43. Wat is er gebeurd?

1.4K 99 18
                                    

ik kijk nogmaals om me heen en zie Collin , Fred & George zitten.
De deuren slaan open.
En victoire komt binnengestormd.
"Mel wat is er gebeurd , proffessor anderling zei dat je hier lag en we schrokken zo erg!" Zegt victoire haastig. "ik weet het niet. " zeg ik wazig Ik krijg een glas water in me handen geduwd en langzamerhand begin ik weer duidelijk te zien.

"Ik was aan het wandelen draco had me mee getrokken.. ik wou het niet en veder weet ik niks meer .. " Zei ik. Onderhand is bas al wakker geworden.
"Bas wat is er gebeurd? " zegt Fred "Draco , raakte met zijn onderarm melody aan."zegt bas geschrokt. Bas probeert het de rest een beetje uit te leggen.
als dat waar is .. en ik ben verbonden met melody heeft het duistere teken haar in een levensechte droom verzeild waar eerst melody en daarna ik in terecht kwamen.
Als we niet terug gevochten hadden. Of ik er niet geweest was. Waren we allebij dood.
Met open mond kijk ik hem aan .. Zoveel gezeur met voldermort.
En de echte oorlog is nog niet eens begonnen... "We moeten oefenen bas.. Anders gaan wij dit niet overleven.."

Eenmaal in de leerlingenkamer...
samen met sia zit ik aan de tafels in de leerlingen kamer.
Draco stormt de kamer binnen.
"Ik ben zo terug " zeg ik snel. Ik sta op en storm woedend naar draco.
"Hou durf je .. dit was je plan al vanaf het begin! "Schreeuw ik. Hij draait zich om naar mij en ik geef hem een keiharde klap op zijn gezicht. De rode afdruk op zijn wang is duidelijk te zien en met zijn hand wrijft hij over de rode plek op zijn wang.
"Waarom deed je dat?! " zegt draco verbaasd.  "Waarom denk je?! "zeg ik
"I don't know , zeg maar " zegt hij. Van die zelfvoldane grijns op zijn gezicht word ik alleen maar bozer. "Angelbridge uitslover! " zegt draco boos. "Hou je mond malfoy."kaats ik terug. "Laat me net rust. " Zegt draco boos
"Nee laat mij met rust ! " Zeg ik woedend. Dooddoener " fluister ik erachteraan
Ik grijns van het zien van draco's woedende gezicht.
"Hoe weet je dat " sist hij Met een ruk draai ik me om en loop het kasteel uit.

ik ga bij het helderblauwe meer zitten en tuur over het water.
Snel kijk ik achter me of niemand me gevolgd is.
Maar helaas zie ik daar een woedende draco lopen.
Met een ruk sta ik op en ga tegen de boom staan.
In de hoop dat hij mij niet ziet.
Hij loopt om de boom heen en ik loop om de boom heen terug naar het kasteel.
"Melody waarom negeer je mij " zegt draco.
Ik schrik me rot, oppeens staat hij voor mij.
"ga weg " zeg ik. "Waarom " zegt hij. Met glazen oogjes kijkt hij me aan.
Ik loop vooruit. Draco komt naast me lopen.
"Waarom .. ik zou dat eerder tegen jou moeten zeggen. " zeg ik. "Jij hebt mij in een dodelijke droom gejaagd " zeg ik. Ik draai mijn hoofd weg.. zo kan ik hem gewoon niet aankijken.
"Denk je nou serieus... Dat bas de waarheid zegt? " zegt draco.

The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu