslessen van harry.

"Oh hee wat hoor ik nou ga je met draco naar het bal!!!! "Zegt harry. "Ja hallo wij wouden je vragen!"'Zeggen Fred , George & harry. Ik kijk ze lachend aan. "Nou harry ik denk dat jij daar wel anders overdenkt, ik zie wel hoe je naar ginny kijkt!"zeg ik. Met ze 4e schieten we in de lach .

Na de training loopt iedereen snel naar hun eigen leerlingenkamer. Tot ginny nog even snel naar mij toe komt. "Melody kan ik je even spreken?"Zegt ginny.

"Uhm ja hoor.. "Zeg ik. "Zullen we morgen samen jurken gaan kopen want morgen is het zaterdag en maandag is het feest al!" Zegt ginny enthousiast. "Oja.. maar helaas zijn we de dinsdag daarna niet vrij!"

"Is goed gezellig!"Zeg ik. Snel ren ik naar de leerlingenkamer & loop ik rustig door naar de meisjesslaapkamers. En val ik slaap ..

Dromend over het ball.

Stem alsjeblieft op mijn verhaal & Ik schreef weer ff een kort stukje omdat ik nu in 2 of 3 dagen al 53 lezers heb,

Super bedankt er voor ik ben er zo blij mee dat jullie het leuk vinden bedankt groetjes!!!

The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu