20. Terugwinnen..

1.8K 116 17
                                    

(Melody pov)

Ik draai me om en zie dat net draco is. "Wat moet je nou? " zeg ik geiriteerd. Ik pak mijn spullen van de tafel en loop langs hem heen. "Ik wil jou."zegt hij.
"Daar ben je nu te laat mee."zeg ik. &Laat me het nou uitleggen! " zegt hij.
"Je hebt je kansen gehad? " zeg ik . Er loopt een traan over mijn wang. Hard loop ik weg
"Stop nou. "schreeuwt hij. Meer tranen lopen over mijn wangen.
Geschokt draai ik me om. "wat wil je dan " schreeuw ik. "Jou? " schreeuwt hij terug.
Dan heb je mooi pech , je hebt me echt pijn gedaan " zeg ik
"Ik was dronken , ik slaap niet .. en .. " Zegt hij
Verbaasd draai ik me om. "Waarom zoenen jullie dan. " schreeuw ik.
"Ik was dronken .. ik heb zo spijt kan je me alsjeblieft..
nog vertrouwen en een kans geven "zeg hij. Voordat ik omdraai veeg ik mijn tranen snel weg. "Ik geef je nog een kans . Maar dat betekent niet dat ik nu verliefd op je ben het betekent alleen dat ik je nu vergeef." Zeg ik. Ik loop weg en bots tegen Ron aan.
"Melody wat is er?" zegt Ron verbaasd. "Nee niks.."zeg ik. "Jawel zeg alsjeblieft!!"zegt hij. "Draco."zeg ik. "Ik eet vanavond niet mee met jullie vindt je dat erg."zeg ik.
"Nee natuurlijk niet."zegt hij begripvol. Hij geeft me een knuffel. & ik loop naar de leerlingenkamer. Ik loop naar de meisjes slaapzaal en ga op mijn bed zitten
En vindt er een briefje.

lieve melody ..
Ik was dronken
ik zal je nooit express pijn doen want..
Ik hou van je & alleen van jou
Kan ik je vanavond na het eten spreken?
Om 10 uur ?
-draco

Na een uurtje geleerd te hebben voor mijn tentamens
loop ik naar de groten zaal op te eten. Ik zit te aarzelen zal ik bij slytherin of Griffoendor zitten? Ik besluit om naar de tafel van slytherin te lopen
en ga tussen Camille en victoire inzitten.
"Jeetje melody hoe is het met je ik hoorde het van draco."zegt victoire.  Ze zegt het extra hard zodat draco opkijkt. "Ja beter dan eerst." Zeg ik.
"We hebben elkaar zo lang niet gezien" zeg ik tegen sia , Camille en victoire.
"We moeten meer chillen."zegt victoire.
"Wat heb je met je haar gedaan het is echt prachtig.."zegt sia. "Dankje ik heb het gedaan bij de kapper in zweinsveld."zeg ik. Draco's en mijn blik kruisen elkaar razend snel.
En snel kijk ik de meiden weer aan. Ook komen kay & Blaise erbij zitten.

"Nou heb jij al weer met Draco? " zegt kay hard. Iedereen kijkt ons weer aan.
"Waar heb je het over?"sis ik boos naar hem. "Oh niks, zei ik wat dan?"zegt kay. "Wat gedraag je je raar kay... Zo ken ik je niet?" Zeg ik. Boos kijkt draco kay aan.
Na uitgegeten te zijn is het al snel 10 uur en loop ik naar de hal.
Zoekend naar draco.

The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu