(Melody pov)
Met ze 3e lopen we het terrein van Zweinstein op.
Zwijgend met emotieloze blikken. "Melody ben je nog boos? " zegt draco. Zonder iets te zeggen loop ik hard door. Gelukkig zijn we al bij het kasteel. En ren ik naar de leerlingenkamer. Draco en bas rennen me achterna. "Melody stop nou!!"zegt bas.
Ik blijf staan en kijk ze huilend aan.Hoe zou jij je voelen Als je steeds maar shit dingen over je verleden blijft horen.
Dat je wees bent.
Niemand die voor je zorgt.
Zoveel vrienden hebben, populair zijn
en je nog zo alleen voelen.
Glimlachen terwijl je van binnen schreeuwt en huilt.
Constant moet huilen , omdat je nu echt op bent.
Steeds sterk moeten .. zijn. En het gewoon niet meer weten.
"Zeg maar tegen alle leraren dat ik ziek ben."zeg ik fluisterend .(Bas pov)
"Jij bent een monster! Hoe vaak wil je haar nog pijn doen?! Je bent niet goed voor haar!! Je bent een dooddoener.... " zeg ik. "Hoe weet je dat?!" Zegt hij woedend.
"Dat gaar je geen donder aan." Zeg ik. Ik ren achter haar aan."Melody alles komt goed " zeg ik geruststellend. Ik kom dichterbij en omhels haar.
Emotieloos staart ze mij aan..Geen tranen. "Ik breng je naar je kamer. " Zeg ik.
Samen lopen we naar de meisjes slaapkamer. Melody ligt al in bed.
Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en loop naar beneden.(Melody pov)
Ik word wazig wakker. Snel neem ik een douche. En doe make-up op. "Hee mel hoe gaat het met je? "Zegt bas. Ik draai me om. "Ja, wel beter ik ga gewoon naar de lessen. " zeg ik. "Hoe kom jij hier " zeg ik lachend."De meiden lieten me binnen " zegt bas grijnzend.
"Eerst gaan we wat leuks uithalen." Zegt bas. Sluipend lopen we naar het kantoor van sneep. "trek aan het lontje klop op de deur en gooi het erin oke ? " Zegt bas. "Jep , meteen naar toverdranken rennen. " zeg ik lachend. "Links. " zegt bas. "Nu " zegt hij zachtjes. Bas klopt en ik gooit de stinkbom/rookbom naar binnen. Lachend rennen we naar meneer slakhoorn. We gaan zitten naast draco.
"Ksst schuif op " zeg ik lachend tegen bas. Uhum , kan ik melody & bas even meenemen .. Jullie mogen naar Perkamentus. " Zegt sneep kill.
Lachend staan we op. "Zo jullie vonden dat grappig? " Zegt sneep.
"Eigelijk wel " zegt bas bijdehand. Ik verberg mijn handen lachend voor mijn gezicht. "We zijn er " zegt sneep. Hij zegt het wachtwoord dan we lopen zijn kantoor binnen.
"Ga maar zitten. " zegt Perkamentus. Glimlachend gaan we zitten.
"Mooie truc met sneep "zegt Perkamentus.
Verbaasd kijken bas en ik elkaar aan.
Alsnog krijgen jullie straf " zegt hij
Elke zondag hier om 8uur " zegt Perkamentus
2 weken lang " zegt hij
En nu naar bed " zegt hij
Samen lopen we naar de slaapkamers.
We nemen afscheid van elkaar
en ik loop naar de meisjesslaapkamer.Ik Loop naar mijn bed.
Snel doe ik mijn pyjama aan en ga in kleermakerszit op mijn bed zitten.
Pff wat is het hier warm.
Ik doe het raam open & val in slaap.Opeens begint het keihard te waaien.
Bang schiet ik overeind.
Wie.. bent..tt uu.. " zeg ik angstig
Er staat een zwarte schim in mijn kamer..
JE LEEST
The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)
FanfictionMelody Slytherin , Is nog de enige slytherin die in leven is. Met veel tegenslagen in haar leven, waaronder haar ouders die vermoord zijn door voldermort heeft zij het niet makkelijk. Voor haar veiligheid heeft ze tot haar 16e thuisles gehad. En is...